Jah... azt hittem csak nyelvész naciskodsz :-)
Most kivételesen nem.
Jah... azt hittem csak nyelvész naciskodsz :-)
A sebesség mindent megold.
és bringa sincsen csak kerékpár
A sebesség mindent megold.
A fékolaj nem, csak a fékfolyadék.fékolaj fel tud venni nedvességet a levegõbõl és ha felforralod a féket, akkor megtörténhet, hogy beesik a féked, pont amikor a legkevésbé szeretnéd
A sebesség mindent megold.
Értem én, és mi történik vele amikor öregszik, és amitõl alkalmatlanná válna a feladatra?
Az autómban DOT-os olaj van, az más.
Nem spórolás miatt nem lett cserélve, nem volt szükség rá.
Grammos cuccokra is azt mondják cseréld két évente Ritche WCS 550-es 125g-os kormányt is használtam 2006-tól az idei nyárig, cseréltem szélesebb karbonra és köszöni most is jól van, tartalékba vonult.
pedig az olaj is öregszik, ha hiszed, ha nem.
egy olyan dolgon, amin az életed múlhat, szerintem nem érdemes spórolni.
(az autódban sem cserélsz olajat?)
Kivett betétnél kibukhat a dugattyú! Nekem az elõzõ XT-n soha nem volt cserélve fékolaj 2006-2013 nyara, és köszönik most is jól vannak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Sose tartozott. Itt keramia dugattyuk vannak. Nekem 775os se eresztett, viszont hidegben vandorolt a nyomaspont, a 666os slxel ilyen gond sincs, mar ket telet lenyomtam vele, hibatlan.
Nem igazán, mínuszokban én inkább síelek! Amúgy ez még a fázós sorozat elõtti fék.
Jó tudni.
Én inkább csak mûanyaggal feszegetném, de inkább a dugattyút és nem a fékpofát. A réteg sem annyira strapabíró, hogy mindent kibírjon, nem tesz neki jót a csavarhúzó szerintem. A sárga bigyót teszem majd közé és akkor még bõven vissza lehet tolni egy mûanyag gumi leszedõvel is.
Mínuszokban is használtad az XT-t?
Jó sok bringát próbáltam én is, egyiken sem volt shimano fék/váltás, az X9 váltókar kivételével nem is igazán tetszett egyik se, pedig nem vagy egy fetisiszta alkat. Már záróra után tudtam kimenni egy 27.5-ös meridával, rá se néztem, milyen a szett, csak az elsõ fékezés után, mikor hirtelen éreztem, hogy otthon vagyok.Tegnap a Mozgásvilág tesztnapon sokféle bicaj sokféle fékével mentem, nap végén kaptam egy olyat amin SLX fék volt, felért egy kisebb orgazmival a sok ,,szutyok" után...
Van hozzá nekem egy kis mûanyag sárga bizbasz, amit a két munkahenger közé kell rakni. Az adja a mérvadó távolságot.
Lapos csavarhúzó a pofák közé és szépen szétfeszít.
Egyszer, de azt még boltban csinálták, amikor kivettem a fékpofát és úgy toltam össze a dugattyút.
Rendeltetés szerû használattól nekem még soha nem levegõsödött fel XT fékem.
Tegnap a Mozgásvilág tesztnapon sokféle bicaj sokféle fékével mentem, nap végén kaptam egy olyat amin SLX fék volt, felért egy kisebb orgazmival a sok ,,szutyok" után...
Oké, csak a hivatalos leírás szerint ki kell venni a pofákat és nem teljesen kinyomni a dugattyúkat. Ha nem veszed ki a fékpofákat, akkor hogyan tudod majd visszanyomni a dugattyúkat a munka végeztével?
Egyébként kellett már az XT-t légtelenítened?
Ásványi olajat rendelek Shimano 1L-t, mivel az 50ml-est nem éri meg megrendelni. Arra gondoltam, a csõ megvágása után a kiszökött olaj mennyiségét pótolom és így dugom vissza a csövet a tartályba. Mivel légtelenítesz? Kell ez a szett vagy csak fecskendõ, csövek, pohár?
A Shimano ásványi olaj nem agresszív mint a DOT3-4 fékfolyadékok, hogy még a festéket is lemarja?
Kivett betétnél kibukhat a dugattyú! Nekem az elõzõ XT-n soha nem volt cserélve fékolaj 2006-2013 nyara, és köszönik most is jól vannak.