elsõ körben üdv nálunk ideát (gemini)
utána: a bb5 és a bb7 nem igazán sokban különbözik, fõleg az állíthatóság egyszerûsége az, ami a bb7-et drágábbá teszi, nem imbusszal tekergeted, hanem kézzel.
a fékbetétek sem kompatibilisak, ha jól tudom, de mióta a zoggie csinál 1990-ért fékbetétet, azóta szvsz mindegy.
185-ös tárcsával elég lesz neked a bb5 is, ezt elhiheted. egy valamit ne feledj: komoly bovdenházat venni.
az meg hogy a boltos szerint jó az alivio fék is, mert a környék "dh-sai" azzal mennek, az õket és a boltost is minõsíti. nem jó értelembnen, mielõtt rákérdezel
Üdv!
Hja, sznob bicósok és low cost bicósok vannak a környéken, ár/teljesítmény bicósok nem nagyon, ezért van hogy nem igazán igazodok el az itteniek alapján (akikkel tekerek azok fél millás géppel 'sznobok', boltoshoz járó low cost DH-sok meg végülis alacsony költségvetésbõl tûrhetõt hoznak ki, de sok alaktrész csere van náluk [lehet hogy részben azért is mert nem annyira tartós cumót vesznek, nem tudom], gondolom azért sem vesznek drágát...
Kéz/imbuszos állítás ugye hidegen hagy, full jó az imbuszos, nekem az hangzik furin, hogy egyik betét mozog csak, így sokat kap oldalról a tárcsa - gondolom - ami nekem furcsa, de ha azt mondjátok soha ne legyen nagyobb bajom, akkor oké, legyen BB5 és 185ös tárcsa
.
1;Tárcsából ajánlotok vmit, egyszerûbb lesz mint megint nyomoznom, aztán kiderül hogy nem jó
.
2;Jah, még vmi! Úgy agy okés... de akkor frankón át kell szenvedni bele az összes küllõt, ugye? Pff...
3;Mit jelent konkrét típusokra a jó bowdenház és az kb mennyi? 2-3-4K? (Ajjaj, úgy érzem tárcsássá alakítással nem állok meg 20 alatt... De ha jól értem jó bowdennel szinte ekvivalens a fék mint az olajosok...)