telejsen, csak kicsit nehéz......és Te sem 40 kiló vagy ha jól emléxem nyugodtan lehet az 180/160adaptert már nem tom hol van....
elvileg 180-as PM-IS adapter kellene
vagy ugye a kókányozás az alátétekkel
jah és cc-re mennyire jó a saint 180-as pizzával?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#13781
Írta 2007. május 27. - 12:30

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13782
Írta 2007. május 27. - 11:42

#13783
Írta 2007. május 27. - 11:35

de ha nem lesz jó küldesz nekem egy olyat ami nekem kell:D
http://ebike.hu/term...sz/adapter/3225
akkor uccsóelõtt kell nekem ugyi?
http://ebike.hu/term...sz/adapter/3225
akkor uccsóelõtt kell nekem ugyi?
#13784
Írta 2007. május 27. - 11:33

de maga a féktest szabvány PM-es, azonos elöl hátul!!!! (ugye PM-es?)
akkor miért 180as elsõt akarsz venni?
miért nem 160as hátsót, amire amúgyis szükséged van?
magát a logikát nem értem:)
akkor miért 180as elsõt akarsz venni?
miért nem 160as hátsót, amire amúgyis szükséged van?
magát a logikát nem értem:)
#13785
Írta 2007. május 27. - 11:32

de nekem aszonták hogy ami elõl 160 az hátul 140:)
tán még endroo helyeselte egyszer hasonló kérdésem
tán még endroo helyeselte egyszer hasonló kérdésem
#13786
Írta 2007. május 27. - 11:30

teljesen. ha a vella bírja, nyugodtan
180as 160as tárcsára?
hátsó 160as adapter.
kerül vagy 1500 ft-ba.
180as 160as tárcsára?

hátsó 160as adapter.
kerül vagy 1500 ft-ba.
#13787
Írta 2007. május 27. - 11:28

adaptert már nem tom hol van....
elvileg 180-as PM-IS adapter kellene
vagy ugye a kókányozás az alátétekkel
jah és cc-re mennyire jó a saint 180-as pizzával?
elvileg 180-as PM-IS adapter kellene
vagy ugye a kókányozás az alátétekkel
jah és cc-re mennyire jó a saint 180-as pizzával?
#13788
Írta 2007. május 27. - 11:23

elsõ bb7? 
azok szabvány PM-esek.
az elsõ adaptert eldobod, és veszel egy hátsó PM-IS adaptert.

azok szabvány PM-esek.
az elsõ adaptert eldobod, és veszel egy hátsó PM-IS adaptert.
#13789
Írta 2007. május 27. - 11:17

160-180 adapter.
csak IS-IS van ha jól tudom.
én nem sz*rakodnék, inkább 1 centi alátét az avid adapterre a féknyereg alá.
csak IS-IS van ha jól tudom.
én nem sz*rakodnék, inkább 1 centi alátét az avid adapterre a féknyereg alá.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13790
Írta 2007. május 27. - 11:14

milyen adapter kén nekem hagy egy elsõ bb7-et (160mm-as tárcsával) akarok hátra rakni?
#13791
Írta 2007. május 27. - 10:41

Köszi szépen mindenkinek, nélkületek nem tudtam volna megcsinálni.... a környék bringaboltjaiban még ennyit sem mondtak..... Mindenkinek jó és probléma mentes tekerést kívánok... hi
#13792
Írta 2007. május 27. - 10:07

Sziasztok!
Köszi a tanácsokat, megnéztem és a kerék felsõ része a vázban (kb. a v-fék konzolnál) nincs pont középen, rögzítéskor a befogadónál egyformán legbelülre (vagy legfelülre) lettek rakva.... lehetséges , hogy ez a probléma? Amúgy a fûzés, a felni minõsége jó... még annyi, hogy centerl.-os a tárcsa és az is meg van húzva....
Köszi a tanácsokat, megnéztem és a kerék felsõ része a vázban (kb. a v-fék konzolnál) nincs pont középen, rögzítéskor a befogadónál egyformán legbelülre (vagy legfelülre) lettek rakva.... lehetséges , hogy ez a probléma? Amúgy a fûzés, a felni minõsége jó... még annyi, hogy centerl.-os a tárcsa és az is meg van húzva....
#13793
Írta 2007. május 26. - 10:04

szerintem a gyári (fél?)fémes a legjobb, az amelyiket a mag-hoz adják. tartós és jól is fog.
#13794
Írta 2007. május 26. - 00:26

nem nagyon erosen fogo HFX-9 fekbe milyen pofat ajanlotok elso korben? azt hittuk, majd be fog kopni, de nem akar bekovetkezni. a hangja az eleg hayes-es, de a fekero az alig van.
valami aftermarket mugyantas pofa jobb lehet? kool stop vagy clarks vagy ilyesmi? EBC-t sajna nem tudok szerezni
valami aftermarket mugyantas pofa jobb lehet? kool stop vagy clarks vagy ilyesmi? EBC-t sajna nem tudok szerezni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#13795
Írta 2007. május 26. - 00:25

Egyre több ilyen" figurativ " tárcsát látni megbízhatóak ezek? Nem grammániás bicókba saját stílusában azért dögös.
http://img475.images...2274bf6agx3.jpg
http://img475.images...2274bf6agx3.jpg
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#13796
Írta 2007. május 26. - 00:07

Az a problema amit leirtal! Terhelesre megvaltozik a caliper es a tarcsa egymashoz kepest levo helyzete. Ezt kellene korrigalnod elso lepesben.
Vagyis ha raulsz ne "mozduljon el kozeprol" a tarcsa. Ezt lehet ugy hogy erosebben rogzited az agyat ,de foleg EGYENESEN!, esetleg feszitesz kullozesen, es nem art meghuznod a tarcsa csavarjait sem (nem megszakitani) E ket utobbi valoszinuleg nem segit de nem art ellenorizni. Ha ezek a dolgok nem jonnek be, akkor valaminek a rugalmassaga jatszik kozre a dologban tehat nem nagyon tudsz rajta segiteni, csak ha terheles alatt rogzited a fekmodult.
Pl. felkezzel
raterhelsz vagy megkersz valakit hogy uljon ra a gepre (lehetoleg ne 200 kilos csokat hanem a te sulyodban levot), majd meghuzod a csavarokat kozepre allitott fektestnel. Ez persze sufnitunning es nem lesz jo mikor a sulypontod tekeres kozben lekerul a kero hatuljarol , mert akkor meg abban az esetben fog nyoszorogni, de ez talan meg mindig jobb mintha egyfolytaban csinalna
Ez a problema foleg osztelosoknal jelentkezhet szerintem. Ott ugyanis nagyobb lehet a vaz rugalmassaga.
De az en tippem az amit VV is irt , hogy rosszul all a dugattyu es/vagy az agy a vazban.
Vagyis ha raulsz ne "mozduljon el kozeprol" a tarcsa. Ezt lehet ugy hogy erosebben rogzited az agyat ,de foleg EGYENESEN!, esetleg feszitesz kullozesen, es nem art meghuznod a tarcsa csavarjait sem (nem megszakitani) E ket utobbi valoszinuleg nem segit de nem art ellenorizni. Ha ezek a dolgok nem jonnek be, akkor valaminek a rugalmassaga jatszik kozre a dologban tehat nem nagyon tudsz rajta segiteni, csak ha terheles alatt rogzited a fekmodult.
Pl. felkezzel


De az en tippem az amit VV is irt , hogy rosszul all a dugattyu es/vagy az agy a vazban.
#13797
Írta 2007. május 25. - 09:33

Kézzel vagy fogóva kiveszed. Drótos megoldású, de ha kiveszed, látod, hogy mûködik. Egyszerû, mint a raklap.
#13798
Írta 2007. május 24. - 23:26

Okés kipróbálom... de még ilyen bûtykölésben kezdõ vaok és ha nem fárasztalak, segítenél abban, hogy a fékpofát, hogy kell ki venni, visszarakni? nemtom, hogy ez mágnesen vagy drótos, de vmilyen drót van benne ha jól emléxem...
#13799
Írta 2007. május 24. - 23:22

A mûa. "izé" arra jó, hogy ha nincs bent a kerék és meghúzod a kart, ne menjenek be a dugattyúk. Csináld végig a procedúrát, ahogy mondtam!
#13800
Írta 2007. május 24. - 23:13
