Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#2941
Írta 2006. március 09. - 10:01
#2942
Írta 2006. március 08. - 17:56
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2943
Írta 2006. március 03. - 18:41
Hát ez éppen egy boomer váz és igen 32-16-tal próbálkozom, és befelé feszítésnél hosszú a lánc ha kiveszek egy szemet akkor rövid kifelé feszítéssnél jó lenne de szerintem laza a lánc és el is ugrik sajna!
Nekem is ez volt. Kifele feszítésnél viszont nem laza a lánc, bár a Point már igencsak a rugóútja végén jár. Nekem is ugrik egyet "idegesebb" odalépésnél, de ez valszeg inkább a CC-hajtómûrõl megörökölt váltáskönnyítõ fogak miatt van. A megoldás remélhetõleg az lesz, ha lecserélem a tányért egy lapos, nagyobb fogszámúra, akkor a lánchossz is jó lesz a befelé feszítéshez.
#2944
Írta 2006. március 03. - 18:38
ok.ez igaz mert szemre is kb 4 cm-s a papucs "szája".
akkor csak egy festést fogok eszközölni.
3 sebességes Shimano agyváltós agy lesz hátul.
monoblokk,iparicsapágyas tengellyel.
hajtókar az 1 tárcsás 50 fogas.
duplafelni,Vittoria Zaffiro külsö.
aHead villa,csapággyal.
köszönöm a tanácsokat.
szép napot mindenkinek.
Akkor túrhattál volna eleve agyváltóshoz való vázat is Devecserben... Különbözik a papucstávolsága a többsebességes láncváltósokétól, attól tartok.
#2945
Írta 2006. március 03. - 18:35
"Ejtõs" az, amikor felülrõl "ráejted" a vázat a tengelyre, és az egy pozícióban rögzül...
Ehhez azért elég ügyesnek kéne lenni...
Inkább úgy mondanám, hogy ha felemeled a bringát, és kinyitod a gyorszárat, akkor kiesik a kerék...
Itt ragadom meg az alkalmat: nagyon tetszik az új fórumlogo. Egyszerû, de nagyszerû. (Mint a SS. Hogy ontopic is legyen. :-))
#2946
Írta 2006. március 03. - 15:35
akkor csak egy festést fogok eszközölni.
3 sebességes Shimano agyváltós agy lesz hátul.
monoblokk,iparicsapágyas tengellyel.
hajtókar az 1 tárcsás 50 fogas.
duplafelni,Vittoria Zaffiro külsö.
aHead villa,csapággyal.
köszönöm a tanácsokat.
szép napot mindenkinek.
#2947
Írta 2006. március 03. - 15:16
A csúszópapucs és a pályavázas hátulra nyitott vízszintes papucs között szerintem nincs olyan nagy különbség, talán a pályapapucs picit kulturáltabb, de a másik is teljesen jó, ha ilyened van, nem sok értelmét látom áthegesztetni vízszintesre. Nekem két bringám van ilyen csúszó papuccsal, amit fixen használok, és ha rendesen meghúzod a csavart, és figyelsz arra, hogy ne legyen ferde a kerék, akkor semmi probléma nincs velük. Az erõs és stabil rögzítés a fixizés alapja, igazából erre kell figyelni a váltóállítgatás helyett.
#2948
Írta 2006. március 03. - 15:06
#2949
Írta 2006. március 03. - 15:05
Ha nagyon ütött-kopott a festés, akkor homokfúvás+szinterezés 5000 HuF-ért megvan. Szinter elõtt szépen le tudod vagdosni a fölösleges bowdenmegakasztókat is, és benne vagy a tutiban.
#2950
Írta 2006. március 03. - 13:55
ezek mind váltós 10 ill 12 sebességes gépek.
ezek is csúszópapucsosak csak elörõl kell hátra tenni
nem pedig hátulról elöre.pályaváz tipusú kéne(fixinél is ilyene van)
ejtõst igy nem tudom,az montis jellegû?
köszi
#2951
Írta 2006. március 03. - 13:12
#2952
Írta 2006. március 03. - 09:01
3 Devecseri szuper outi vázaim leporolása után Raleigh,Puch,Dushika márkák
jelentek meg elöttem.Eddig azért a Puch ss-ben gurult.telepi szerelés végterméke mely 270 ft-s racsni(14c)1 évig birta.
Segítséget szertnék kérni töletek.
egy megbizható ss,annál nincs jobb,ezért érdeklödök olyan kerékpármühely
iránt ahol papucsot cserélnének nekem.esetleg fényezni is lehet.vagy átviszem én csak nem tudom melyikhez.Pajti bá'-ról is sokat hallottam,de aki beszélt eddig róla az is úgy hogy ismer valakit aki elviszi neki a vázat.
illetve alkatrészben melyik az ahol nagy választék,viszonylag jó ár,korrekt munka,meg ilyenek találhatóak.bocs hogy ennyit kérdezek elsöre.
segítségeteket elõre is köszönöm
#2953
Írta 2006. március 03. - 08:18
#2954
Írta 2006. március 02. - 22:48
mert en arrol irtam
/azt hittem ilyen bonyolult dologrol van szo/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2955
Írta 2006. március 02. - 22:35
Sziasztok !
Ma építettem egy SS montit de a point racing nem akarja az igazságot :-(
ha valakinek van ilyen vagy használt ilyet kérem segítsen!
imélem hettyking@t-online.hu
Kicsit bõvebben is kifejthetnéd, hogy miért "nem akarja az igazságot".
Nekem "egykarú" Pointom van, és tényleg nem akart összejönni sehogysem úgy a lánchossz, hogy befelé feszítsen (tehát a görgõ kívül). Úgyhogy "átfordítottam", hogy kifelé feszítsen (tehát a görgõ belül) így éppenhogy jó. Nekem Pyxis vázam van, neked - a nickedbõl ítélve - Crux, valszeg ugyanannyi a láncvillahossz, és ha te is az ortodox 32/16 áttétellel próbálkozol, belefuthattál ebbe... Vagy nem errõl van szó?
#2956
Írta 2006. március 02. - 12:14
#2957
Írta 2006. március 02. - 00:08
amugy eleg hamar 'szetesett' havernak
majd egy kis szerviz utan 1-2 hettel vegleg megadta magat
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2958
Írta 2006. március 02. - 00:03
Ma építettem egy SS montit de a point racing nem akarja az igazságot :-(
ha valakinek van ilyen vagy használt ilyet kérem segítsen!
imélem hettyking@t-online.hu
#2959
Írta 2006. február 28. - 13:50
És mi lesz a "Tisztek" rovattal?
Igyekszem ma megcsinálni....tudom ez nagyon zavarja az öszképet...