Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4901
Írta 2011. március 14. - 13:15

66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#4902
Írta 2011. március 14. - 13:11

#4903
Írta 2011. március 14. - 12:23

#4904
Írta 2011. március 14. - 12:21

fr túrákra kéne...
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#4905
Írta 2011. március 14. - 12:19

#4906
Írta 2011. március 14. - 11:09

#4907
Írta 2011. március 14. - 01:19

Akad egy pár mekk-mester aki garantálja a villacserét.GT Ateenak írtam
A következõ telóm már nekem is PM-s lesz sajna,ezért is vadásztam a 160-as PM-IS adapterre.
#4908
Írta 2011. március 13. - 20:03

de amugy meg hasznaljatok nagy tarcsat es az IS-PM adapter megoldja a problemat. nem szaggatod ki a menetet [max az adapterbol de az filleres tetel] es a PM egyszeru beallithatosaga is megmarad. a plusz fekero meg sose hatrany.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4909
Írta 2011. március 13. - 19:38

milyen féket érdemes most venni?
saintjeimet cserélném le valamire...code-ról jókat nem hallottam még, hayesnek az ace-e teccetõs...vagy talán valami hope? uj saint még drága eléggé..
én helyedbe megprobalnam Servo Waves karral, bar lehet hogy arban ott vagy mint egy uj feknel.
#4910
Írta 2011. március 13. - 18:50

saintjeimet cserélném le valamire...code-ról jókat nem hallottam még, hayesnek az ace-e teccetõs...vagy talán valami hope? uj saint még drága eléggé..
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#4911
Írta 2011. március 13. - 10:29

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4912
Írta 2011. március 13. - 10:26

Miért mit teszel tönkre egy PM felfogatáson ?
Én?

Nem is ezt írtam hátrányként.
A sebesség mindent megold.
#4913
Írta 2011. március 13. - 10:20

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4914
Írta 2011. március 13. - 10:19

Most a teló oldaláról közelítettük meg a problémát (tudom, rossz topikAkkor te még életedben nem szereltél PM-et ?
Behúzod a féket (vagy haverod megkéred) és rögzíted a 2 csavart. Ennyi. Itt sem kell beállítani semmit, a fék állítja be maga. Ha meg a féktestet akarod valamiért jobbra/balra állítani, csak kilazít, testet igazít, rögzít. Már csináltuk terepen is, 10mp volt az egész mûvelet. (Az egyik dugattyú nem akart teljesen visszamenni és folyamatosan súrlódott a tárcsán)
Mi a szörnyû ezen a rendszeren ? Nem látom a hátrányokat.
Vagy sokkal egyszerûbb alátétezgetni ?

Azért nem mindig ilyen egyszerû beállítani egy PM-es féket, van hogy nem állítja magát ugyanoda vissza.
A sebesség mindent megold.
#4915
Írta 2011. március 13. - 01:01

Akkor te még életedben nem szereltél PM-et ?Le lehet szedni úgy a féket a bringáról, hogy visszaszereléskor nem kell újra beállítani. Kb ennyi
.

Mi a szörnyû ezen a rendszeren ? Nem látom a hátrányokat.
Vagy sokkal egyszerûbb alátétezgetni ?
#4916
Írta 2011. március 13. - 00:41

#4917
Írta 2011. március 13. - 00:01

mesélj
szerintem csak hátránya van.
Le lehet szedni úgy a féket a bringáról, hogy visszaszereléskor nem kell újra beállítani. Kb ennyi

A sebesség mindent megold.
#4918
Írta 2011. március 12. - 22:56

meséljszerintem ez nem szerencse, senkinek sem. az IS (szerintem) jobb.

szerintem csak hátránya van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4919
Írta 2011. március 12. - 20:43

bovdenes? zsírozni, vagy új bovdent venni lehetõleg köszörültet és teflonos bovdenházat.
Igen bovdenes, bocsi elfelejtettem beírni. Majd holnap úgyis megyek haveromhoz bringátbütykölni, majd megírom mi lett az eredmény

#4920
Írta 2011. március 12. - 20:43

nem azért de már a 2010-es is pm-es volt
Rock Shox Revelation Team - Air U-Turn - PushLoc 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
amúgy meg biztos megvárták míg elhasználódik az öntõforma egy egy modellnél, aztán úgy váltottak
2008-ban pl a dart szériával kezdtek pm-esedni
Legyen akkor 2009-es.

FS - Rock Shox Revelation Forks 140mm (NEW) « Singletrack Forum