Ez ss.
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#2121
Posted 2012. September 29. - 21:45
#2122
Posted 2012. September 29. - 21:45
nem kellett cserélni, ez volt a 19-es kona-n. a láncvillán elhelyezés miatt eltûnik a difi.
Köszi.
A sebesség mindent megold.
#2123
Posted 2012. September 29. - 21:33
Kb mennyivel hosszabb fékvezeték kell, mintha fent vezették volna el?
nem kellett cserélni, ez volt a 19-es kona-n. a láncvillán elhelyezés miatt eltûnik a difi.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2124
Posted 2012. September 29. - 21:19
#2125
Posted 2012. September 29. - 21:18
összeraktam, ki is próbáltam.
nem a legigényesebb csõszett a világon, de azért cen tested
a hátsó fék vezetékének vezetése meglehetõsen sajátos, kíváncsi vagyok, a fékcsõ csatlakozást mikorra rugdosom le a féktestrõl...
Kb mennyivel hosszabb fékvezeték kell, mintha fent vezették volna el?
SS-ben van.Kár h ez nincs fehérben:(
A sebesség mindent megold.
#2126
Posted 2012. September 29. - 20:22
#2127
Posted 2012. September 29. - 20:03
Lánckereket és csavart azért kérdeztem, mert amint lesz végre idõm szerelni, én a 1x10-et akarom megpróbálni és nem vennék külön tányért, sem terelõt elõször, a meglévõ 32-es tányér jó lenne kezdésképp. (Már vagy egy hónapja tervezgetem ezt az "akciót", azóta húzódik.)
Lánctányér csavarból Zoggie-t találtam. Nekem is mindegy, mibõl van, felõlem lehet mûanyagból is, csak bírjon 1 vagy esetleg 2 évet, már ha bejön az 1x10, a többi nem számít!
#2128
Posted 2012. September 29. - 19:05
32es lx lánckerék, semmi extra. 11-32-es sorral. a lánckerékcsavarok is a semmi extra kategória, azt sem tudom, alu-e.
a váltós lánckerék és az elsõ váltó azért ilyen, mert alapvetõen az 1*akármit nem tartom igazán jó elképzelésnek, de régóta ki akartam próbálni már, hogy megalapozott legyen a vélemény. ha esetleg bejön, lesz rendes terelõ és lánckerék is.
egyébként a rendelést követõ hatodik napon érkezett meg.
edit: "arn-os"
a Zoggie-t képviseli a nyeregcsõ is, ami az elsõ upgrade körben cserélõdni fog.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2129
Posted 2012. September 29. - 18:52
Gondolom lesz ez még jobb is, de ez így olyan "arn-os prezentáció - visszacseréltem a nyergem, nézzétekmilyenf@sza"...
Az ott egy sima 32-es váltós tányér és pl. gazdaságos Zoggie rövid lánctányércsavar lehet, nekem is van olyanom.
#2130
Posted 2012. September 29. - 18:35
Tényleg, végül miért döntöttél a csúszópapucs mellett? Tényleg lehetne feszítõs SS is, úgy szintén ment volna az 1x1, majd késõbb.
Az elsõ tányér mi és mekkora? Tányérhoz csavart milyet vettél?
#2131
Posted 2012. September 29. - 17:56
#2132
Posted 2012. September 29. - 15:10
nem a legigényesebb csõszett a világon, de azért cen tested
a hátsó fék vezetékének vezetése meglehetõsen sajátos, kíváncsi vagyok, a fékcsõ csatlakozást mikorra rugdosom le a féktestrõl...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2133
Posted 2012. September 28. - 18:48
#2135
Posted 2012. September 28. - 18:31
#2136
Posted 2012. September 28. - 18:05
26-os, mert... õõõ, ez hosszú, ha érdekel valakit, leírhatom.
most kísérletileg 1*9, aztán 1*1 lesz, ha minden jól megy.
egyébként nagyon kíváncsi vagyok, pont ma kutyapics@zták le a papucsmegoldást egy boltban.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2137
Posted 2012. September 28. - 17:19
#2138
Posted 2012. September 28. - 16:53
#2139
Posted 2012. September 28. - 15:42
Elmebeteg dolog lenne 8-as Nexust betenni egy merev montiba?
Én egy éven keresztül használtam Alfinét, semmi bajom nem volt vele (azon kívül, hogy kõnehéz). Persze én nem ugrok letöréseket, meg ha szembe jön egy nagy kõ akkor inkább kikerülöm... a hazai maratonokon mentem vele pl., arra pont jó.