Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#601
Írta 2011. október 17. - 18:52
#602
Írta 2011. október 17. - 18:40
#603
Írta 2011. október 17. - 18:27
#604
Írta 2011. október 17. - 16:59
old school silver hupe | Flickr - Photo Sharing!
old school silver hupe | Flickr - Photo Sharing!
Saddlebag Supports
Egyenlõre nem találtam itthoni forrást. De lehet, hogy el készíteném magamnak. (Esetleg a gyártáshoz tud valaki ajánlani megfelelõ krómozott rudat?) Ismer valaki más szolid, jól kinézõ csomagtartót egysebire?
#605
Írta 2011. szeptember 22. - 23:12
122-es tengelynél a bal oldali hajtókar és a láncvilla között kb 2mm a hézag... ez szerintem kevés.
A 126-os lesz a jó, hátul újra kell pozícionálni az agyat.
Egyébként ha szimmetrikus lenne a monoblokk akor jó lenne, de a jobb oldal kijjebb áll, mint a bal.
Van egyáltalán szimmetrikus tengelyû monoblokk?
2mm bõven elég, nálam sincs nagyobb hely. A 122-es azt hiszem, hogy +1,5mm-es monoblokk a jobb oldal javára. A 126ost nem tudom, hogy milyen, de ha olyan, mint a 127-es akkor a jobb oldal 4mm-t kijjebb megy a bal oldal pedig változatlan marad a 122-eshez képest. Érdemes tolómérõvel menni négyszöges monoblokkot venni és számolgatni.
Van szimmetrikus, a 113 és a 107 biztos az.
A sebesség mindent megold.
#606
Írta 2011. szeptember 22. - 21:45
A 126-os lesz a jó, hátul újra kell pozícionálni az agyat.
Egyébként ha szimmetrikus lenne a monoblokk akor jó lenne, de a jobb oldal kijjebb áll, mint a bal.
Van egyáltalán szimmetrikus tengelyû monoblokk?
#607
Írta 2011. szeptember 19. - 21:33
Kösz a választ!
A hajtókar hossza 172,5mm
A hátsó agy egyelõre menetes lenne, ekkora tengelynél a láncvonal 50mm-nél több lenne.
122,5-nél 48mm körül van a kistányér helyén a hajtómû láncvonala, kívül 55mm körül lenne.
Egyébként azért kérdeztem a hosszát, mert ha 175-ös lett volna akkor tettem volna rá árajánlatot.
A sebesség mindent megold.
#608
Írta 2011. szeptember 19. - 21:15
Milyen hosszú a 1056os karod?
A hátsóagyad láncvonala mennyi? Mert ha kazettás akkor 100%, hogy bármilyen monoblokkhoz beállítható. Mondjuk én 122,5-es szélesebbet nem tennék bele, mert az a legszélesebb közel szimmetrikus monoblokk.
Kösz a választ!
A hajtókar hossza 172,5mm
A hátsó agy egyelõre menetes lenne, ekkora tengelynél a láncvonal 50mm-nél több lenne.
#609
Írta 2011. szeptember 19. - 19:42
Üdv!
Singlespeedet építenék. Adott egy mtb váz, 26x1,75ös kerekek.
Van egy Shimano FC-1056 (105ös) 5ágú hajtókarom, ezt szeretném beépíteni, vennék rá egy lánctányért, pl csepel 44-est.
Namármost: országúti gépnél ehhez a karhoz 107mm-es középrész tengelyt ajánl a Shimano.
Ahogy nézegettem, ez mtb váznál nem jön szóba, a hajtókar beleérne a láncvillába. Talán egy 126mm-es jó lenne, de ekkor nem lesz túl széles a láncvonal? (hátra egyelõre menetes agy + 1seb szabadonfutó menne).
Vagy haggyam a fenébe és nézzek más megoldát?
Szóba jön a még a Truvativ Isoflow (38as) - Powerspline középrésszel (max 118mm)
vagy Altrix egysebességes hajtómû (44es) - négyszögtenegelyes.
44/16-os áttételhez mit szóltok? (sík terep: Debrecen)
köszi!
Milyen hosszú a 1056os karod?
A hátsóagyad láncvonala mennyi? Mert ha kazettás akkor 100%, hogy bármilyen monoblokkhoz beállítható. Mondjuk én 122,5-es szélesebbet nem tennék bele, mert az a legszélesebb közel szimmetrikus monoblokk.
A sebesség mindent megold.
#610
Írta 2011. szeptember 19. - 18:35
Singlespeedet építenék. Adott egy mtb váz, 26x1,75ös kerekek.
Van egy Shimano FC-1056 (105ös) 5ágú hajtókarom, ezt szeretném beépíteni, vennék rá egy lánctányért, pl csepel 44-est.
Namármost: országúti gépnél ehhez a karhoz 107mm-es középrész tengelyt ajánl a Shimano.
Ahogy nézegettem, ez mtb váznál nem jön szóba, a hajtókar beleérne a láncvillába. Talán egy 126mm-es jó lenne, de ekkor nem lesz túl széles a láncvonal? (hátra egyelõre menetes agy + 1seb szabadonfutó menne).
Vagy haggyam a fenébe és nézzek más megoldát?
Szóba jön a még a Truvativ Isoflow (38as) - Powerspline középrésszel (max 118mm)
vagy Altrix egysebességes hajtómû (44es) - négyszögtenegelyes.
44/16-os áttételhez mit szóltok? (sík terep: Debrecen)
köszi!
#611
Írta 2011. szeptember 16. - 22:13
Sziasztok! Valaki megy szingó gumival? Tapasztalatok? Sérülékenyebb mint a belsõs rendszer? Továbbá az is érdekelne, hogy defekt esetén mit lehet tenni? Ráragasztok egy újat vagy az bukó a ragasztás lassú száradása miatt? Illetve defekt gátló folyadék ügyben van valakinek tapasztalata? Nem kurva nehéz tõle a kerék? Köszi!
Nekem az alábbi tapasztalataim voltak szingóval (TUFÓ)
Elõnyök:
- nehéz felütni
Hátrányok:
- Elég drága
- Alig van választék
- Ragasztani kell
- Defekt esetén nagyrészt kuka
- Defekt esetén csak korlátozottan használható, ha felraksz egy másikat (bár az országuti fórumban valaki írta, hogy elõre megkent szingót tesz fel)
- Benzinkúton nem lehet kellõ nyomásra fújni
- Nagyobb az esély rá, hogy leugrik a felnirõl, mint egy peremesnél
- én tufó lötyit használtam, azt jónak mondhatom, de a nagy nyomás nem barátja annak sem, nagyobb lyuknák minden reggel köpte a tejet
#612
Írta 2011. szeptember 16. - 21:36
#613
Írta 2011. augusztus 20. - 11:44
Csúszópapucsos váz van tervbe véve, ahoz vennék egy Használt eladó bts hátsó agy sürgõs ilyen agyat.
A helyzet, hogy a váz papucsába 14mm-es tengely jó, de az agy 10-es.
Kérdés: Használt eladó bts hátsó agy sürgõs Ezzel az átalakítóval mûködhet a dolog?
#614
Írta 2011. augusztus 19. - 17:48
SS montizom lassan két éve egy KMC Z82-es alapból 8 sebességes lánccal, és azóta teljesen hibátlan, pedig elég sok km van már benne. (1e ft volt) Szóval szerintem ezek a dolgok mûködnek, és sokkal fontosabb, hogy bringázni kell amennyit csak lehet!
#615
Írta 2011. augusztus 19. - 11:00
#616
Írta 2011. augusztus 19. - 02:19
Üdv!
Egy olyan kérdésem van, hogy csúszópapuccsal mûködhet a gyorszáras agy?
hasznalhato de nem ajanlott
#617
Írta 2011. augusztus 18. - 23:29
#618
Írta 2011. augusztus 18. - 20:42
Egy olyan kérdésem van, hogy csúszópapuccsal mûködhet a gyorszáras agy?