Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed
#861
Írta 2010. december 07. - 22:05

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#862
Írta 2010. december 07. - 22:00


már vártam valami ilyesmit, de álmodni sem mertem, hogy ezek ketten fognak vele kijönni. még a végén építek egy szíjast én is.
$190- és rendelhetõ
#863
Írta 2010. december 07. - 21:23

Régi BMX-es középcsapágyház megvan? na ez ahhoz való. Kempingekben is volt ilyen, ékes hajtókarhoz legtöbbször ilyen volt a középcsapi. Truvativ is gyárt ilyenhez konvertert.
egyébként USA BB a neve. a 68mm-es csapágyház angolmenettel pedig az EU BB. van spanyol is, az nemtudom miben különbözik. Buzi bmxesek.
itt egy összehasonlítás: DAN'S COMP - Bmx Bikes, Bmx Parts, Bmx Clothing, Bmx Shoes and Bmx Accessories!
szerintem a kempingekben menetes BB volt, ez meg press-fit-es. ilyet manapság ss-eken, tandemeken, meg dual chain DH-vázakon találni, BMX-en csak elvétve. (érdekesképpen a gyártó szerint a Yess Labs Halo bmx-hez való, nem MTB-hez...) sokfélét kapni, Niner, Thorn, Bushnell, Carver, Phil Wood, stb is gyárt ilyet.
#864
Írta 2010. december 07. - 00:42

megrekedt a tudományom....
Régi BMX-es középcsapágyház megvan? na ez ahhoz való. Kempingekben is volt ilyen, ékes hajtókarhoz legtöbbször ilyen volt a középcsapi. Truvativ is gyárt ilyenhez konvertert.
egyébként USA BB a neve. a 68mm-es csapágyház angolmenettel pedig az EU BB. van spanyol is, az nemtudom miben különbözik. Buzi bmxesek.
#865
Írta 2010. december 07. - 00:19

51.2-es pedig
megrekedt a tudományom....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#866
Írta 2010. december 06. - 23:58

#867
Írta 2010. december 06. - 19:31

rosszul gondolod:Dés fûzetés (az lehet csak néhány sör kérdése, ugye Bálint? : )
ha normális méretû csavarok vannak rajta,akkor szerintem nem lesz probléma a kerék mászkálásával
#868
Írta 2010. december 06. - 18:55

1) megnézem majd helyi bmx-es boltban ezt a feszítõ történetet, amint itthon lesznek a kerekek magammal viszem, oszt belepróbálom a tengelyt, hogy ráfekszik-e a csavar a láncfeszítõ lika körüli kráterre tisztességgel (ha jól értelmeztem, ezt magyarázta csutulós Exile)... meglátjuk "rossz-e vagy nemjó".
2)Most hívtam fel cimborámat, azt mondta nagyapjával tudna ilyen tengelyt esztergálni - zsír, maradt két jelenleg lehetséges opció (:
Csak megoldom márciusig kanyhallóba'. [Õszintén megmondva megfordult korábban a fejemben, -de pénztárcatestvér nem örült volna- hogy bts agy + küllõ- és felnivásár (akár használtan is) és fûzetés (az lehet csak néhány sör kérdése, ugye Bálint? : ) + centírozás, de ez megközelítette volna az elsõ és hátsó kerék árát, amihez nemrég hozzájutottam külsõstül-belsõstül.]
üdvözlöm a szakértékelmezõ brigádot!
#869
Írta 2010. december 06. - 12:26

#870
Írta 2010. december 05. - 19:33

Kösz, akkor felkeresem a kedvenc szervizesem, hátha van neki elfekvõben ilyen tengely. Meg egyúttal nézek új hajtókarokat is.
de afentebb lévö ackor feszitök is jok csak van a belsö felükön egy nut a hátrafele nyitott papucs miatt azt le kell reszelni és simán felfekszik a papucsodra nekem igy volt amig gyzáras volt a kerék azota megtartottam kényelmi szempontbol mert könyebb belöni a láncfeszességet



#871
Írta 2010. december 05. - 14:06

A 3-as opciót hanyagold, az állítható láncvillahosszú ejtõpapucs másképp van kialakítva, egyszer nézz meg egyet.
Ha kicseréled a csavart, talán nagyobb nyomatékkal tudod meghúzni, de ez nem számottevõ.
Most az jutott eszembe, hogy ha beszerzel ilyen láncfeszítõt, de a BMX-hez valót, akkor annak a 14mm-es lyukába talán befér a csavar alatti alátét. Probléma megoldva...
#872
Írta 2010. december 05. - 12:45

komplett kerékszettet vettem, mert jó vásár volt, költséghatékony tetü skót vagyok, sokkal több pénzem és utánajárásom volna a történetbe, ha agyat veszek, kereket fûzetek(ezt ti is biztos nagyon jól tudjátok

a tag azt mondta, mikor vettem a kerekeket, hogy meg lehet ezeket az imbuszokat jól tépni, ám nekem is vannak fenntartásaim...
ami hirtelen eszembe jutott megoldásnak:
1) valami elegáns módon megvastagítani a kérdéses helyen a tengelyemet 10 mm-esre és úgy beleimádkozni egy ilyesmi láncfeszítõbe (Kimura tanácsával élve igyekeznék akkor Acor helyett valami másat találni)?
2) komplett tengelyt cserélni - lehetséges?
3) szerválni a csúszópapucsra állítható ejtõpapucsokat - csak azzal azzal az lenne a para, hogy a kerék lejjebb kerülne, ergo lehet elk*rrantanám a féket - szerintetek számottevõ lenne a különbség?
4) hogyha egyszerûen az imbuszcsavarokat kicserélem mezei anyacsavarra-alátétre ?
#873
Írta 2010. december 05. - 01:11

köszi, de ez meg a TrickStuff, amit az elején kizártam.
#874
Írta 2010. december 05. - 00:58

sziasztok,
készülget tavaszra az új montim crux ss vázra, [az ugyebár mezei csúszópapucsos]
imbuszcsavaros Novatec hátsóagy megy bele, aminek meg nem mondom a tengelyméretét (még nem hoztam haza), tárcsafékkel szeretném használni.
a kérdés a következõ -
ilyen, vagy ehhez hasonló kis krinyickit érdemes-e belevenni a csomagba - ha igen, miért? (:
ugyanilyenem van de nem tudja eléggé hátrahúzni az agyat (lazábbra hagytam a láncot h tudjak nagyobb fogaskereket rakni hátra), rövid kicsit a csavar, vagy alátétezni kell a papucs végét, mondjuk nekem enélkül mindig elmászott a hátsókerék
#875
Írta 2010. december 05. - 00:50

#876
Írta 2010. december 05. - 00:18

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#877
Írta 2010. december 05. - 00:09

#878
Írta 2010. december 05. - 00:04

#879
Írta 2010. december 04. - 18:18

régebben posztolt ide valaki egy excenteres integrált hajtómûcsapágyat, ami nem Forward Conponents, és nem is TrickStuff gyártmány volt. ha valaki emlékszik, dobjon már egy linket, légyszi!
Halo BB / bike chain tensioners and other goodies / your friends at yess labs
#880
Írta 2010. december 04. - 18:15
