Sajnos nem tom mi az a szokásos,mert még nem csináltam ilyet.....

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Sziasztok!
Még zöldfülû vagyok a témában érdeklõdni szeretnék.....Van nekem 1 Shinamo tárcsafékes bringám,és zöld bowdenházat szeretnék rá.
Néztem a boltokban,de csak bowdennel egyyütt kapni.Kérdésem:Hogyan kell azt beszerelni(sapkák stb.)?Vagy ha csak házat veszek azt hogyan kell belerakni,valamint a vfékes bowden ház jó a tárcsára is?
elõre is köszönöm a tippeket!
- Mono Mini/M4
- Mono Mini/M4 Saw
A V2 a Moto V típushoz lett vagyon fejlesztve, vagyis kimondottan DH/FR felhasználásra (nagyobb vastagság, szélesebb fékezõ felület).
kérdésem a Hope Disc v2 az vajon szabvány tárcsa vagy csak Hope fékhez passzol vagy esetleg tudnátok ajánlani valami más alubakost ami van 160ba is 2010-es xt-n kívül?
Az igaz... Múltkor ráfagyott a felnimre olajos víz, és ettõl nem nagyon fogott elöl a V-fék, de hátul a tárcsafék ugyanúgy üzemelt (a megszokott módon késõn, gyengén fogott)Sárban, esõben, hóban valóban jobb a tárcsa:)
Fel tudod majd rakni gila-ra, ha van rajta tárcsafékszem. XC-re v-fék is elég, szóval ez biztosan.
Hát nem tudom, sárban azért jobb a tárcsafék, no meg hóban is...képek alapján olyan mint egy ráncfelvarrott juicy5ös, amivel semmilyen problémám nem akadt.
deore kar mellé, meg az említett villákra minden gond nélkül fel kell hogy menjen.
szerintem megéri.
Avid Juicy 3.5-öt vennék itt: http://ebike.hu/term...id 10 juicy 35/
Szerintetek megéri?
XC-re jó lehet?
Fel tudom rakni deore váltókar mellé?
RST Gila teleszkópom van, de majd talán SR Suntour XCR lesz... Erre fel lehet rakni?
Igen. IS-re elõre-hátra bármit lehet rakni adapterrel.Értem.
Ha elõl-hátul IS-es vagyok, akkor mindkettõre tudok szerelni PM-es cuccot?
Hátra is van adapter?
A sebesség mindent megold.
Nem, PM-nél is elõfordul. Persze nem állandóan csak mondjuk kanyarban vagy ha berezonál aszfalton a gumitól a tárcsa vagy csak szimplán nyolcas van a tárcsában vagy éppen nem pont annyira húztad meg a gyorszárat, mint elõtte. A rezonálás és a nyolcas elég jól kivédhetõ alu bakos tárcsával (mondjuk nekem a normál tárcsákkal sincs bajom). Egyébként hamar meg lehet szokni a tárcsa hangját, terepen meg úgyse hallani.Értem.
Amit DaveRider említett a "Ki milyen bringával nyomul" topikban, hogy állandóan beleér a tárcsába, az gondolom csak az IS felfogatásnál van, nem?
A sebesség mindent megold.
A PM vs IS-t nem tudom elmagyarázni, látni kell és onnantól egyértelmû. Az IS felfogatás hátránya, hogy precízen megmunkált tárcsafék konzolt igényel. Az IS egy dimenzióba állítható (csak egy egyenes mentén tologathatod a féktestet), a PM pedig kettõbe (egy egész síkon mozgatható), sõt az avidok 3D-be. A legtöbb fék PM felfogatású (mondjuk az xtr pont kivételFú. Köszi a választ. Ebben azt hiszem, minden benne volt.
Az IS és a PM felfogatás között mi a különbség? A PM szerelhetõségben jobb, miért jó?
Illetve ugyanez a kérdés a 6 csavar, és a CL-nél. Melyik jobb, miért? Melyik agy+tárcsa kombó a könnyebb?
Köszönöm.Hát ez egy hozzászólás... MJani01 minden tiszteletem !
A sebesség mindent megold.