Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8641
Írta 2009. április 30. - 15:46

amúgy tényleg ilyen drága olaj kell bele meg minden? ezt hallottam shimanokról
"amúgy más kérdés nem tudja vki hogy fémes vagy milyen fajta betét van pontosan a 2007es hfx9ben?"
Fémes! Legalább is a haveromé az volt...
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#8642
Írta 2009. április 30. - 15:06

és mindehhez pluszban még az sem hátrány ha a kerék tárcsás aggyal van fûzve...
Márpedig mivel Máténak Cube Aim-je van (és mivel az Vfékes), így bizony
agyat is cserélnie kell, hogyha tárcsás fékeket akar.
Meg ezzel együtt ugye kereket újrafûzetni, stb. Szóval gyüjtsed a
zsét, Máté!

Csak simán 1x. Max 2x.

#8643
Írta 2009. április 30. - 15:04

A gyantás a tárcsát melegíti jobban fel, szivárványosra sül a tárcsa, és úgy fogy el a fékerõ. Illetve asszem ezekre a betétekre jellemzõ jobban az üvegesedés, ami maradandó változás a fékbetéten, és amíg az le nem kopik, addig szarul fog a fék.
#8644
Írta 2009. április 30. - 14:48

mennyire számít a betét anyaga melegedés szempontjából?
eléggé. A fémes betétek hamarabb melegszenek mint a gyantások.Ellenben sárban, vízben jobban fognak , és persze nem is fogy el olyan hamar.
#8645
Írta 2009. április 30. - 14:18

én meg ritka mód utáltam (tán ugyanarról a szettrõl beszélünm Kala ?
)
nyúlós mint a takony, különösebben nem is erõs
Yepp, ugyanaz.
Elsõre nekem is kaksi volt, de aztán - reklám helye - Sala szépen légtelenítette és pöpec lett.

#8646
Írta 2009. április 30. - 14:17

#8647
Írta 2009. április 30. - 13:59

amúgy tényleg ilyen drága olaj kell bele meg minden? ezt hallottam shimanokról
amúgy más kérdés nem tudja vki hogy fémes vagy milyen fajta betét van pontosan a 2007es hfx9ben?
mennyire számít a betét anyaga melegedés szempontjából? próbálok ígyis szakaszosan fékezni, de érzem h egyértelmûûen elfogy a fékerõ egy hosszabb pálya végére érve
#8648
Írta 2009. április 30. - 13:54


nyúlós mint a takony, különösebben nem is erõs
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8649
Írta 2009. április 30. - 13:43


Erõs, adagolható, melegedést nem tudom, de nem emlékszem, hogy lett volna ilyen problémám, pedig akkoriban még sokkal többet húztam a féket

Betétet TALÁN találsz hozzá, alkatrész viszont nincs.
#8650
Írta 2009. április 30. - 13:38

mennyire erõs és bírja hosszú meredek pályákon az igénybevételt?
mennyire megbízható és mennyire van hozzá betét meg alkatrész?
hayes v8 tárcsával lehetne használni?
#8651
Írta 2009. április 30. - 11:51

Ez semmit sem számít az említett tények fûggvényében
és még levegõs is a féked
csak kérdeztem hogy mûködik ez a hidraulikusoknál, ugyanis mint írtam nekem bb5-öm van és még nem volt dolgom hidraulikussal...
#8652
Írta 2009. április 30. - 11:07


és még levegõs is a féked

Ride everywhere.
.
#8653
Írta 2009. április 30. - 06:32

miert neked a ket oldali fekpofahoz ket fekkarod van? egyszerre nyomnak, es ugyanannyit mozdulnak be. a mechanikus feken azert allithato a fekpofa, mert a kullo feloli oldal nem mozdul.
a hidraulikust ugy allitod be, hogy a ket pofa kozott kozepen legyen a tarcsa. ha ez megvan, akkor mukodik tokeletesen. ha nem igy allitod be az a te hibad nem a feke...
hülyeséget írtam... elsõ vs hátsó akart lenni.
#8654
Írta 2009. április 30. - 01:05

No meg kicsit levegõs féket vettélSzal, ha úgy sikerül az egyik oldalit markolatig kell húzni a másikat meg 2 mm-t és blokkol? Az azért gáz, vagy nem? Akkor ahogy kopik a fékpofa egyre beljebb lesz lesz...

Ride everywhere.
.
#8655
Írta 2009. április 29. - 23:11

Szal, ha úgy sikerül az egyik oldalit markolatig kell húzni a másikat meg 2 mm-t és blokkol? Az azért gáz, vagy nem? Akkor ahogy kopik a fékpofa egyre beljebb lesz lesz...
miert neked a ket oldali fekpofahoz ket fekkarod van? egyszerre nyomnak, es ugyanannyit mozdulnak be. a mechanikus feken azert allithato a fekpofa, mert a kullo feloli oldal nem mozdul.
a hidraulikust ugy allitod be, hogy a ket pofa kozott kozepen legyen a tarcsa. ha ez megvan, akkor mukodik tokeletesen. ha nem igy allitod be az a te hibad nem a feke...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8656
Írta 2009. április 29. - 22:08

és mindehhez pluszban még az sem hátrány ha a kerék tárcsás aggyal van fûzve...Sok sebbõl vérzel:D
Amennyiben megveszed a hirdetett terméket, akkor megkapod az elsõ (bal oldali) képen szereplõ fékváltókart, a hozzá tartozó hidraulikus fékkábelt (róla nincs kép a hirdetésben), és a második (jobb oldali) képen szereplõ, "Saint" feliratú alkatrészt - az adaptert, amire rá van csavarozva a képen, nem. Mindezt készre szerelve, olajjal feltöltve. Ahhoz hogy használni tudd a kerékpárodon, kell hozzá vásárolnod egy számodra szimpatikus méretû féktárcsát (a problémák elkerülése végett legyen ez is Shimano márkájú), valamint a féktárcsa méretének megfelelõ tárcsafék adaptert (ez is legyen Shimano). Elsõ fék esetén figyelni kell arra, hogy a teleszkópon milyen tárcsafék rögzítés pont van (IS standard vagy Post Mount /PM/).

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8657
Írta 2009. április 29. - 21:59

a dugattyú önbeálló, a nyomáspontot viszont nem tudod rajta állítani.
Szal, ha úgy sikerül az egyik oldalit markolatig kell húzni a másikat meg 2 mm-t és blokkol? Az azért gáz, vagy nem? Akkor ahogy kopik a fékpofa egyre beljebb lesz lesz...

#8658
Írta 2009. április 29. - 20:55

Még egyelöre ugyse lesz belöle semmi még kell egy kis zsé, csak elkezdek nézelödni hogy mit hol mennyiért meg föleg hogyan:D
CUBE... your life!!!
#8659
Írta 2009. április 29. - 20:25

Sok sebbõl vérzel:D
Amennyiben megveszed a hirdetett terméket, akkor megkapod az elsõ (bal oldali) képen szereplõ fékváltókart, a hozzá tartozó hidraulikus fékkábelt (róla nincs kép a hirdetésben), és a második (jobb oldali) képen szereplõ, "Saint" feliratú alkatrészt - az adaptert, amire rá van csavarozva a képen, nem. Mindezt készre szerelve, olajjal feltöltve. Ahhoz hogy használni tudd a kerékpárodon, kell hozzá vásárolnod egy számodra szimpatikus méretû féktárcsát (a problémák elkerülése végett legyen ez is Shimano márkájú), valamint a féktárcsa méretének megfelelõ tárcsafék adaptert (ez is legyen Shimano). Elsõ fék esetén figyelni kell arra, hogy a teleszkópon milyen tárcsafék rögzítés pont van (IS standard vagy Post Mount /PM/).
Szegénynek most feladtad a leckét...

Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#8660
Írta 2009. április 29. - 18:58
