Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#2641
Írta 2012. március 14. - 17:59
kezdd azzal hogy ezt eladod nekem. a vaz eleg.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2642
Írta 2012. március 14. - 17:58
#2643
Írta 2012. március 14. - 17:56
neabsszafel...
![]()
![]()
Kezdem felfogni,hogy egy seggem van...minden sz@rt megvettem mindig amibe beleszerettem hirtelen.Van 7db Cannondale-m,köztük olyan amin nem ültem 4éve,meg még....Idén abbahagyom a gyûjtögetést.
#2644
Írta 2012. március 14. - 17:50
neabsszafel...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2645
Írta 2012. március 14. - 17:41
#2646
Írta 2012. március 13. - 23:17
a titan annyira konnyu nem lenne
engem is inkabb a tartossaga meg a kenyelmi szempont miatt erdekelne. a karbon is... eloszor inkabb a kormany. a cannondalet felirom, mert 400asat sem nagyon lattam, es thomsont is azert vettem, mert 410es. 27.2es a vazad, vagy nem is letezik masban? erdemes szukitovel?
#2647
Írta 2012. március 13. - 20:59
titan?
a cannondale nyeregcso 400as?
A titán drága (~min. 2000€), meg ahhoz már karbon lefty illene, ami szintén drágább, nekem elég a funkció amit a villa és az agy tud, ez a gép nem a grammozásról szól. A képen látható felállásban elsõfékestül 12,6kg, ami nem kevés. A felsorolt cuccok cserélésével, könnyû tubelessként használt gumikkal és aluvázzal lemenne kb. 11,5kg-ra, ami nekem bõven jó. Sosem voltak még karbon cuccaim, egyszer ki kell próbálni tényleg adnak-e valamit a hosszútávú kényelemhez.
Ha egyszer új váz lesz, az valószínûleg alu lesz és rohloff papucsos.
A cannondale nyeregcsõ 420×27,2-es.
#2648
Írta 2012. március 13. - 20:38
#2649
Írta 2012. március 13. - 20:31
Ú baxki! Ha fekete lenne,akkor ki is nyírnálak érte.
Nagyon ott van a gép.
Úgy volt, hogy fekete lesz, de ráfaragtam... (Pace 29er, de ferdére hegesztették az egész hátsó részt.)
Kengurunak: igen, a sok bovdent mással nehéz lenne magyarázni.
Papszinak: 110es nullfokos a stucni. Elsõgumiról még nincs tapasztalat, de rossz nem lehet.
Még jön rá egy két csecse-becse: SLR TT nyereg, Cannondale karbon nyeregcsõ, Niner karbon kormány, XTR pedálok és XT fékek. (A vázcsere sem kizárt, csak le kell gyártatni amit kigondoltam, a Unit "csak" kényszermegoldásként épült be.)
#2650
Írta 2012. március 13. - 20:24
#2651
Írta 2012. március 13. - 20:07
Még lesz némi legózás, de a teszteléshez már csak az elsõfék hiányzik.
Ú baxki! Ha fekete lenne,akkor ki is nyírnálak érte.
#2652
Írta 2012. március 12. - 17:23
.Haibike Hai Q SL.
Pontosan. 2010-es. Teljesen bolti felszereltséggel. Ha összejön egy állítható nyeregcsõre, akkor az lesz csere, de egyébként, nem nyúlok hozzá. Ja, meg lassan a gumik.
#2654
Írta 2012. március 12. - 16:20
ez milyen márkájú kerékpár? btw nice, except the bent downtube.
Haibike Hai Q SL.
#2656
Írta 2012. március 12. - 14:51
#2657
Írta 2012. március 12. - 10:53
Alivio 8-as sorral, egyelõre ez marad.
Azt látom,én Deore hajtást vettem volna Deore váltással az XT árából.De ez én vagyok
#2658
Írta 2012. március 12. - 10:40
Nem nagyon értem az xt hajtómû-acera hátsóváltó párosítást
Alivio 8-as sorral, egyelõre ez marad.
#2659
Írta 2012. március 12. - 10:29
Nem nagyon értem az xt hajtómû-acera hátsóváltó párosítástVázcsere + próbajárat után...
#2660
Írta 2012. március 12. - 10:27

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








