Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4901
Írta 2011. március 13. - 20:03
de amugy meg hasznaljatok nagy tarcsat es az IS-PM adapter megoldja a problemat. nem szaggatod ki a menetet [max az adapterbol de az filleres tetel] es a PM egyszeru beallithatosaga is megmarad. a plusz fekero meg sose hatrany.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4902
Írta 2011. március 13. - 19:38
milyen féket érdemes most venni?
saintjeimet cserélném le valamire...code-ról jókat nem hallottam még, hayesnek az ace-e teccetõs...vagy talán valami hope? uj saint még drága eléggé..
én helyedbe megprobalnam Servo Waves karral, bar lehet hogy arban ott vagy mint egy uj feknel.
#4903
Írta 2011. március 13. - 18:50
saintjeimet cserélném le valamire...code-ról jókat nem hallottam még, hayesnek az ace-e teccetõs...vagy talán valami hope? uj saint még drága eléggé..
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#4904
Írta 2011. március 13. - 10:29
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4905
Írta 2011. március 13. - 10:26
Miért mit teszel tönkre egy PM felfogatáson ?
Én? Semmit.
Nem is ezt írtam hátrányként.
A sebesség mindent megold.
#4906
Írta 2011. március 13. - 10:20
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4907
Írta 2011. március 13. - 10:19
Most a teló oldaláról közelítettük meg a problémát (tudom, rossz topik ), tehát a fék az jó ha PM-es. Az IS-es fék egy elég béna dolog.Akkor te még életedben nem szereltél PM-et ? Behúzod a féket (vagy haverod megkéred) és rögzíted a 2 csavart. Ennyi. Itt sem kell beállítani semmit, a fék állítja be maga. Ha meg a féktestet akarod valamiért jobbra/balra állítani, csak kilazít, testet igazít, rögzít. Már csináltuk terepen is, 10mp volt az egész mûvelet. (Az egyik dugattyú nem akart teljesen visszamenni és folyamatosan súrlódott a tárcsán)
Mi a szörnyû ezen a rendszeren ? Nem látom a hátrányokat.
Vagy sokkal egyszerûbb alátétezgetni ?
Azért nem mindig ilyen egyszerû beállítani egy PM-es féket, van hogy nem állítja magát ugyanoda vissza.
A sebesség mindent megold.
#4908
Írta 2011. március 13. - 01:01
Akkor te még életedben nem szereltél PM-et ? Behúzod a féket (vagy haverod megkéred) és rögzíted a 2 csavart. Ennyi. Itt sem kell beállítani semmit, a fék állítja be maga. Ha meg a féktestet akarod valamiért jobbra/balra állítani, csak kilazít, testet igazít, rögzít. Már csináltuk terepen is, 10mp volt az egész mûvelet. (Az egyik dugattyú nem akart teljesen visszamenni és folyamatosan súrlódott a tárcsán)Le lehet szedni úgy a féket a bringáról, hogy visszaszereléskor nem kell újra beállítani. Kb ennyi .
Mi a szörnyû ezen a rendszeren ? Nem látom a hátrányokat.
Vagy sokkal egyszerûbb alátétezgetni ?
#4909
Írta 2011. március 13. - 00:41
#4910
Írta 2011. március 13. - 00:01
mesélj
szerintem csak hátránya van.
Le lehet szedni úgy a féket a bringáról, hogy visszaszereléskor nem kell újra beállítani. Kb ennyi .
A sebesség mindent megold.
#4911
Írta 2011. március 12. - 22:56
meséljszerintem ez nem szerencse, senkinek sem. az IS (szerintem) jobb.
szerintem csak hátránya van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4912
Írta 2011. március 12. - 20:43
bovdenes? zsírozni, vagy új bovdent venni lehetõleg köszörültet és teflonos bovdenházat.
Igen bovdenes, bocsi elfelejtettem beírni. Majd holnap úgyis megyek haveromhoz bringátbütykölni, majd megírom mi lett az eredmény
#4913
Írta 2011. március 12. - 20:43
nem azért de már a 2010-es is pm-es volt
Rock Shox Revelation Team - Air U-Turn - PushLoc 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
amúgy meg biztos megvárták míg elhasználódik az öntõforma egy egy modellnél, aztán úgy váltottak
2008-ban pl a dart szériával kezdtek pm-esedni
Legyen akkor 2009-es.
FS - Rock Shox Revelation Forks 140mm (NEW) « Singletrack Forum
#4914
Írta 2011. március 12. - 13:26
Sziasztok. Mit lehet tenni azzal hogy ne mozogjon nagyon nehezen a fékkar? Már kb ahhoz is nagy erõ kell hogy annyira megmozdítsam hogy éppenhogy fogjon. Nem lehet ezt valahogy megoldani?
bovdenes? zsírozni, vagy új bovdent venni lehetõleg köszörültet és teflonos bovdenházat.
#4915
Írta 2011. március 12. - 13:04
#4916
Írta 2011. március 12. - 12:28
szerintem ez nem szerencse, senkinek sem. az IS (szerintem) jobb.
szerintem a PM merevebb és könyebb beállítani. valószínû azért kezdtek el áttérni hátul is már PM-re mert gyanitom praktikusabb. IS nél oldal iranyba max alátétezhetsz PM nel a csavar fellazít és beallít...
#4917
Írta 2011. március 12. - 12:19
2010-es RS Revelation telóm van. Éppen tegnap láttam, hogy az ideire már PM-et raktak! A fene se érti.
.
nem azért de már a 2010-es is pm-es volt
Rock Shox Revelation Team - Air U-Turn - PushLoc 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
amúgy meg biztos megvárták míg elhasználódik az öntõforma egy egy modellnél, aztán úgy váltottak
2008-ban pl a dart szériával kezdtek pm-esedni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4918
Írta 2011. március 12. - 08:30
Igazandibol nem is nagyon tudok mar olyat aki az aktuális tellon IS felfogatast hasznal. Talan a karbon merevvillákon. Hátul más kérdés de lassan ott is átálnak... tenyleg Oerdescu neked milyen villad van ami IS-es?
2010-es RS Revelation telóm van. Éppen tegnap láttam, hogy az ideire már PM-et raktak! A fene se érti.
Ha kell távtartó akkor mérd meg a gyári méreteit, küldd el nekem és esztergálok neked bent a cégnél egy maréknyit.
#4919
Írta 2011. március 12. - 00:57
2001-es (12-eve) manitou villam mar PM-es volt... na jó õk találták ki de akkor is
2006os (5éve) marzom PM-es volt.
de lehet, hogy csak szerencsém volt...
szerintem ez nem szerencse, senkinek sem. az IS (szerintem) jobb.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4920
Írta 2011. március 12. - 00:57
rs meg szintén akkoriban kezdett áttérni de õk fokozatosan nem egyszere az összes modellt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való