Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#14561
Írta 2007. március 08. - 02:40

#14562
Írta 2007. március 08. - 02:29

tárcsafék bekoptatás:
1: kiszeded a fékbetétet, lemosod gyógyszertári benzinnel, a tárcsát is.
(ezután kell menni pár kört míg rendesen fog fogni)
Aha, benzinnel? Te neked is jó sok közöd van a dologhoz, és még tanácsokat is osztogatsz! A benzin kõOLAJszármazék. OLAJ. Próbáld csak ki: egy üveget 'tisztíts' meg benzinnel, amint elpárolog, olajos maszat marad hátra. OLAJOS. Az jót tesz a féknek. Apám...
#14563
Írta 2007. március 08. - 01:41

tárcsát megsmirgliztem picit, kapott zsírtalanítást is szesszel.
pofát szintén megsmirgliztem (után el is kezdett fogni)
"Szemre" nem ferde a nyereg, tárcsához visszonyítva...
és relatíve nagyobb tempónál nincs hangja, hanem harap. kisebb tempónál, finomabb fékezésnél viszont olyan hangja van mint mikor a Vfékpofa ferdén éri a felnit.
Tegyük fel hogy tényleg nem ferdén fogja a tárcsát... lehet más oka a sívítésnek?
(bb7 6")
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14564
Írta 2007. március 08. - 00:35

Elöbb kimaradt, hogy természetesen nem el blokkolni akartam a kereket vizes aszfalton, csak lassítottam (relatív intenzíven); vagy ennyire hülyének nézek ki? (De már írtam is... mindegy.)
Ezt linket meg már pont nem sikerült kiemelni, mert megint nem látszik:Hûtési megoldások a számítástechnikában
Triceps:
A kólában folsav van, ami a rozsdát és a vízkövet is oldja. Mikor az eheimet vettem volt benen pici vízkõ. Olyan anyag kellett, ami az Innova gumi csöveimet nem bántja, de a vízkövet leszedni, így került bele kóla. Mivel új blokkokat is vettem, összeraktam járatni fél napot hogy meglegyen a szivárgásteszt is. A kóla fél nap alatt lemarta a fél mili vastag nikkelelzést a blokkról ahol érintkezett vele!!! Szal csak csínjánl szlapálni

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14565
Írta 2007. március 08. - 00:31

1: kiszeded a fékbetétet, lemosod gyógyszertári benzinnel, a tárcsát is.
(ezután kell menni pár kört míg rendesen fog fogni)
2: leöntöd kólával a tárcsát, aztán használod a féket (TUTI megoldás)
Egyszer beolajoztam a lánccal együtt a tárcsámat is, a kóla segített

(elõtte olajat letöröltem amennyire tudtam)
tárcsa melegedés: szard le, ha túlmelegszk, megvárod míg kihûl (akkor általában hozzáér a betét a tárcsához a hõtágulás miatt ha jól van beállítva)
De nekem is volt shimano, u.olyan, semmi problémám nem volt vele, aviddal meg igen, mert a furatok számának növelésével csökken az érintkezõ felület, ami miatt ugyanaz a hõmennyiség kevesebb anyagban és kisebb felületen oszlik el. és csak 60 kg vagyok.
#14566
Írta 2007. március 08. - 00:27

#14567
Írta 2007. március 08. - 00:04

400-500 méter szintkülönbségen lefele szerinted nem kell fékezni? Akkor minden tiszteletem a tied :-). Melelsleg egyedõl keveset és nagyot fékezek általában, ha többen megyünk akkor több kissebbet amíg bírom cérnával :-) (az a 2 ember akivel legtöbbet járok tekerni lefeléken iszonyaaat csiga).
Elöl 160as BB7, hátul V. És miért ne fúrjam ki hogy még kisebb esélye legyen annak ami esetleg be sem fog kövezketkezni? (Bükk Maratonra még mindig kíváncsi vagyok, ott gondolom sütötte meg már pár ember a tárcsáját... ha nem, akkor szinte feleslegesen aggódtam és csak a saját szórakoztatásomra tuningolok :-) ). Ennyire antibarkács emberek vannak itt, vagy én vagyok helikopter? (mármint nem veszthetek szinte semmit alapon, megpróbálom ezt... pontokat már feljelöltem, de kirnerrel bepöttyözni nem tudom, mert nincs itthon semmi amire le/felrakhatom addig, majd holnap átlógok melóba aztán azt is gyors megcsinálom elötte...)
off:
Erre gondolsz? A radim átalakított kamaz fûtõtest, HUNFrost rev3as blokkok, Eheim 1046 pumpa. Hogy mit tudott ami épp a képen van? link (3Dmark01: 19799@28129 pont) Nitrogén hosszú távra nem jó. Léggel és vízzel is lehet mûködni, pl Throton Bartonosítva 2000@2685Mhz léggel, Barton 1830@2853Mhz elsõ vízhûtésemmel, második verzióval Venice 1800@2800Mhz... nem kell nitrogén :-)off: Pite gondolom te a gépeden is legalább vizhütést alkamazol:D avagy folyékony Nitrogénnel hüsölteted a procidat:D /ilyet is hallottam már./
http://mcpite.uw.hu/konfig.htm



és Hûtési megoldások a számítástechnikában (nem éri kritizálni, 3 nap alatt készítettem :-) )
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14568
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. március 07. - 20:52

#14569
Írta 2007. március 07. - 20:48

Egyéb hülyeség, h. minek blokkolod az elsõ kereket a vizes aszfalton, tán szeretnéd felnyalni?
#14570
Írta 2007. március 07. - 20:43

on: idei hayes hfx9 lesz vmi változás?
#14571
Írta 2007. március 07. - 20:11

thez:
Olyan szarnak számít a BB7es tárcsája? Fékteljesítménye nekem elég volt hisz mindig maradt elég nagy tartalék, hûtés gondolom hogy nem erõs, alap tárcsa, kevés lukkal; hogy hõleadásban mennyire különböznek a különbözõ acélok azt nem tudom, de szerintem nem lehet sok. X, nem vagyok gépész, csak a rézzel és alumíniummal vagyok jóban

Természetesen nem azért kezdtem neki luggatni mert kézzel forró volt; hanem nem a legjobban hûlõ darab ahogy olvasom, és én hülye elöbb megpróbálok javítani amin tudok - így tanul a gyerek, max elbaxxa


De legalább egyedi, én csináltam vagy qrtam el, másnem nem lesz ilyen

De ha vkinek van infrás hõmérõje szívesen tesztelek, akár másik BB7 tulajjal a késöbbiek folyamán vhol

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14572
Írta 2007. március 07. - 19:59


hang akkor van amikor már a fémmel fékezel, de az eszi a tárcsát is keméyen.
hogy menniyt bír, arra nincs semmi konkrét leírás... stílustól függ.
#14573
Írta 2007. március 07. - 19:58

amugy a kopást azt rendszeresen ellenõzizni kell. ha már hangja van és nem fog (elfogyott a betét és a fém a fémmel érintkezik) akkor már régen baj van!!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14574
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. március 07. - 19:53

#14575
Írta 2007. március 07. - 18:40

töltsd fel olajjal, fixáld a jó dugattyút, és huzigáld a fékkart.
ki fogja nyomni a "rossz dugattyút" is.
ha meg már régóta ilyen akkor a hiba az ön készülékében van.....
#14576
Írta 2007. március 07. - 17:51

Ha beszorult az egyik dugattyú azzal mit lehet csinálni?Most épp ázik a csavarlazítóban...
Ha van valmi tipp,szivesen venném...
Ráadásul nem is akarom rángatni,mivel az a ki pöcök amit meg tudok fogni,eléggé
gyengusznak tûnik..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#14577
Írta 2007. március 07. - 15:09

Miért?(Kíváncsiság, nem kötözködés!) Ezt tuningtól függetlenül kérdem, mert mióta ez a fékem van azóta kurvára kopik az elsõ gumim
. Nedves tárcsával/betéttel sem volt még gondom, mert vizes aszfalton hamarabb blokkolom el elsõ kereket mint hogy gyengén fogna a fék - ezt meg is kellett szoknom az elején mert majdnem esetem emiatt párszor hogy intenzívebb lassításnál is meg-megállt az elsõ kerék miközben még vagy 10-15el haladtam elõre nedves aszfalton; földúton és köveken legalább számoltam rá...
VV: Köszi! :prosze:
mert sz*rból várat?
cáfoljatok meg, de közel nem ugyanolyan anyagminõsége van két különbözõ tárcsának.
Fúrhatod annyira is hogy felület se legyen, hogy ne is tudjon mi felmelegedni, akkor sem fog úgy hülni mint egy rendes.
Akár le is másolhatod a rendes tárcsát, akkor sem fog az úgy hülni. Amire így elolvasva igazából csak azért van szükséged, mert melegíti az ujjad amikor tapogatod...

A placebó meg arra utalt hogy majd úgy fogod természetesen érezni hogy 11,82 fokkal hidegebb,de erre bizonyítékod nem igazán lesz...

"dehát jobban kell hülnie, lyukacsos!"
Mikor lesz kész?

#14578
Írta 2007. március 07. - 15:05

1mm ütés már hatalmas hiba egy féktárcsánál...
az autó az más tészta, ott nagyobb a tûrés.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14579
Írta 2007. március 07. - 08:49

anyagában is megjavítod azt a tárcsát?
ráférne....
:chin:
Miért?(Kíváncsiság, nem kötözködés!) Ezt tuningtól függetlenül kérdem, mert mióta ez a fékem van azóta kurvára kopik az elsõ gumim

VV: Köszi! :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14580
Írta 2007. március 06. - 23:59
