Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8621
Posted 2009. May 06. - 22:14

#8622
Posted 2009. May 06. - 21:33

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8623
Posted 2009. May 06. - 21:24

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8624
Posted 2009. May 06. - 20:07

1. Hayes Stroker Ryde, a Magura tárcsáival (180/160) ~32e.
2. Shimano BR-M486 kompletten gyári Shimano 180/160-as tárcsákkal ~30e.
3. Shimano BR-M575 kompletten gyári Shimano 180/160-as tárcsákkal ~40e.
Esetleg valami más javaslat?
#8625
Posted 2009. May 04. - 14:29

#8626
Posted 2009. May 04. - 13:36

ha tele van akkor sehova baratom...lehet egy legtelenites is kene neki
#8627
Posted 2009. May 04. - 13:10

fekkartavolsag lesz az.... nem nyomaspont....
Valóban.
De azt hiszem azzal a csavarral talán orvosolható a fórumtárs gondja.
Ha nem, akkor elnézést kérek.
Mondjuk azért arra kíváncsi lennék hogy ha tele van a redszer olajjal, akkor még hová teszel bele.
#8628
Posted 2009. May 04. - 13:08

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8629
Posted 2009. May 04. - 11:48

#8630
Posted 2009. May 04. - 11:42

http://sram.com/_med...013-109-000.pdf
Elsõ oldalon a 7-es kép.
Ott a nyomáspont állító imbusz csavar.
fekkartavolsag lesz az.... nem nyomaspont....
czanga: mivel a fekek ritka kivetelektol eltekintva mind pm vagy is 160-asok, igy egyertelmu a dolog
#8631
Posted 2009. May 04. - 11:04

#8632
Posted 2009. May 04. - 09:59

Juicy 5-tel az a problémám, hogy egy ujjal teljesen behúzva kicsit hozzáér a középsõ ujjamhoz a fékkar. Nyomáspont állító nincs rajta, magát a fékkart tekertem távolabb a kormánytól, de szeretném, ha rövidebb úton járna, azaz korábban fogna. Több olaj beletöltésével ez megoldható? Mennyire lehet túltölteni a rendszert - ha lehet egyáltalán?
http://sram.com/_med...013-109-000.pdf
Elsõ oldalon a 7-es kép.
Ott a nyomáspont állító imbusz csavar.
#8633
Posted 2009. May 04. - 00:47

de ez tenyleg eleg egyertelmu. :wtf:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8634
Posted 2009. May 04. - 00:07

#8635
Posted 2009. May 03. - 22:43

#8636
Posted 2009. May 02. - 01:05

#8637
Posted 2009. May 02. - 00:43

#8638
Posted 2009. May 01. - 11:25

ízlések....én lelégtelenítve sem szerettemaz a sram 9.0 tarcsafek csak hasonlo volt az xt-hez [mivel ugyanazt a grimeca feket licenszeltek] de anyagminosegben, megmunkalasban sokkal gyengebb volt mint a shimano. nekem is xt volt, eloszor 160/160 tarcsakkal, es mar ugy is harapott, aztan lett 200/180 es az mar barmit megallitott.
ha le volt legtelenitve frankon, akkor egy iszonyat jo fek volt. sztem jobb mint az akkor futo hayesek vagy magurak.
ellenben a mai napig a 04-es luisa fr-t tartom a legjobb féknek -ha épp nem levegõs és van bele gyári betét- pedig azóta próbáltam vagy 8 félét...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8639
Posted 2009. May 01. - 11:12

addig lesz idõ tanulni, hogy mit, miért, hogyan.
4 dugattyús xt: nekem sram néven volt ugyanez. gyantás pofával nagyon jó volt, persze csak száraz idõben. a kool stop pofák jól fogtak. amúgy tényleg nem volt egy nagy eresztés a fékerõ. meg nyúlt is eléggé az tény. a juicy ezerszer jobb volt nála. ha kell alkatrész akkor nekem van egy kevés. ha valakinek kell ingyen odaadom.
erõsen érdekel a dolog, felújítani a Grimecát...
#8640
Posted 2009. May 01. - 11:05
