Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#10941
Írta 2008. július 01. - 18:57

#10942
Írta 2008. július 01. - 17:38


közbe tesóm segített szétfeszíteni megfelelõ célszerszámokkal (

#10943
Írta 2008. július 01. - 15:54

nem tudtok lemászni errõl a bovdenes/olajos kérdésrõl?
mint a kiskutyák és a gumicsont.
ezerszer ki lett vesézve és amúgy is kinek mi tetszik. pap/papné/paplan
Egyezek veled,én úgy tudom dícsérni az olajos féket,mint más a bowdenest!
Ha több cicomázás is van az olajossal(de nincs:)),nem esik nehezemre bütykölgetni!Imádom azt az érzést mikor nem erõvel kell fékezni mint az állat,hanem az olaj tudja a dolgát(az olaj nem nyúlik!!!)
#10945
Írta 2008. július 01. - 14:08

Szal átlagban igénytelenebb; évente-2 évente egy fékbowdencsere (egálban van a légtelenítéssel) oszt jólvan...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10946
Írta 2008. július 01. - 13:17

havernak az van hátul és semmi gond vele
bowdenes kényesebb a koszra, ha a hidrás meg van rendesen csinálva, nem folyik/levegõsödik akkor jóval kevesebb gondozást igényel....
#10947
Írta 2008. július 01. - 12:27

igénytelenebb a bowdenes téfék
ezt nem igazan fogom megerteni, miert is lenne az?
#10948
Írta 2008. július 01. - 11:31


2300 kapott faxa brutál bowdent és házat és olyan mint az atom, pedig elötte a jagwire bowdenekkel sem volt rossz. Többit leírták... (még max annyi hogyha sûrûn száállítod a bringát kivett elsõ kerékkel akkor hidrósnál kardinális kérdés hoyg akj vmit a betétek közé és a fékkar véletlenül se húzófjon be; vagy egy plusz pont a ma'zzagos rublikájába)
Amúgy a sok bowdenes az fõleg BB7, esetleg nem réssz még a BB5... asszem ennyi. (Én spec elölre BB7 hátra BB5 kombót preferálok, hátul elég a picivel kissebb fékerõ de a fele akkora felületû pofa kevésbé melegíti kicsit a tárcsát.)
Ugyan egy J3ast hozzámérnék, mert idáig hájas meg simanó fékekhez hasonlítottam az olajosok közül... J3 elég olcsó hogy alternatíva lehessen...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10949
Írta 2008. július 01. - 11:30

#10950
Írta 2008. július 01. - 10:56

kotomi: az utolsó kb. 3 hozzászólásodnak kb. semmi értelme nem volt
crazyshadow: légtelenítésnek hívják
Köszi megjegyzem!Nálunk ezek az indiánok még szellõztetésnek is hivják,mint ha valami szoba,vagy helység lenne :lol1:
#10951
Írta 2008. július 01. - 10:00

crazyshadow: légtelenítésnek hívják

#10952
Írta 2008. július 01. - 09:48

#10953
Írta 2008. június 30. - 15:58

#10954
Írta 2008. június 30. - 15:02


#10955
Írta 2008. június 30. - 14:52

Levegõztetés,vagy arra hogy hívják nem tudom?Talán megérti:)
#10956
Írta 2008. június 30. - 14:36

Hyroulic rulez!!!
Ha visszanyomkodod a dugattyúkat kifolyhat az olaj(de nem muszáj),én nem szoktam!Ha kopott fékbetéteknél,levegõzteted és egyszer új betétet teszel bele nehezen fog belemenni(vissza kell nyomkodni a dugattyúkat),de keményebb féket fogsz kapni(szóval kisebb lesz a fékkar járata egész fent fog fogni,de jó)
Azért ezt gondold át... ugyan hol folyna ki az olaj ? Meg amugyis ez nem akvárium, hogy levegõztetni kelljen.
#10957
Írta 2008. június 30. - 11:47

Magura Luise-ban tundék akármilyen Magura fékbetétet tenni,vagy muszáj pont Luise-ba kérnem?Úgy nézem az enyémben valami szerkesztett van,és mûködik(szóval nem úgy néz ki mint a Luise-é)
Ha esetleg tundnátok valami liket küldeni hogy néz ki
ha +cserélem a j5-be az elsõ-hátsó betétet, akkor utána kell dugattyú visszanyomkodás? vagy elállítódik egyáltalán? kb egyformán kopottak, de ugye a kb az nem pontosant jelent...
elöl goldfren van hátul pedig gyári avid és kíváncsi lennék, hogy lesz e változás, mert az elsõ nem úgy fog ahogy kéne. tárcsát már +cseréltem, azzal nem volt változás, most jönne a betét csak nemtom csinálajm e.
erre én is kíváncsi lettem volna, de nem hiszem, hogy megtudjuk. hülyeséget írt amit nem ismer be, és ezt ész érvekkel nem tudja alátámasztani ezért inkább belekött azokba akiknek más a véleményük. ilyen is van.
Hyroulic rulez!!!
Ha visszanyomkodod a dugattyúkat kifolyhat az olaj(de nem muszáj),én nem szoktam!Ha kopott fékbetéteknél,levegõzteted és egyszer új betétet teszel bele nehezen fog belemenni(vissza kell nyomkodni a dugattyúkat),de keményebb féket fogsz kapni(szóval kisebb lesz a fékkar járata egész fent fog fogni,de jó)
#10958
Írta 2008. június 30. - 11:45

elöl goldfren van hátul pedig gyári avid és kíváncsi lennék, hogy lesz e változás, mert az elsõ nem úgy fog ahogy kéne. tárcsát már +cseréltem, azzal nem volt változás, most jönne a betét csak nemtom csinálajm e.
amugy en is kivancsi vagyok, hogy a bb7-en kivul melyik bowdenes fek veri oda az olajos mezõnyt.
erre én is kíváncsi lettem volna, de nem hiszem, hogy megtudjuk. hülyeséget írt amit nem ismer be, és ezt ész érvekkel nem tudja alátámasztani ezért inkább belekött azokba akiknek más a véleményük. ilyen is van.
#10959
Írta 2008. június 30. - 11:05

Amúgy meg hol láttad,hogy azt írtam hogy "nem bírtam négy éve olajat cserélni" ?
mondjuk itt?
"Nekem egy hfx 9-em van immár negyedik éve,és azon kívül,hogy évente fékpofát cserélek benne semmi máshoz nem kellet hozzá nyúlnom"
amugy en is kivancsi vagyok, hogy a bb7-en kivul melyik bowdenes fek veri oda az olajos mezõnyt.
#10960
Írta 2008. június 30. - 09:32

ebbõl most tudnunk kéne, hogy melyikekre gondolsz?
a "több fajta" lehet 2, de lehet 5 fékgyártó féke, persze ha a fajta szó alatt gyártót értesz.
ne csodálkozz, hogy nem értjük amit írsz, ha nem fogalmazol pontosan.
azzal, hogy 4 év alatt egyszer sem bírtál olajat cserélni, én nem dicsekednék a helyedben.
Tök lényegtelen melyikre gondolok!!!! A lényeg nem a márkában vagy típusban van,hanem abban,hogy sok olajos tárcsafék nincs olyan jó mint bowdenes társaik! Ennyit akartam de látom rád is illik a GYK jelzõ.
Amúgy meg hol láttad,hogy azt írtam hogy "nem bírtam négy éve olajat cserélni" ?
Szerintem neked meg olvasni kéne megtanulni :no_tak:
OFF
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."