> Igazad van ne lásd be. Akkor viszont ne kérdezd, ha jobban tudod.
Nem tudom jobban, mert sehogy sem tudom. És ha magyarázatot is kapnék, még talán be is látnám. Vagy vitatkoznék vele. De magyarázat nélküli kinyilatkoztatással nem tudok mit kezdeni - nekem ez csak tippelgetésnek hangzik. Olyat én is tudok, és nyilván a nulladik tipp a levegősség. De nézegetve ezt az ábrát tényleg nem tudom elképzelni hogy ha levegős lenne, hogyan tudna így működni, ahogy most teszi. Aki el tudja képzelni, az akár meg is magyarázhatná. Örülnék, ha ez lenne a baj, mert azt egyszerű orvosolni. Mert amire én tippelek: a dugattyú mellett visszaszivárog az olaj a hengerből a kiegyenlítő tartályba, az kellemetlenebbül hangzik. Ez magyarázná azt, hogyan nyomódik be lassan a fékkar, de továbbra sem magyarázza számomra a további viselkedést, azaz fogalmam sincs, mi a baj.
Persze nem láttam még ilyen féket szétszedve, nem biztos, hogy valóban olyan a belső szerkezet, mint ez a szabadalmi bejelentés-ábra, nem tudom, hogy van megoldva a dugattyú tömítése...
Ha valaki azt mondaná, hogy pontosan ezt a tüneteggyüttest megtapasztalta már, és a légtelenítés segített, akkor ugyan nagyon zavarna, hogy nem értem, mi történik, de jobb jobb ötlet híján megpróbálkoznék egy légtelenítéssel - szervízben, mert nincs hozzá eszközöm.
mephisoft módosította - 2014. október 19. - 23:38