Na ja, csak egy eltérõ tárcsával másképpen fog kopni a betét. Javaslat: a pótkerékhez pót fékbetét pár rendszeresítése, így a bekoptatással se kell csere esetén bajlódni.elmagy az shimano-tol kezdve az avid-ig mindennel sztem....
Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8401
Írta 2009. június 10. - 18:03

#8402
Írta 2009. június 10. - 18:03

Amúgy is, ha idõnként vesz az ember új kereket, akkor megmarad a régi, és azt bármikor fel lehet használni. És ilyenbõl csak egyre több lesz

Amúgy mind a 6 csavaros, mind pedig a centerlock-os tárcsát elég gyorsan át lehet rakni egyik agyról a másikra

#8403
Írta 2009. június 10. - 17:41

#8404
Írta 2009. június 10. - 15:54

#8405
Írta 2009. június 10. - 08:13

#8406
Írta 2009. június 10. - 08:02

Hali!
Melyik bowdenes féket vegyem meg ?
Avid BB7, vagy Hayes MX4 ? A BB7 felé hajlok, de a szervízben nagyon ajánlgatták az MX4-et.
Mx4 óccsó és olyan is (gagyi) BB7 az pedig nagyon király

www.kannmatti.kepeim.hu
#8407
Írta 2009. június 10. - 00:27

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8408
Írta 2009. június 09. - 22:30

#8409
Írta 2009. június 09. - 22:29

BB7. Egyértelmû. XC-n az van, triálon az lesz.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8410
Írta 2009. június 09. - 22:20

Melyik bowdenes féket vegyem meg ?
Avid BB7, vagy Hayes MX4 ? A BB7 felé hajlok, de a szervízben nagyon ajánlgatták az MX4-et.
#8411
Írta 2009. június 09. - 22:10

#8412
Írta 2009. június 09. - 21:44

jól adagolható, határozott nyomáspont....de mégsem betonkemény...egészen jó a gyári pofa
#8413
Írta 2009. június 09. - 15:01

#8414
Írta 2009. június 09. - 11:19

#8415
Írta 2009. június 09. - 10:36

Tapasztalat alapján véleményetekre lennék kiváncsi, hogy melyiket válasszam az alábbi fékek közül:
Hayes Stroker Trail
vagy
Avid Elixir R
#8416
Írta 2009. június 09. - 10:00

#8417
Írta 2009. június 08. - 15:26

Sziasztok!
Hfx 9-es fékem van elõl-hátul.
Néhány hete küszködök már a beállításokkal.
A hátsót sikerült belõni (nagy 8-as volt a tárcsában, nehezen kiszedtem). Viszont az érdekes, hogy ha állóhelyzetben nézem, akkor nagyon kicsit súrol a betét, de ha használom a bicajt, akkor nem. Ennyire rugalmas lenne a rendszer?
Az elsõ viszont nem az igazi.
Az elsõ gond az volt, hogy az egyik dugattyú kint volt nagyon, a másik meg nem. Ezt megoldottam, most már mindkét dugattyú egyszerre mozog.
Így viszont annyira közel van egymáshoz a 2 betét, hogy képtelenség úgy beállítani, hogy ne érjen hozzájuk a tárcsa. A tárcsában nagyon minimális 8-as van csak, de ha nem lenne, akkor is hozzáérne.
Sok benne az olaj? A fékkar helyzete, a nyomáspont jó, és szerintem nem is levegõs.
Köszönöm a választ elõre is!
u.
Erre valami ötlet?
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#8418
Írta 2009. június 08. - 14:30

Kiveszed a kereket, fogsz egy vékony fejû fogót, és a kifelé nézõ fém "lábánál" fogva kiemeled az egyik majd a másik darabot, majd a rugót is, ha nem jött ki magától valamelyik betéttel együtt.No és még egy amatõr kérdés,ugye szerszám nélkül cserélhetõ a petét.DE!Hogyan csalogatom ki onnan???Mert lövésem nincs hogyan kell kiszedni :s
http://www.sram.com/...l BB7 Juicy.pdf
#8419
Írta 2009. június 08. - 14:23

#8420
Írta 2009. június 08. - 14:22
