
Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#2861
Írta 2012. március 28. - 18:42

#2862
Írta 2012. március 28. - 14:23


#2863
Írta 2012. március 28. - 12:36

#2864
Írta 2012. március 28. - 06:35

Segítség!Alligator féktárcsa(standard) gyári vastagság 2mm,mennyi lehet a minimum?1.5mm?
És még:Acor ABR 21001,BTS ARO 08 ezek ugyanazok csak más néven.Használ-e vki ilyet,tapasztalat,vélemény?
biztos, hogy van 2? tobbnyire 1.8rol indulnak, de vmelyik gyarto 1.7es meg 1.6os tarcsakat csinal. igy konnyu a sullyal jatszani

Üdv Urak!
Van egy Shimano M595 fékem, ereszt a féktestben az egyik munkahenger.
Javítható vagy csere?
eloszor probald meg kipumpalni a munkahengert, aztan isopropil alkohollal kitisztitani a fektestet meg a dugattyut, es visszatenni. ha nem jo, akkor csak az egesz fektestet lehet cserelni, shimano nem arul kulon hozza cuccokat.
#2865
Írta 2012. március 28. - 05:35

Van egy Shimano M595 fékem, ereszt a féktestben az egyik munkahenger.
Javítható vagy csere?
#2866
Írta 2012. március 26. - 14:04

És még:Acor ABR 21001,BTS ARO 08 ezek ugyanazok csak más néven.Használ-e vki ilyet,tapasztalat,vélemény?
#2867
Írta 2012. március 23. - 23:48


Nekem is ma jött meg, remélem nem lesz vele gond.
#2868
Írta 2012. március 23. - 09:35

#2869
Írta 2012. március 21. - 12:18

#2870
Írta 2012. március 21. - 11:29

nem tudom, hogy lehetséges-e, de mi értelme lenne?
Talán az XT nyereggel nagyobb lehetne fékerõ, mint a deore-vel. De ha senki nem csinált még ilyet, akkor nem én leszek az elsõ, aki kipróbálom ;-)
#2871
Írta 2012. március 21. - 10:50

#2872
Írta 2012. március 21. - 09:12

Esetleg annak lenne értelme, ha az XT féknyerget használnám a deore karral? Egyáltalán lehetséges ez? A leírás szerint más fajta fékvezetéket használnak...
nem tudom, hogy lehetséges-e, de mi értelme lenne?
Robooo: szerintem annyi a dolog, hogy egy új roppantó, csõbõl levágsz vagy 2 centit. összetekered, gyors légtelenítés és kész is.
Én ezért nem baszakodnék a garival.
a 'nem-szerelhetõ' vége is így mûködik?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2873
Írta 2012. március 20. - 23:20

Én ezért nem baszakodnék a garival.
#2874
Írta 2012. március 20. - 10:58

Nincsenek égbekiáltóan nagy különbségek...
Mondjuk én azért írtam, hogy a 160/160 egy XC bicajon bõven elég nettó 80 kilóhoz, mert ha Ausztriában (sok más bicajoshoz hasonlóan) nem bírtam megsütni MTB versenyen, no meg jópár jóféle túrán 500-800m szintkülönbséggel, +35 Celsius-fokban folyamatosan lefelé zúzva a 160-as tárcsát, akkor Mo.-on pláne kétlem, hogy meg lehetne sütni, így ez szerintem nem jó indok a 180-as és fõleg a 203-as tárcsa felé - ez inkább ilyen pszichés dolog lehet, amiért mindenki ragaszkodik a nagyobb tárcsákhoz.
#2875
Írta 2012. március 20. - 10:08

#2876
Írta 2012. március 20. - 09:56

Viszont mióta 180-asokat tettem fel, nem kell annyira "húzni", ergó nem is melegszik annyira, kisebb eséllyel sütöm meg, valahogy egészségesebb az érzés. Meg persze felhasználástól is függ, hogy hány kg-ot hol állít meg és melyik.
Úgyhogy véleményem szerint ha valaki megteheti, hogy az ésszerûség határain belül (váz és teló teherbírásának megfelelõen) növeli a féket, akkor annak csak jótékony hatásai lehetnek.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#2877
Írta 2012. március 20. - 09:29

én a deore-t venném, a meglévõ m776-öt pedig jól eladnám.
Esetleg annak lenne értelme, ha az XT féknyerget használnám a deore karral? Egyáltalán lehetséges ez? A leírás szerint más fajta fékvezetéket használnak...
#2878
Írta 2012. március 20. - 08:57

#2879
Írta 2012. március 20. - 07:44

#2880
Írta 2012. március 19. - 22:20
