igen a Grimeka azért szar, mert nem fog rajta a fék rendesen. Már le lett fújva
tárcsa tisztítóval, pofák , kisütve, stb. de még mindig szar. Nem csavarja a villát, a nagyságával sincs gondom (sõt ) csak szarul fog. akkor vmi 203-as tárcsa lesz.. használtan érdemes? milyet?
Vole, tárcsát mennyiért?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#18081
Írta 2006. március 01. - 20:46
#18082
Írta 2006. március 01. - 20:41
De miert is csereled kisebbre? Nagyon csavarja a villat?
Ha a "Grimeka tre`" alatt azt erted, hogy nem eleg eros rjata a fek, akkor vegyel egy markasabb tarcsat, amin jobban fog a feked.
Ha pedig nem tetszik hogy ilyen nagy, es azert csereled kisebbre, akkor szamolj azzal hogy csokken a fekero is
Most nezem, hogy regi IS -es XT -d van. Ahoz nem fogsz kapni IS - IS 160 - 180 -as adaptert.
Az a fek a regi Hayes tarcsaval es a Jagwire Piros pofaval a legjobb. Probalj ilyet szerezni.
( tarcsam van, de fekpofat vadasznod kell )
Ha a "Grimeka tre`" alatt azt erted, hogy nem eleg eros rjata a fek, akkor vegyel egy markasabb tarcsat, amin jobban fog a feked.
Ha pedig nem tetszik hogy ilyen nagy, es azert csereled kisebbre, akkor szamolj azzal hogy csokken a fekero is
Most nezem, hogy regi IS -es XT -d van. Ahoz nem fogsz kapni IS - IS 160 - 180 -as adaptert.
Az a fek a regi Hayes tarcsaval es a Jagwire Piros pofaval a legjobb. Probalj ilyet szerezni.
( tarcsam van, de fekpofat vadasznod kell )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18083
Írta 2006. március 01. - 20:36
akkor 160ashoz való féknyereg.
tárcsa, meglevõ adapter pihenõjáratba megy majd, és helyette fel kell rakni egy 180as tárcsát, és ehhez való adaptert(ha kapsz)
de érdemesebb inkább akkor egy másik 203-ast venni, kevesebb árban és macerában is.
tárcsa, meglevõ adapter pihenõjáratba megy majd, és helyette fel kell rakni egy 180as tárcsát, és ehhez való adaptert(ha kapsz)
de érdemesebb inkább akkor egy másik 203-ast venni, kevesebb árban és macerában is.
#18084
Írta 2006. március 01. - 20:33
#18085
Írta 2006. március 01. - 20:29
most mivel van? 160assal? mert akkor ahhoz való van. adapterrel feltehetõ 180as tárcsával is
ha adapter nélkül van fent, 203.assal, akkor pedig ahhoz van gyárilag.
ha adapter nélkül van fent, 203.assal, akkor pedig ahhoz van gyárilag.
#18086
Írta 2006. március 01. - 20:26
Hali!
Azt szeretném kérdezni hogy, 2003-as Xt t. fék hez kell-e adapter ha 180-as tárcsával használom. Sajnos ez a grimeca tárcsa nagyon tré. Le akarnám cserélni vmi 180-as ra. Vagy az Xt-fék alapból 160-ashoz van?
Azt szeretném kérdezni hogy, 2003-as Xt t. fék hez kell-e adapter ha 180-as tárcsával használom. Sajnos ez a grimeca tárcsa nagyon tré. Le akarnám cserélni vmi 180-as ra. Vagy az Xt-fék alapból 160-ashoz van?
#18087
Írta 2006. március 01. - 11:34
Sziasztok!
Fabrikált már itt valaki Bleed kit-et házilag Avid Juci fékhez? Engem a fecskendõ és a kar találkozása érdekelne, mert a többi 1szerûen megoldható
Thx
Fabrikált már itt valaki Bleed kit-et házilag Avid Juci fékhez? Engem a fecskendõ és a kar találkozása érdekelne, mert a többi 1szerûen megoldható
Thx
#18088
Írta 2006. február 27. - 23:57
Hali!
Nem tudja valaki,hogy merre lehet XT(BRM-765)-ös féktestet kapni?
Sehol nincs azt mondják,hogy nincs a nagykerbe,és egy darabig nem is lessz!
Elõre is köszi!
sziasztok!
csatlakozom a fent leírtakhoz!én is pont ezt keresem /mert nekem nem kell dual-control és inkább a hagyományos fékkaros összeállításban használnám/,de egy két helyen azt mondták "örüljek ha kapok"...pedig a paripámra már csak egy fék meg egy teló kéne és kész lenne.
kövezzetek meg,de valahol itt olvastam csak nem emlékszem pontosan hol.állítólag az XT test jobban fog hone tárcsával mint a sajátjával...
#18089
Írta 2006. február 26. - 15:56
Lor, te ugyis nagy adapter gyarto guru vagy. Mennyiben kulonleges a GustavM - Boxxer adapter?
Esetleg tudnal csinalni egyet? Oszinten szolva en biztos nem allok neki ilyennek itthon.
De ha esetleg tud valaki egy ilyen adaptert, hasznaltan vagy ujonan az is jo lenne.
Esetleg tudnal csinalni egyet? Oszinten szolva en biztos nem allok neki ilyennek itthon.
De ha esetleg tud valaki egy ilyen adaptert, hasznaltan vagy ujonan az is jo lenne.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18090
Írta 2006. február 26. - 12:54
mohus: nem ártana ha a dugattyúk/fébetétek nagyjából a féktest középvonalától egyenlõ távolságra lennének. betét ki, csavarhúzóval két dugattyú teljesen visszanyom, betét be és ha megvan az a piros basz amit gyárilag adnak a fékhez, azt tedd bele és nyomogasd addig a fékkart amíg középre nem kerülnek. az nem annyira természetes, hogy az agyik oldal csontig kopik a másik meg csak éppen hogy.
#18091
Írta 2006. február 26. - 12:48
köszi latnat, ki fogom próbálni, ha lesz rá egy kis idõm. Bár az itthoni légtelenítésbe még sosem mertem belevágni....:/
#18092
Írta 2006. február 25. - 22:39
Érdekes problémával szembesültem ma. Az elsõ fékemet nem lehetett rendesen belõni, mindenképpen súrlódott a tárcsa a betétekhez. Lekaptam a féket és meglepetésemre ez a látvány fogadott:
Nah nálam is ilyen volt az 555 ösnél
én úgy oldottam meg hoyg levettem a féket kikaptam a pofákat, és így látszik hogy mennyire van kint a dugattyú, milyne koszos stb. Fogsz egy rongyot és megtisztogatod a dugattyúkat (a szélüket) aztán a kart óvatosan kicsit behúzod megnézed hoyg nicns e még kosz a dugattyún, ha van letörlöd(kis ásványi olajat teszel rá) aztán óvatoson benyomod õket a helyükre
megint behúzod a kart, és ha nem egyszerre jönnek ki akkor megismétled. ha kész vagy lelégteleníted.
nekem segített, azóta nem ciripelnek a fékeim mióta megcsináltam
jah meg nekem furamód nem a csõtcsatlakozásnál lévõ dugattyút nyomta jobban hanem a másik oldalit...
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt
a zsenik átlátják a káoszt
#18093
Írta 2006. február 25. - 22:06
már van
ebike-ról nekem kb két hónapja 2006-osat hoztak
különbség: szín és talán felületkezelés, a 06-os matt, a fékkar sem fényes felületkezelést kapott mint a 2005-ösnél
ebike-ról nekem kb két hónapja 2006-osat hoztak
különbség: szín és talán felületkezelés, a 06-os matt, a fékkar sem fényes felületkezelést kapott mint a 2005-ösnél
Autist Team:)
#18094
Írta 2006. február 25. - 19:54
Kérdés: Mikor fog bejönni az Avid Juicy 5 2006-os szériája kishazánkba? Lesz valami érdembeli külömbség a szinén kívül(bár az csak külsõség) a mostanihoz képest?
#18095
Írta 2006. február 25. - 15:49
Köszi Thez,
Igazad van, egyenlõre hagyom a francba így. Egy vékony alátéttel sikerült javítanom az asszimetrián is, így egész elfogadható lett, és még biztos javul, ha rendesen összebarátkoznak a betétek az új 180-as tárcsával.
Igazad van, egyenlõre hagyom a francba így. Egy vékony alátéttel sikerült javítanom az asszimetrián is, így egész elfogadható lett, és még biztos javul, ha rendesen összebarátkoznak a betétek az új 180-as tárcsával.
#18096
Írta 2006. február 25. - 15:20
ezeket elkoptatod csontig, cserélsz pofát, az is így fog elkopni.
valamilyen szinten mindig így kopik.
beállítási probléma nincsen nagyon, hisz párhumamosan kopik a fékfelület a tárcsával, ami merõleges meg párhuzamos meg etc...
szal jol van beállítva, középen van a tárcsa is, csak egy picit erõsebben tolja az egyik oldali pofát a dugattyú.
valamilyen szinten mindig így kopik.
beállítási probléma nincsen nagyon, hisz párhumamosan kopik a fékfelület a tárcsával, ami merõleges meg párhuzamos meg etc...
szal jol van beállítva, középen van a tárcsa is, csak egy picit erõsebben tolja az egyik oldali pofát a dugattyú.
#18097
Írta 2006. február 25. - 15:18
Hát ez szomorú Új betétek megoldják a beállítási problémát?
#18098
Írta 2006. február 25. - 15:10
szinte minden fékben azon az oldalon nyomja jobban a dugattyút az olaj, amelyik en a fékcsatlakozás van
természetes jelenség:\
természetes jelenség:\
#18099
Írta 2006. február 25. - 15:08
Érdekes problémával szembesültem ma. Az elsõ fékemet nem lehetett rendesen belõni, mindenképpen súrlódott a tárcsa a betétekhez. Lekaptam a féket és meglepetésemre ez a látvány fogadott:
Jól látszik, hogy a betétek teljesen asszimetrikusan koptak és a belsõ pofa ráadásul mintha ferdén is állna. (felül kopottab mint alul) Mi lehet ennek az oka? LX fékrõl van szó
Jól látszik, hogy a betétek teljesen asszimetrikusan koptak és a belsõ pofa ráadásul mintha ferdén is állna. (felül kopottab mint alul) Mi lehet ennek az oka? LX fékrõl van szó
#18100
Írta 2006. február 24. - 23:39
Sziasztok Nagymesterek!
Vásárolnék a px-emre Avid Juicy 5-ös fékeket. Jelenleg a gyári RST csoda van a gépben és még pár hónapig marad is. Kérdés: bírná a 185 mm-es tárcsát, vagy maradjak a 160 mm-esnél?
Másik hülye kérdés: megvegyem most a 2005-ös fékeket, vagy várjam meg a 2006-os szériát (mert az biztos szebb, jobb, olcsóbb, stb.), vagy tökmindegy?
Köszi, g
Vásárolnék a px-emre Avid Juicy 5-ös fékeket. Jelenleg a gyári RST csoda van a gépben és még pár hónapig marad is. Kérdés: bírná a 185 mm-es tárcsát, vagy maradjak a 160 mm-esnél?
Másik hülye kérdés: megvegyem most a 2005-ös fékeket, vagy várjam meg a 2006-os szériát (mert az biztos szebb, jobb, olcsóbb, stb.), vagy tökmindegy?
Köszi, g
Jegyeket, bérleteket!