Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#16801
Posted 2006. August 02. - 10:42

#16802
Posted 2006. August 02. - 10:15

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16803
Posted 2006. August 02. - 06:03

#16804
Posted 2006. August 02. - 05:59

le van irva vhol
/kb dot 5 dot 5.1 fekolaj/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16805
Posted 2006. August 02. - 05:50

#16806
Posted 2006. August 01. - 21:30

Jol -koppanosan- fog amugy? Nem levegos? (Rugalmas a fekkar huzaskor?)
Tul van toltve? (Szerintem igen!)
Ezt mindenkepp meg kell szuntetned, ha nem akarsz labra gyurni. De gondolom te is sejted, maskulonben nem postoltal volna.
#16807
Posted 2006. August 01. - 21:21

#16808
Posted 2006. August 01. - 20:39

#16809
Posted 2006. July 31. - 22:59

amúgy emeli egy ujjal is, csak tépni kell h emelje. amúgy fékerõben nem rossz, csak meredek lejtõn néha kétujjas. de megfog. saint helyett lehet h hfx-9 lessz. a sima, mert arra lessz keret, egyenlõre csak elõre. a sram egész jó kool stoppal, 180-as magura tárcsával. szerintem elég, mert ha már blokkolod a kereket akkor mind1 h milyen a féked mert egyik se fog jobban blokkolt hátsó keréknél, szal hátra szerintem nem kell mag, max h egyforma legyen. a sram meg jól adagolható szerintem.
kössz a válaszokat!
#16810
Posted 2006. July 31. - 22:25


boxxerrel és kb 66-67 fokos fjcsõvel elég könnyen megy a nózvili, tamsnak a marinban 888al, brutál lapos fejcsõvel szintén.. mind a 2 mag

#16811
Posted 2006. July 31. - 22:22

ez amugy rugóút függõ szvsz, hiszen a boxxer elnyeli a fékezés nagy részét, mig ugyanaz a fék egy 80mm-t mozgó villát hamarabb kiakaszt. plusz a súlypontod is elõrébb van, igy még könnyebben emeli a hátulját.
plusz nem mindegy a fejcsõszög sem.
szóval felesleges ilyenbõl téves következtetést levonni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16812
Posted 2006. July 31. - 22:09

a 9 elõnye egyedül az, hogy nagyobb a tartálya, ennyi
de a julinak azért nagy tárcsával kéne emelgetni a gép hátulját, akár egy ujjal is... ha nem is egybõl, de ki fáziskéséssel simán..! szóval ott valami gond lesz
#16813
Posted 2006. July 31. - 21:55


jó tárcsa, jó pofa kombóval tökéletes fék.
a magurát messze veri.
#16814
Posted 2006. July 31. - 21:50


#16815
Posted 2006. July 31. - 21:26

sajna úgy néz ki h vázcsere lessz inkább, úgyhogy a saint elmarad egy darabig.

bár a mostani fékek is elégnek bizonyultak az én hatalmas súlyomhoz.
a hfx-9 (a sima) mennyivel fog jobban egy julie-nál? mert egy ujjal nem emeli a gép hátulját 203-as tárcsával se. az baj?
#16816
Posted 2006. July 31. - 20:24

Oszt hogy szól?
Még sehogy, nem tudtam még fölrakni, holnap megyek agyat venni meg átfüzetni:), az a poén h a tárcsa egyik fele és az egyik pofa már használt, tehát látszódnak a csíkok rajta, a másik oldal viszont tök új:)
#16817
Posted 2006. July 31. - 20:05

#16818
Posted 2006. July 31. - 20:01

igen.jah még annyi ha egy saint féket véletlenül behuztam tárcsa nélkül akkor a pofák összenyomódtak ha azt akarom h visszaálljanak akkor csav.huzo közéjük annyira szétfeszitem (ovatosan) h beférjen a tárcsa meghuzgálom párszor a fékkart és beáll a régi helyére ugye?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16819
Posted 2006. July 31. - 20:00

#16820
Posted 2006. July 31. - 19:52

nem rossz ötlet ezen már én is gondolkoztam csak most készülök eladni aztán érdekes lenne ezt kifejteni a vevõnek... a bikemagban vmi alkatrészrõl irnak...
egész pontosan:"Kiûztük a gonoszt a fékbõl!Egy apró alkatrészt kellett lecserélni és már nem mászik el a nyomáspontállitó csavar..."
jah még annyi ha egy saint féket véletlenül behuztam tárcsa nélkül akkor a pofák összenyomódtak ha azt akarom h visszaálljanak akkor csav.huzo közéjük annyira szétfeszitem (ovatosan) h beférjen a tárcsa meghuzgálom párszor a fékkart és beáll a régi helyére ugye?
az újabbakon van egy lyuk, ami fogja azt a csavart, és müanyag van benne.
a régiek nem ilyenek
a menetrögzítõ TELJESEN szabályos dolog rajta, mint ahogy a bringán szinte minden alkatrészen.
semmi ördöngõsség nincs eme folyadékban, ha látsz egy csavaron valamiféle színes bevonatot az is az.
teljesen normális, hétköznapi és UTÁNÁLLÍTHATÓ így is!
hisz nem örökéletre blokkolja a csavar tekerését, csak jóval nehezebbé tesz, így nem mászik el magától.