Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#16261
Írta 2006. szeptember 09. - 20:50

a vicc az h a fék kb 3-4 hónapos a nyomásppont már 2-3 órája nem akar visszaállni pedig pumpáltam nem keveset...jah és az is attól van h a fékpofába most beleér a tárcsa de nem ilyen fémes hangot ad hanem ilyen daráló hangot mint mikor a gumi beleér vmibe de tutti a tárcsa... próbáltam beállitani a kilazit a féktest kar behuz dologgal de nem müxik gondolom ez is azért van mert elmászott a nyomáspont és nem tudja rendesen összeszoritani ... a csavar ugy láccik nem birta:(
elõre is köszi:
Vitya
#16262
Írta 2006. szeptember 09. - 20:43

2: már eléggé levegõs volt a fék, és a sok kis geci(ÿR by sala) buborék bemászott a csõbe..
fordítsd talpra a szamarat, és kezdd el pumpálni a fékkart. sokadik behúzásra visszajön a nyomáspont elméletileg.
ha nem, akkor itt az ideje egy olajcserének, teljes légtelenítésnek.
#16263
Írta 2006. szeptember 09. - 20:40

A saint fékhez lehhet olyan csavart kapni ami a féktestet rögziti az adapterre? jah és az mitõl lehhet h felforditottam a bicot és behuztam a féket perxe a kerék benne volt és elment a nyomáspont azaz majdnem a markolatig huzhatom a féket és akárhogy huzogatom a fékkart nem áll vissza a nyomáspont ?
elõre is köszi:
Vitya
#16264
Írta 2006. szeptember 09. - 02:06

Az Avid Juicy 5-nél csak ugy lehet beállitani a pofák távolságát a tárcsától, hogy meglazitom a csavart, huzogatom, majd meghuzom a fékkart, majd rátekerem a csavart és reménykedek, hogy a pofák jól vannak?....
Ha minden "idealis" akkor ez igy lenne a legjobb igen.
Nalam spec. ezt nem lehet megtenni, mivel ahogy elkezdem huzni a csavarokat elhuzzak abbol az allapotbol ahol a lelazitott nyereg tartja.
Az egyik csavart enyhen rogzitenem kell ahoz hogy utana a masikkal helyre lehessen (ertsd kozepre -arra figyelni kell hogy a kozep akkor is kozep legyen a betetek szempontjabol ha rajta ulsz a keron-) rakni. Ugyanakkor pedig ne legyen dolese sem a nyeregnek. Ezzel most leirtam vegulis hogy mi a ket legfontosabb szempont a jo beallitashoz, vagyishogy a leheto legmerolegesebben alljanak a betetek a rotorra a sikjuk mindket iranyaban. Ha ezt sikerul elerned es a rotorod nem hajlong osszevissza, vagy nem csavarodik tul konnyen a villa akkor elerheted a beallithato maximumot. A tobbi (fekhatas) mar csak a dugattyuk meretein, kabel rugalmassagon, betetek anyagan, melegedesen, tarcsamereten stb. mulik.
#16265
Írta 2006. szeptember 08. - 22:40

kösz.ti még nem írtatok el sose semmit?
tárcsa vs. fékpofa.
nme is figyeltem, de igen, arra gondoltam, sõt, hotmaat meg is értette.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16266
Írta 2006. szeptember 08. - 22:24

vagy csak én nem vettem észre?
#16267
Írta 2006. szeptember 08. - 21:49


tárcsa vs. fékpofa.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#16268
Írta 2006. szeptember 08. - 21:46

#16269
Írta 2006. szeptember 08. - 20:24

#16270
Írta 2006. szeptember 08. - 12:03

Persze ahol IS/PM átalakítás van, ott ugyanez érvényesül.
#16271
Írta 2006. szeptember 08. - 09:33

#16272
Írta 2006. szeptember 08. - 09:19

amugy ha jól be van állitva, akkor nem súrol nekem 1-2-5-20 kerékkivétel után sem....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16273
Írta 2006. szeptember 08. - 09:17

Most kivételesen jobban örültem volna annak, ha azt mondja valaki, hogy én vagyok a f*** és igy megy igy kell:(
Engem az idegesít, hogy ha kiveszem a kerekem mondjuk defekt miadt, akkor ha visszarakom akkor a legritkább esetben nem kell utánna állítani:(
#16274
Írta 2006. szeptember 08. - 09:06


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16275
Írta 2006. szeptember 08. - 09:00

Az Avid Juicy 5-nél csak ugy lehet beállitani a pofák távolságát a tárcsától, hogy meglazitom a csavart, huzogatom, majd meghuzom a fékkart, majd rátekerem a csavart és reménykedek, hogy a pofák jól vannak? Én ezt tudtam kiolvasni a használatiból, mert ott azt irta, hogy ez ilyen önbeálló. Persze lehet, hogy nekem hibás kicsit az angol tudásom:) De ha tényleg igy müködik annak nem örülök, mert szivni kell vele rendesen, és a feljebb irt müveletet el kell végezni vagy 20-30-szor, mire teljesen pontosan középen semmi surlódással fut a tárcsa. Mondjuk az is lehet, hogy én vagyo kényes, de engem rohadtul idegesít, ha már egy icipicit is beleér a pofákba és nyikorog vagy valami.
Szoval én vagyok szar angolból és eddig nagy ökörséget csináltam, vagy tényleg igy kell?
#16276
Írta 2006. szeptember 07. - 18:20

#16277
Írta 2006. szeptember 07. - 18:19

#16278
Írta 2006. szeptember 07. - 18:04

természetes jelenség, nem érdemes foglalkozni vele!
#16279
Írta 2006. szeptember 07. - 18:01

Hmmm... Valószínüleg igazotok van mert a bicajban még a gyári szerelésû suntour xcr van. Igaz 30-as a becsúszó, de úgy látszik ez azzal is hajlik. Csak azt nem értem, hogy erõs fékezés után, amikor tekerés közben "üt", akkor jó néhány "simitó" fékezés után helyrejön. Ilyen sokára állna vissza a teló az eredeti allapotába? Tényleg! Telóra gyûjtök, meg kell kérdeznem a megfelelõ topikban, hogy mit ajánlanak a vázamba.
Ugyanez az átmeneti ütés dolog van nekem is. Drop Off/BB7 kombó. Egy idõ után aztán megnyugszik.
30as becsúszó manapság már a vékonykák közé tartozik.
#16280
Írta 2006. szeptember 07. - 15:49
