Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#10941
Posted 2008. July 02. - 10:39

#10942
Posted 2008. July 02. - 10:36

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10943
Posted 2008. July 01. - 23:29

#10944
Posted 2008. July 01. - 18:57

#10945
Posted 2008. July 01. - 17:38


közbe tesóm segített szétfeszíteni megfelelõ célszerszámokkal (

#10946
Posted 2008. July 01. - 15:54

nem tudtok lemászni errõl a bovdenes/olajos kérdésrõl?
mint a kiskutyák és a gumicsont.
ezerszer ki lett vesézve és amúgy is kinek mi tetszik. pap/papné/paplan
Egyezek veled,én úgy tudom dícsérni az olajos féket,mint más a bowdenest!
Ha több cicomázás is van az olajossal(de nincs:)),nem esik nehezemre bütykölgetni!Imádom azt az érzést mikor nem erõvel kell fékezni mint az állat,hanem az olaj tudja a dolgát(az olaj nem nyúlik!!!)
#10948
Posted 2008. July 01. - 14:08

Szal átlagban igénytelenebb; évente-2 évente egy fékbowdencsere (egálban van a légtelenítéssel) oszt jólvan...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10949
Posted 2008. July 01. - 13:17

havernak az van hátul és semmi gond vele
bowdenes kényesebb a koszra, ha a hidrás meg van rendesen csinálva, nem folyik/levegõsödik akkor jóval kevesebb gondozást igényel....
#10950
Posted 2008. July 01. - 12:27

igénytelenebb a bowdenes téfék
ezt nem igazan fogom megerteni, miert is lenne az?
#10951
Posted 2008. July 01. - 11:31


2300 kapott faxa brutál bowdent és házat és olyan mint az atom, pedig elötte a jagwire bowdenekkel sem volt rossz. Többit leírták... (még max annyi hogyha sûrûn száállítod a bringát kivett elsõ kerékkel akkor hidrósnál kardinális kérdés hoyg akj vmit a betétek közé és a fékkar véletlenül se húzófjon be; vagy egy plusz pont a ma'zzagos rublikájába)
Amúgy a sok bowdenes az fõleg BB7, esetleg nem réssz még a BB5... asszem ennyi. (Én spec elölre BB7 hátra BB5 kombót preferálok, hátul elég a picivel kissebb fékerõ de a fele akkora felületû pofa kevésbé melegíti kicsit a tárcsát.)
Ugyan egy J3ast hozzámérnék, mert idáig hájas meg simanó fékekhez hasonlítottam az olajosok közül... J3 elég olcsó hogy alternatíva lehessen...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10952
Posted 2008. July 01. - 11:30

#10953
Posted 2008. July 01. - 10:56

kotomi: az utolsó kb. 3 hozzászólásodnak kb. semmi értelme nem volt
crazyshadow: légtelenítésnek hívják
Köszi megjegyzem!Nálunk ezek az indiánok még szellõztetésnek is hivják,mint ha valami szoba,vagy helység lenne :lol1:
#10954
Posted 2008. July 01. - 10:00

crazyshadow: légtelenítésnek hívják

#10955
Posted 2008. July 01. - 09:48

#10956
Posted 2008. June 30. - 15:58

#10957
Posted 2008. June 30. - 15:02


#10958
Posted 2008. June 30. - 14:52

Levegõztetés,vagy arra hogy hívják nem tudom?Talán megérti:)
#10959
Posted 2008. June 30. - 14:36

Hyroulic rulez!!!
Ha visszanyomkodod a dugattyúkat kifolyhat az olaj(de nem muszáj),én nem szoktam!Ha kopott fékbetéteknél,levegõzteted és egyszer új betétet teszel bele nehezen fog belemenni(vissza kell nyomkodni a dugattyúkat),de keményebb féket fogsz kapni(szóval kisebb lesz a fékkar járata egész fent fog fogni,de jó)
Azért ezt gondold át... ugyan hol folyna ki az olaj ? Meg amugyis ez nem akvárium, hogy levegõztetni kelljen.
#10960
Posted 2008. June 30. - 11:47

Magura Luise-ban tundék akármilyen Magura fékbetétet tenni,vagy muszáj pont Luise-ba kérnem?Úgy nézem az enyémben valami szerkesztett van,és mûködik(szóval nem úgy néz ki mint a Luise-é)
Ha esetleg tundnátok valami liket küldeni hogy néz ki
ha +cserélem a j5-be az elsõ-hátsó betétet, akkor utána kell dugattyú visszanyomkodás? vagy elállítódik egyáltalán? kb egyformán kopottak, de ugye a kb az nem pontosant jelent...
elöl goldfren van hátul pedig gyári avid és kíváncsi lennék, hogy lesz e változás, mert az elsõ nem úgy fog ahogy kéne. tárcsát már +cseréltem, azzal nem volt változás, most jönne a betét csak nemtom csinálajm e.
erre én is kíváncsi lettem volna, de nem hiszem, hogy megtudjuk. hülyeséget írt amit nem ismer be, és ezt ész érvekkel nem tudja alátámasztani ezért inkább belekött azokba akiknek más a véleményük. ilyen is van.
Hyroulic rulez!!!
Ha visszanyomkodod a dugattyúkat kifolyhat az olaj(de nem muszáj),én nem szoktam!Ha kopott fékbetéteknél,levegõzteted és egyszer új betétet teszel bele nehezen fog belemenni(vissza kell nyomkodni a dugattyúkat),de keményebb féket fogsz kapni(szóval kisebb lesz a fékkar járata egész fent fog fogni,de jó)