És szerintetek fogja bírni a Recon a 180-as tárcsát?
fogja
És szerintetek fogja bírni a Recon a 180-as tárcsát?
fogja
Sziasztok!
Jól gondolom,hogy egy Rock Shox Recon SL teleszkóp és egy Shimano SLX BR-M665 féktest közé ilyen adapter szükséges 180-as tárcsához?
http://www.bike-disc...37435/wg_id-284
nem gépelési hiba volt a kettős kérdőjel...
Valamelyikünk nagyon nem ért valamit.
Szerintem nem a kérdőjelekkel volt a gond, hanem azzal, hogy az egész forrása az volt, hogy behúzott féknél gix33 tudja előre-hátra mozgatni a bringát:
Centerlockos agyaknál mennyire normális, hogy a féket teljesen behúzva a tárcsa masszívan egy helyben van, viszont a kereket előre-hátra tudom mozgatni kb 1cm tartományban a kerék kerületén.
Martin vedd már a fáradságot és olvas vissza.
Ez külön tetszett: "Akkor is, ha már be van húzva a fék??" Ez már a világökörségek rovatba illő
nem gépelési hiba volt a kettős kérdőjel...
Hát én is erre szeretnék gyanakodni, mivel mind a kettő agy ugyanúgy viselkedik.
Gyanítom hogy ez nem csak a tárcsa és az agy hibája lehet. Ha nincs meghúzva minimum 30Nm-el akkor lehet hogy a sok fékezéstől kikopnak a bordák és attól mozoghat.
Martin vedd már a fáradságot és olvas vissza.
Ez külön tetszett: "Akkor is, ha már be van húzva a fék??" Ez már a világökörségek rovatba illő
Sajnos nem a gumi mozog. Kézzel megtudom mozdítani a kereket, miközben a fék stabilan fog.
Akkor is, ha már be van húzva a fék?? A behúzott féknek azért meg kellene tartania, nem? Egyébként meg nem az agy kotyog?
Sajnos nem a gumi mozog. Kézzel megtudom mozdítani a kereket, miközben a fék stabilan fog.
Teljesen más, szerintem a retek anyagmegmunkálás/szegecselés nem egyforma az XT/IceTech tárcsáimon (egy rendelésből jött) és emiatt nem tudok úgy kereket cserélni, hogy teljesen egyforma Hope Pro 2 agyakkal (szintén egy rendelésből) a tárcsa ugyanoda essen.
freddyke módosította - 2014. április 22. - 16:42
Mondok jobbat, nekem nem csak a felfogatás lógott, de a tárcsa szegecselése is.
Ha befogod a féket, van valamennyi lötyögés ugye a fékbetét miatt, de mikor látod hogy ficeg a tárcsa....
Egyik barátomnak a CL-es Avid tárcsa is lóg a Shimano agyon.
Nem.
Centerlockos agyaknál mennyire normális, hogy a féket teljesen behúzva a tárcsa masszívan egy helyben van, viszont a kereket előre-hátra tudom mozgatni kb 1cm tartományban a kerék kerületén. Csak meg kellene húzni a centerlockos rögzítőt vagy ilyen minden centerlock?
Nem-e lehet-e, hogy ez csak simán a kerék rugalmassága? Nekem is stabilan rögzül a tárcsa, de kis mértékben tudom előre-hátra hintáztatni a gépet. Azt még mondjuk nem figyeltem meg, hogy mennyit mozog a kerék
XT agy és XT tárcsa. Ráadásul első-hátsó csinálja. Igazán mázlista vagyok tényleg!
Nekem is ez volt a gondom a CL-al. XT agy, SLX tárcsa, lógott mint a....
Én is hamar túladtam rajta.
Gabi láttam már ezt XT-n, DT-n, és noname agyon is. Egyszerűen arról van szó hogy a gyártási tűrés két végének maximumán lévő agyról és tárcsáról van szó, vagy simán az egyik selejtes.
Akkor én és baráti köröm kivételesen mázlisták vagyunk! Gyártási pontatlanságot aláírom, a Crosstrail kerékre rá kell tolni és feszesen lehet lehúzni, az SLR-re rá esik és simán le emelem róla, de hibátlan mind a kettő. Most a Lefty miatt kénytelen voltam benyelni a hatcsavaros rendszert, méla undorral raktam össze, mintha a F1-es csapatokat arra köteleznék mostantól a csavaros megoldást kell használniuk kerékcserénél.
Gabi láttam már ezt XT-n, DT-n, és noname agyon is. Egyszerűen arról van szó hogy a gyártási tűrés két végének maximumán lévő agyról és tárcsáról van szó, vagy simán az egyik selejtes.
Centerlockos agyaknál mennyire normális, hogy a féket teljesen behúzva a tárcsa masszívan egy helyben van, viszont a kereket előre-hátra tudom mozgatni kb 1cm tartományban a kerék kerületén. Csak meg kellene húzni a centerlockos rögzítőt vagy ilyen minden centerlock?
Áruld már el, milyen agy ami ezt a jelenséget produkálja?