én erre nem költenék egy fillért se, ránézésre minden beavatkozás gyakorlatilag gazdasági totálkárt jelentene, arról nem is beszélve, hogy egy hangyányit se javulna a bringa minősége/használhatósága.
amúgy:
-a hajtómű lánctányérjai nem bonthatóak, azok közül kell kiválasztanod, melyikre akarod a szükséges áttételt megvalósítani (ha nincsenek nagyon elkopva, egyébként rögtön hajtóműcsere)
-kell a menetes fogaskeréksor helyére egy 1 sebességes racsni: http://ebike.hu/term...u/racsni-1-seb/
-mivel így teljesen elmászik a láncvonal a nem ehhez tervezett keskeny peremtávolságú menetes aggyal, az agyat át kell hézagolni jobbra, a kereket meg visszahúzni balra (vagy van annyi tartalék a küllőhosszban, vagy újrafűzés)-a váltót vagy felhasználod láncfeszítőnek (végálláscsavarokkal fixálva) vagy szerzel a helyére egy 1 vagy 2 görgős fix darabot: http://ebike.hu/term...cfeszito/hatra/
-valószínűleg egy lánccsere is jó lenne
Vagy továbbvinni az első -jogos- gondolatod, nulla forint anyagköltséggel megoldva (ahogy látok itt felénk efféle megoldásokat):
A sarus hátsóváltó alatti hosszúpapucsot kihasználva, a mostani hajtást közép-középre állított leszabott lánccal összerakni. Nem túl feszesre, mert központosság nyilván nincs.. Bowdeneket, váltókat, karokat letúrni.
Láttam már ilyet összecsukott hátsó háromszöggel, kontrafékkel is működni.
Persze az egész előfeltétele, hogy a középcsapágy a hátsó háromszögön legyen.
Rabbit módosította - 2015. június 03. - 16:25