Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3441
Írta 2011. október 01. - 14:19

Ha azt nézzük, hogy ha simán hátra teszem az eslõ féknyerget akkor 140-es tárcsához jó, akkor szerintem az elsõ fékhez való 160/180-as adapterrel kéne jónak lennie 160-as tárcsához. Mert ha a hátsóhoz való adtert használnánk akkor még nagyobb tárcsához lenne jó, de ezt mondom én, nem biztos, hogy így is van.
Milyen áron lehet ilyen adapterekhez hozzá jutni?
És még egy kérdés, a fékcsõ végére lehet külön kapni csatlakozót? Ami jó a 965-ös féknyereghez. Mert egy 775-ös féknyerget cserélnék le rá, és annak ugye más a fékcsõ és fékgyereg közti csatlakozása.
#3442
Írta 2011. szeptember 30. - 21:58

nem vágom fejbõl, hogy az SMMAF180SSA és az SMMAR180SSA közt van-e különbség, ha van, akkor szerintem az utóbbi kell majd.
szerk: nem teljesen egyformák, ez a hátsó:

ez meg az elsõ:

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3443
Írta 2011. szeptember 30. - 21:42

Egy xtr 965-ös elsõ féknyerget, fel tudok tenni hátra 160-as tárcsához, egy IS/IS 160/180-as adapterrel?
Mert azt tudom, hogy ha simán adapter nélkül felteszem akkor 140-es tárcsával jó lenne, de nekem 160-as tárcsához kéne.
A választ elõre is köszi.
#3444
Írta 2011. szeptember 30. - 20:53

igenAz altípusok csak a karokban különböznek, a féktest az megegyezõ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3445
Írta 2011. szeptember 29. - 14:10


"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3446
Írta 2011. szeptember 29. - 13:14

#3447
Írta 2011. szeptember 29. - 13:00

#3448
Írta 2011. szeptember 29. - 12:30

A fékhatás nem romlott, sõt néha arra gyanakszom, hogy még jobb is lett. De az is lehet, hogy mégsem. Még nem döntöttem el egyértelmûen. Lényeg, hogy megállok ha akarok.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#3449
Írta 2011. szeptember 29. - 10:28

én inkább a betétet nézném, hogy az milyen állapotban van. nekem nem sikerült megérezni, hogy miben befolyásolja a színes tárcsám a fékezést, azt viszont igen, hogy a fémes betétet tükörfényesre/simára égettem össze.
#3450
Írta 2011. szeptember 29. - 10:24

A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#3451
Írta 2011. szeptember 27. - 21:29



A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#3452
Írta 2011. szeptember 27. - 21:16

#3453
Írta 2011. szeptember 27. - 20:45

Használt valaki idei (445-ös) aliviot, 85-90kg-t átlag túrafelhasználás mellett kiszolgálna biztonságosan?
Az altípusok csak a karokban különböznek, a féktest az megegyezõ?
Elég lesz, ilyennel megyek én is, legfeljebb néha két ujjal is kell húzni. Bár nekem elöl 180as tárcsa van, gondolom az is segít valamelyest.
#3454
Írta 2011. szeptember 27. - 19:41

Az altípusok csak a karokban különböznek, a féktest az megegyezõ?
#3455
Írta 2011. szeptember 27. - 09:38

azért az olajcsere nélküliségre ne legyél büszke, ezek az olajok is "elöregednek" az idõ haladtával.Igen, nekem ilyen van, a karon Saint felirattal, a féktesten XT én elégedett vagyok vele, 95-100 kg között 2006-óta használom mindenféle hiba, olajcsere nélkül.
legalább évente, de legrosszab esetben is 2 évente tessék lecserélni.
nem viccelek!
szerk: nemszóltam. itthon javasolt kisker 35990 HUF/db a fekete hûtõbordás XT, de abban nincs tárcsa.Árban is komoly az XT, szettben, E+H, 180-as tárcsával 240 EUR a fekete. A nem gyantás verziójú fékpofa a ~22 EUR/párral mondjuk nem éppen olcsó.
Ez pedig az én álomfékem. Egy mezei MT4. :-)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3456
Írta 2011. szeptember 27. - 08:24

Árban is komoly az XT, szettben, E+H, 180-as tárcsával 240 EUR a fekete. A nem gyantás verziójú fékpofa a ~22 EUR/párral mondjuk nem éppen olcsó.
Ez pedig az én álomfékem. Egy mezei MT4. :-)
ezert kell 130ert slxet venni (tarcsa nelkul annyi)...
#3457
Írta 2011. szeptember 26. - 21:50

http://www.actionspo...012::39134.html
Nálam lekerül a K18. egy Elixir lett belöle, tárcsa marad a formula (180-180, mivel az idén vettem öket)
#3458
Írta 2011. szeptember 26. - 21:36

Ez pedig az én álomfékem. Egy mezei MT4. :-)

#3459
Írta 2011. szeptember 26. - 21:06

#3460
Írta 2011. szeptember 26. - 20:57

15 oldal visszaolvasása után semmi, biztos elnéztem.
zeezoltano: Nem a minõség megállapítása miatt kellene a tömege, egyszerûen kíváncsi vagyok, van-e valami elõnye az XT-nek, mivel a féknyereg kb. ugyanaz, tehát max a hidraulikacsõ és a fékkar lehet más, de a fékkar is nagyon hasonló...
29g az elteres, kb a fekpontallitas. meg vmit meg biztos kitalaltak, de en max a szine miatt vennem az xtt (a nyers alut)

ps: banyek, a fektest mar mattezust. igy elcseszni. csak az xtr nyers? slx...

