Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#16801
Írta 2006. augusztus 02. - 12:28

Hi!
Következõ volna a kérdésem. Fékvásárlás elõtt vagyok és három fék közül kéne választanom. A legfõbb szempontok hogy ne melegedjen, megbízható és adagolható legyen, a betét csere ne egy kisebb Afrikai ország költségvetésével legyen egyenlõ.
1. Hope M4
2. Avid juicy 7
3. Sh XT 755 (régi négydugattús)
A bringám egy author versus ami már jócskán át van alakítva. Elsõ teló RS Reba Team. A mostani mech. fékem már egy párszor megviccelt és ez pl a HHH-ról 70-nél nem varázsolt mosolyt az arcomra. Elég sokszor szoktam hegyekben járni és a nagyobb lejtõknél ahol 50-60-nal megyek lefelé valami komolyabb fékerõre lenne szükségem.
Köszi a válaszokat.
Üdv
zsolti
Következõ volna a kérdésem. Fékvásárlás elõtt vagyok és három fék közül kéne választanom. A legfõbb szempontok hogy ne melegedjen, megbízható és adagolható legyen, a betét csere ne egy kisebb Afrikai ország költségvetésével legyen egyenlõ.
1. Hope M4
2. Avid juicy 7
3. Sh XT 755 (régi négydugattús)
A bringám egy author versus ami már jócskán át van alakítva. Elsõ teló RS Reba Team. A mostani mech. fékem már egy párszor megviccelt és ez pl a HHH-ról 70-nél nem varázsolt mosolyt az arcomra. Elég sokszor szoktam hegyekben járni és a nagyobb lejtõknél ahol 50-60-nal megyek lefelé valami komolyabb fékerõre lenne szükségem.
Köszi a válaszokat.
Üdv
zsolti
#16802
Írta 2006. augusztus 02. - 12:02

ezért van a keresõ, használd a varázsszavakat, és találatok megjelenítése legyen hozzászólás. amúgy az ilyen beszélgetések miatt van a bõ lé
#16803
Írta 2006. augusztus 02. - 11:54

#16804
Írta 2006. augusztus 02. - 11:49

de, ha itt visszefelé olvasol a topikban, 50 oldalanként egy használható
#16805
Írta 2006. augusztus 02. - 10:45

#16806
Írta 2006. augusztus 02. - 10:43

Meglátogatod a Hayes honlapját, letöltöd a fekete-fehér képekkel ellátott service manualt, majd kivitelezed a folyamatot.Bocsi csak véletlenül be volt nyomva a caps lock. ÉS a fékolajat hogy tudom leengedni na persze nem az egészet csak hogy ne annyira fogjon a fék?
#16807
Írta 2006. augusztus 02. - 10:42

Bocsi csak véletlenül be volt nyomva a caps lock. ÉS a fékolajat hogy tudom leengedni na persze nem az egészet csak hogy ne annyira fogjon a fék?
#16808
Írta 2006. augusztus 02. - 10:15

a dot4-nek jobb hõtûrése. és ne nagy betûkkel irj, mert az kiabálás.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16809
Írta 2006. augusztus 02. - 06:03

#16810
Írta 2006. augusztus 02. - 05:59

olyan olajat vegyel hozza ami benne van
le van irva vhol
/kb dot 5 dot 5.1 fekolaj/
le van irva vhol
/kb dot 5 dot 5.1 fekolaj/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16811
Írta 2006. augusztus 02. - 05:50

Hát szerintem egy kicsit hozzá is ér és túl is van töltve(jó esetben mennyire lehet behúzni a féket?)Milyen olajat vegyek hozzá és hogy eresszek le belõle?
#16812
Írta 2006. augusztus 01. - 21:30

Hol er hozza 1-ik oldal masik oldal, mindket oldal?
Jol -koppanosan- fog amugy? Nem levegos? (Rugalmas a fekkar huzaskor?)
Tul van toltve? (Szerintem igen!)
Ezt mindenkepp meg kell szuntetned, ha nem akarsz labra gyurni. De gondolom te is sejted, maskulonben nem postoltal volna.
Jol -koppanosan- fog amugy? Nem levegos? (Rugalmas a fekkar huzaskor?)
Tul van toltve? (Szerintem igen!)
Ezt mindenkepp meg kell szuntetned, ha nem akarsz labra gyurni. De gondolom te is sejted, maskulonben nem postoltal volna.
#16813
Írta 2006. augusztus 01. - 21:21

#16814
Írta 2006. augusztus 01. - 20:39

Az a gondom hogy az új bicajomon a hayes HFX9fékek valahogy túlságosan hozzáérnek a tárcsához és a kereket alig hagyják forogni kisebb lejtõn pl. fékeztés nélkül is lassulok, tologatásnál pedig nyikorgó hangot hallat. Ez természetes mert be kell kopnia vagy valami vagy inkább nézessem meg?
#16815
Írta 2006. július 31. - 22:59

aha. én is hallottam arról h a mag csak a karban különbözik a simától, mint a juicy 5 a 7-tõl.
amúgy emeli egy ujjal is, csak tépni kell h emelje. amúgy fékerõben nem rossz, csak meredek lejtõn néha kétujjas. de megfog. saint helyett lehet h hfx-9 lessz. a sima, mert arra lessz keret, egyenlõre csak elõre. a sram egész jó kool stoppal, 180-as magura tárcsával. szerintem elég, mert ha már blokkolod a kereket akkor mind1 h milyen a féked mert egyik se fog jobban blokkolt hátsó keréknél, szal hátra szerintem nem kell mag, max h egyforma legyen. a sram meg jól adagolható szerintem.
kössz a válaszokat!
amúgy emeli egy ujjal is, csak tépni kell h emelje. amúgy fékerõben nem rossz, csak meredek lejtõn néha kétujjas. de megfog. saint helyett lehet h hfx-9 lessz. a sima, mert arra lessz keret, egyenlõre csak elõre. a sram egész jó kool stoppal, 180-as magura tárcsával. szerintem elég, mert ha már blokkolod a kereket akkor mind1 h milyen a féked mert egyik se fog jobban blokkolt hátsó keréknél, szal hátra szerintem nem kell mag, max h egyforma legyen. a sram meg jól adagolható szerintem.
kössz a válaszokat!
#16816
Írta 2006. július 31. - 22:25

jha, hogy hfx 9
hát igen, be van mutatva a fék...
boxxerrel és kb 66-67 fokos fjcsõvel elég könnyen megy a nózvili, tamsnak a marinban 888al, brutál lapos fejcsõvel szintén.. mind a 2 mag

boxxerrel és kb 66-67 fokos fjcsõvel elég könnyen megy a nózvili, tamsnak a marinban 888al, brutál lapos fejcsõvel szintén.. mind a 2 mag

#16817
Írta 2006. július 31. - 22:22

de nem arról volt szó, hogy a julie nme emeli a gép orrát, hanem hogy a hfx9 nem emeli.
ez amugy rugóút függõ szvsz, hiszen a boxxer elnyeli a fékezés nagy részét, mig ugyanaz a fék egy 80mm-t mozgó villát hamarabb kiakaszt. plusz a súlypontod is elõrébb van, igy még könnyebben emeli a hátulját.
plusz nem mindegy a fejcsõszög sem.
szóval felesleges ilyenbõl téves következtetést levonni.
ez amugy rugóút függõ szvsz, hiszen a boxxer elnyeli a fékezés nagy részét, mig ugyanaz a fék egy 80mm-t mozgó villát hamarabb kiakaszt. plusz a súlypontod is elõrébb van, igy még könnyebben emeli a hátulját.
plusz nem mindegy a fejcsõszög sem.
szóval felesleges ilyenbõl téves következtetést levonni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16818
Írta 2006. július 31. - 22:09

a faszt nem marad el... de ne kezdjük el megint
a 9 elõnye egyedül az, hogy nagyobb a tartálya, ennyi
de a julinak azért nagy tárcsával kéne emelgetni a gép hátulját, akár egy ujjal is... ha nem is egybõl, de ki fáziskéséssel simán..! szóval ott valami gond lesz
a 9 elõnye egyedül az, hogy nagyobb a tartálya, ennyi
de a julinak azért nagy tárcsával kéne emelgetni a gép hátulját, akár egy ujjal is... ha nem is egybõl, de ki fáziskéséssel simán..! szóval ott valami gond lesz
#16819
Írta 2006. július 31. - 21:55

csakhogy a MAG és a sima hfx 9 dugattyúinak aránya, és midnen egyéb is azonos, max kialakításbeli, és felhasznált anyagbeli különbsége van, így fékerõben sem marad el tõle a sima..
jó tárcsa, jó pofa kombóval tökéletes fék.
a magurát messze veri.

jó tárcsa, jó pofa kombóval tökéletes fék.
a magurát messze veri.
#16820
Írta 2006. július 31. - 21:50

Az nem jó. Kéne vmi tisztességes betét bele. Nekem a bejáratos betétekkel és az új tárcsával kb. 20 km után már emelte a seggét a HFX MAG. Igaz, az már egy kissé más kategória. Árban is.
