Elkezdtem szerelgetni, pár kérdés:
1. Kis mennyiségű (10-40 ml) használt fékfolyadékot (DOT4) hol lehet beszolgáltatni? És hogy fogadják el? Érdemes valami tartályt beszerezni (milyen anyagból lehet?) vagy odamegyek és kinyomom a fecskendőből? Lehúzni nem akarom de gondolom nem jó ötlet hosszú ideig úgy tárolni, nem tudom lezárni és kicsit furcsa lenne így kesztyűben, fecskendő égnek szegezve végigkorzózni a városon
2. Ha átnyomom az újat, és ide oda nyomogatom hogy ne legyen buborékos, nem vegyül a régivel? Ha nem koszos akkor nem látni a különbséget, még ha már "vízesebb" is a régi.
3. Formula RX-hez hol lehet O gyűrűt kapni? Vagy ha azzal baj van akkor felejtsem és vegyek egy Shimano-t? Több ezer km használat után a dugattyúk nem teljesen és/vagy egyenletesen mozognak vissza, tehát gyakorlatilag képtelen vagyok tökéletesen csöndesre állítani; legalább az első fékezés után már hangos. Kevesebb olaj nem megoldás mert akkor kimozog amig ugyanez a helyzet fellép, csak még nagyobbak a toleranciák (karok holtjátéka, egyik fékpofa jobban beleér stb.).
4. Esetleg szétszedném/kipucolnám de sehol nem találtam részletes leírást. Mivel egy darabból van a papucs addig pumpálom pofa nélkül amig kiesik belülről az egyik dugattyú, aztán vákuum híján a másik is? (ja, fékfolyadék mindenhol, összerakni/újratölteni szenvedés) Vagy ki kell mindenképp csavarni (esetleg összerakáshoz) a záró kupakot az oldalán? Nem éppen szabvány szerszámos (négy félkör bemélyedés, semmivel nem lehet könnyen megfogni) és attól félek ez egy egyirányú gyári összerakáshoz lett tervezve, talán bele is ragasztották. De a passzoló OEM színkombit nem lehet külön kapni (fehér féktest, kék kupak) Ha ezt mégis megkísérelném akkor célszerűbb először lecsapolni a fékfolyadékot?