
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#2641
Írta 2012. március 11. - 12:22


A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2642
Írta 2012. március 10. - 22:19

#2643
Írta 2012. március 10. - 21:21

Még lesz némi legózás, de a teszteléshez már csak az elsõfék hiányzik.
#2644
Írta 2012. március 05. - 21:23

#2645
Írta 2012. március 05. - 11:13

Hinnye ez elég szép darab! majd írj róla, hogy milyen!
#2646
Írta 2012. március 05. - 03:33


fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2647
Írta 2012. február 25. - 22:13


Könnyû, merev, SS.
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
mosás után
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#2648
Írta 2012. február 25. - 08:13

erre talaltak ki a crossbicot
mehetsz terepen is a 35os cx gumikkal, de a semislickel gurulni is jol lehet. kenyelmesebb is, mint a monti, vagy az outi.
egyértelmû volt ez nekem is, de valahogy mégis ez az XTC lett belõle

#2649
Írta 2012. február 25. - 07:51


#2650
Írta 2012. február 25. - 00:01

volt országútim, de eladtam, mert borzalmasan fájt rajta a vállam. meg idegesített, hogy nem tudok vele kimenni kerékpárútra, ledudálnak, anyáznak, köcsögök, ilyesmi. a montit jobban szeretem, azzal ki tudok majd menni a gátra is, ott békén hagynak.
#2652
Írta 2012. február 23. - 08:08

Míg a Trance és a Defy itthon porosodik téli idõszakban, addig melóbajárásra õt használom. Tavaly év végén lett átalakítva (régóta terveztem), hogy könnyebb és "élhetõbb" legyen.
Az eredeti verzió, régi cuccokkal (2004-es Iguana váz, ST-EF29 fékváltókarok, Acera és Deore váltó, BB5 fékek, Sontour villa stb.). Nehéz egy dög volt.
Az átalakult bringa. Megkapta a Trance-rõl idõközben lepotyogott cuccokat (Speci nyeregcsõ, kormányszár, láncvillavédõ, Juicy 5 fékek), merev villát, egyenes kormányt (Defyrõl), még fel nem használt G3-as tárcsákat, hajtásként 2x1-es verziót (elõl 46/34 tányérokkal, hátul 16-os lánckerékkel, Acera láncfeszítõvel), Spyral pálcás sárvédõket. Könnyebb, jobb, praktikusabb lett.![]()
![]()
![]()
ez nagyon szép lett! én is valami ilyesmit szeretnék építeni az xtc vázra, csak villát nem nagyon találok bele. a tiedben milyen a merev villa?
#2653
Írta 2012. február 22. - 22:56

Az eredeti verzió, régi cuccokkal (2004-es Iguana váz, ST-EF29 fékváltókarok, Acera és Deore váltó, BB5 fékek, Sontour villa stb.). Nehéz egy dög volt.

Az átalakult bringa. Megkapta a Trance-rõl idõközben lepotyogott cuccokat (Speci nyeregcsõ, kormányszár, láncvillavédõ, Juicy 5 fékek), merev villát, egyenes kormányt (Defyrõl), még fel nem használt G3-as tárcsákat, hajtásként 2x1-es verziót (elõl 46/34 tányérokkal, hátul 16-os lánckerékkel, Acera láncfeszítõvel), Spyral pálcás sárvédõket. Könnyebb, jobb, praktikusabb lett.




#2654
Írta 2012. február 19. - 12:33

Szép! Azok Speci külsõk rajta? Milyen típusúak, mekkora méretûek?
2.0 Fast Trak LK control ill. Captain s-works (de az utóbbi egy kalap ****, annk ellenére hogy 2bliss használhatatlan löttyel/belsõ nélkül, annyira pórusos az oldalfala..)
#2655
Írta 2012. február 18. - 22:35

#2656
Írta 2012. február 18. - 22:27


#2657
Írta 2012. február 18. - 19:06

ebbe menne egy ilyen team kék sid
Szépnek szép ez tény:) De egyenlõre marad a recon sl air


#2658
Írta 2012. február 18. - 19:02



Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2659
Írta 2012. február 18. - 18:29

#2660
Írta 2012. február 14. - 22:46

Általában nem tetszenek a fehér gépek, de ez valami telibeb..ott jól néz ki Egy olyan kerékszettet én is elfogadnék. Mennyiért sikerült venni ha nem titok? Már csak egy pár egyforma kulacstartó kell


Ez még a régebbi 2003as tipus (eredetileg piros matrica volt rajta, ma cseréltem ki), 1600km-t futott az eladó szerint.