Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#18101
Írta 2006. március 09. - 00:24

fékerõre nme tennék különbséget.
de a juicy olcsóbb, nem?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18102
Írta 2006. március 09. - 00:13

I`m as fast as nobody!
#18103
Írta 2006. március 08. - 22:02

Megmondaná valaki(k), hogy egy saint mennyivel erõsebb egy juicy 5 nél azonos tárcsamérettel?
köszi
#18104
Írta 2006. március 08. - 21:54

thez te még nem láttál trek tárcsafékes vázat, azért mondod

ha a srác mondta volna, hogy trek váza van, azonnal tudom mi a baj.

vagy erre volt szüksége, (a neve trek disc-o-mount) vagy a még ennél is butább régi 7000/8000-res sorozatokon levõ adapterre.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18105
Írta 2006. március 08. - 21:30

az összes PM-es féknél így müködik;)Naszóval meg van mi volt a bibi. A Treknél ugy müködik, hogy van két luk, amibe belemegy 1 adapter, amire rárakod a féket adapterével együtt. Nem túl szimpatikus megoldás, pláne, hogy azért a + adapterért 4000ft fizettem. Nekem nagyon ugy tünt, hogy ez csak pénzlehúzás. Na mindegy betekertem a Nellaba legalább megvolt a napi testedzés.
valszeg elsõ adapter volt.
#18106
Írta 2006. március 08. - 19:36

#18107
Írta 2006. március 08. - 13:47


nem hinném, hogy nagyon eltérnének a szabványtól, de manapság bármi elõfordulhat
az elsõ és a hátsó adaptered ugye különbözik, szóval a hátsó többet emel?
#18108
Írta 2006. március 08. - 12:31

#18109
Írta 2006. március 08. - 12:29


#18110
Írta 2006. március 08. - 12:25

#18111
Írta 2006. március 05. - 18:53

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18112
Írta 2006. március 05. - 17:31

elég régi fék már ez, szóval simán meglehet
a szervízben sztem ehhez nem nyúltak, mert a légtelenítéshez nem kell a fékkart szétszedni
#18113
Írta 2006. március 05. - 16:45

Szoval kinyomta az olajat fenn a fogonal. A mechanikusnak elmeseltem a storyt es öszerinte a membran van elmenve. Na szerintem ez nem igaz mert a service elött minden o.K volt.
Ugynezki levegö is van a dologban, mert kb. 2,5cm utan fog. Hidegen minden jo, de a rizikoban, hogy ha meleg lessz R.I.P nemegyezek bele.
Szerintem a servicebe b@sztak valamit el. Ez a German kezi munka :

Mit csinaljak?????????
#18114
Írta 2006. március 04. - 22:43

#18115
Írta 2006. március 04. - 21:33



#18116
Írta 2006. március 04. - 17:07

köszönöm a segítséget! Szétkaptam a féket, megtisztítottam, olajoztam a dugattyúkat, kicsit molyoltam vele, és iszonyat disznó lett! Munkahengerek középen fognak, keményebb lett a fogáspont és a fékerõ is kb a másfélszerese! Kicsit meg is ilyedtem, hogy biztos kellett e nekem a 180-as tárcsa. Mindenesetre örömömben megcsináltam a hátsó féknyerget is:)
#18117
Írta 2006. március 04. - 11:46

#18118
Írta 2006. március 03. - 22:14

nem kell egybõl kidobni, csak felesleges, ha megfelelõ erõvel van meghúzva az a csavar. nekem is megvannak valahol disznek (vagy szemétnek, nézõpont kérdéseAzaz!
Köszi a gyors infót megy a kukába azaz egydarab "basz"!

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18119
Írta 2006. március 03. - 21:51

#18120
Írta 2006. március 03. - 21:46

erre az adapterre megy rá a féktest. és ehhez a csavarhoz van a müanyag basz.