
szóval sima tengelyes villának nem tesz jót az xt fék + 205mm hope kombó.
és ismét rá kellett jöjjek, hogy az xt/saint/xtr/hone/lx fék mennyire jó választás. még ezzel a buta dualcontrol karral is.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Az biztos, hogy valami gáz van, de sajnos nem az amire gondoltál. A tárcsa amikor jól mûködik, akkor tök középen fut, a betétektöl egyenlõ a távolság, és ahogy látom a betétek is egyszerre érik el a tárcsát fékezéskor. Ezért is idegesít, hogy erõs fékezés után üt. Rossz lenne a magura tárcsa? Nem lehet, hogy ha felmelegszik akkor deformálódik? Vagy mi okozhatja még ezt?De jo neked hogy csak a gyorsabb kanyarokban
De sztem ha fekezesre utes keletkezik benne ott valami nagy gaz van, de minimum nincs kozpontozva a tarcsa a nyereg kozepere (Vagy az egyik betet beljebb log)
Bowdenekkel és adapterrel (gondolom IS a gyári,nekem meg PM kéne) együtt,de kicsit tényleg túlzás.Elfelejtettem idézni.
Szal bb7 185 hasonló árban mint a HFX?
Hali!Szerintetek melyik féket vegyem?Árban kb. egyformák.
Avid bb7 185mm
Hayes HFX9 160mm
Shimano deore 160mm (olajos)
Elõre kéne,jelenlegi villám:Manitou Black csavaros aggyal,de tavasszal remélem le tudom cserélni 1 Stance Staticre(átütõs).
Ja,a fékkábelt a villanyakon keresztül vezetném át.
Hali!Szerintetek melyik féket vegyem?Árban kb. egyformák.
Avid bb7 185mm
Hayes HFX9 160mm
Shimano deore 160mm (olajos)
Ha jól tévedek, amit Thez mellékelt elvileg már az új clean sweep, a vágások a másik irányba néznek, mint a réginél, más különbség nemigen van. Mintha azt olvastam volna, hogy igy jobban tisztul Avidék szerint.de ez az új fajta asszem, nem a sima clean sweep. vagy ez is az csak az újabb?