azért még egy két gondolat a tárcsákhoz. Én supermotozni is szoktam ahova már tényleg komoly fékekre van szükség. Az elsõ tuning amit itt bevetnek az a fémfékcsõ (bringán ez alap) tudjuk miért. Ezután jön a nagytárcsa (320-360) egy komolyabb fékbetéttel és ha már ez sem elég jön a másik féktuskó kb 250 eFT-ért.
Ezzel csak azt akartam mondani hogy nagyon sokat jelent féknél (akár egy szar esetén) a jó fékolaj (dot 5.1) egy jó alapanyagú tárcsa és fékbetét.
Ha így nézzük talán a fékek között nincs is olyan hatalmas különbség...
fékolaj bringán annyira nem jelentõs... egy 4es és egy 5.1es között nem vennéd észre a különbséget, maximum a himalájáról lefelé tandemmel
és az egyetlen fék amibe lehet rakni 5.1es olajat, az a hope.
a jó tárcsa és betét természetesen alapvetõ (ebben a hayes nagyon jó)
jó fajta fém fékcsõ: valóban erõsödik tõle a fék, de nem sokat, vannak ennél olcsóbb és hatékonyabb megoldások is! (pl az említett jó betét)
ezek bringán értendõk, motoron lehet, hogy más kicsit...
(és a nagy részük saját tapasztalat)