mechanikus fék, nem igazán lehet benne kárt tenni.Hali!
A minap vettem egy 2008-as Avid BB7-et, viszont "nagy" izgatottságomban a külsõ oldai (mozgó betét) állítócsavarját tökig betekertem és így a munkahenger kijött (hiába tekertem visszafelé az állítócsavart). Visszarakni idõ hiányában nem tudtam (meló miatt), de nyugtassatok meg,h ezzel nem tettem kárt benne..Ahogy néztem, a munkahenger vékony "szárán" van egy pici alátét szerü (ettõl nem megy vissza),gondolom ez akadályozza meg abban is,hogy magától kiessen/lötyögjön. Azt ha kicsit összenyomom és bemegy,akkor minden okés, ugye?
![]()
Esetleg volt már vkinek ilyen "problémája"?
Remélem érthetõ voltam és dobtok egy kis helpet
Thx elõre is!
Üdv, Ger
Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#10921
Írta 2008. július 05. - 23:34

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10922
Írta 2008. július 05. - 23:33

nem állítható csavarral a nyomáspont. veszel egy leharcolt fékpofát, lelégtelenited azzal, és visszateszed az újat. igy több olaj lesz a rendszerben.Próbáltam bele több olajat tenni, úgy látszik bizonyos fokig mûködik. Kicsit kijjebb toltam a dugattyút is. De jó lenne valami jobban kontrollálható megoldás.
2009-es cucc, az LX-et váltja montis vonalon. (az LX trekking alkatrészcsalád lesz)Láttam ezt az uj családot SLX2009.
Kategoriaba hova sorolhato mert shimno oldalan meg nincs is?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10923
Írta 2008. július 05. - 23:21

A minap vettem egy 2008-as Avid BB7-et, viszont "nagy" izgatottságomban a külsõ oldai (mozgó betét) állítócsavarját tökig betekertem és így a munkahenger kijött (hiába tekertem visszafelé az állítócsavart). Visszarakni idõ hiányában nem tudtam (meló miatt), de nyugtassatok meg,h ezzel nem tettem kárt benne..


Esetleg volt már vkinek ilyen "problémája"?
Remélem érthetõ voltam és dobtok egy kis helpet

Thx elõre is!
Üdv, Ger
#10924
Írta 2008. július 05. - 09:45

Próbáltam bele több olajat tenni, úgy látszik bizonyos fokig mûködik. Kicsit kijjebb toltam a dugattyút is. De jó lenne valami jobban kontrollálható megoldás.
Akkor majd az okosok nekem is 2 hete van XTR hidrásom :-))
No tapasztalat,még:-)
#10925
Írta 2008. július 05. - 09:42

Kategoriaba hova sorolhato mert shimno oldalan meg nincs is?
#10926
Írta 2008. július 05. - 09:41

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10927
Írta 2008. július 05. - 09:36

A fékkar távolsága már rég rendben van, már nem akarom távolabb a kart a kormánytól. Ha a féktest felõl akarom leírni, akkor azt szeretném, hogy a fékpofák gyorsabban érjenek el a tárcsához, a köztük lévõ rés kisebb legyen.
Esetleg +oil?
#10928
Írta 2008. július 05. - 00:57

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10929
Írta 2008. július 04. - 23:01

#10930
Írta 2008. július 04. - 22:46

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10931
Írta 2008. július 04. - 21:48

hát ez egy ígen mívesen fogalmazot szép kerek történet volt.
Ezen fetrengek egy ideje

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#10932
Írta 2008. július 04. - 21:10

bárhol, már csak olyan vanHol kaphatok aluhátas Avid betétet?
...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10933
Írta 2008. július 04. - 15:00

Hol kaphatok aluhátas Avid betétet?
én pécsen vettem a Pedálban.
ugyan a képen nem az van, de az ára alapján ez is annak tûnik, hívd fel õket és kérdezd meg, az a biztos:
http://ebike.hu/term...tarcsafek/2473/
bár nekem úgy tûnik, hogy már csak ilyet lehet kapni az avid honlapján sincs fönnt a régi. kivéve persze a maradék készletet
#10934
Írta 2008. július 04. - 14:53

bl m755

helyett bl m585

RAUH-Welt
B E G R I F F
#10935
Írta 2008. július 04. - 14:02

...szerintem ez az az új fajta betét amire gondolsz (kb egy ezressel többe fáj mint az eddigi), a hátulja aluminiumból van így jóval könnyebb (11g a régi 25g), bár ez engem nem izgat fel....
Hol kaphatok aluhátas Avid betétet?
Közben megoldódott a recsegõ, ropogó hátsó Juicy fékem. Nem is azzal volt a gond, hiába éreztem ott. Az XTR tárcsa szegecsei voltak a ludasak:) Kaptak egy pici olajat, azóta csend van...
#10936
Írta 2008. július 03. - 20:29

Félelmetes.
Ennyi.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10937
Írta 2008. július 02. - 22:20

csao !! légyszi segitsetek ! vettem két avid code féket és a fékarjával nem tudom hogy mitkel csinálni mer anyira kiáll mvalahogy hogy alig érem el .. lehet valami csavarral álitani rajta ami közelebb huzza vajon ??
http://www.sram.com/...015-009-000.pdf
node kérdés h mien fékpofát ajánlotok ha kikopik a gyári? Ismerõs monta h van valami uj gyári betét külföldön kapta és külföldi pálya után is simán fogott, ezzel kapcsolatba valaki valamit?
én 3 hónapja cseréltem szintén j5-be goldfren ad-re és hát elég gáz volt vele a fék. elõször azt hittem jó lesz csak több idõ kell neki, hogy bekopjon, de sajnos nem. még 2 ujjal is elég erõsen kell húzni, hogy kiemelje a hátulját, ráadásul a fékezõ felülete 1,3mm-el szélesebb mint a gyári, ami miatt peremesen kopott el. ez alatt a 3 hónap alatt kb 40% lekopott róla és nem is fogott.. úgyhogy most ki is dobtam és vettem bele avidot. és szerintem ez az az új fajta betét amire gondolsz (kb egy ezressel többe fáj mint az eddigi), a hátulja aluminiumból van így jóval könnyebb (11g a régi 25g), bár ez engem nem izgat fel. de úgy látom, hogy a fékezõ felülete is más. tegnap raktam be, h1en még nem voltam vele csak itthon mentem pár karikát aszfalton, de a goldfren szintjét már most felülmúlta.
ilyen ni, a bal felsõ az:
http://www.sram.com/...epads_large.jpg
#10938
Írta 2008. július 02. - 22:11

node kérdés h mien fékpofát ajánlotok ha kikopik a gyári? Ismerõs monta h van valami uj gyári betét külföldön kapta és külföldi pálya után is simán fogott, ezzel kapcsolatba valaki valamit?
#10939
Írta 2008. július 02. - 21:33

hát ez egy ígen mívesen fogalmazot szép kerek történet volt.Jött tegnap a boltba egy ember, elment egyszer csak úgy a hátsóféke. Juicy 5.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10940
Írta 2008. július 02. - 21:27
