Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#16101
Posted 2006. October 06. - 20:23

most cseréltem 185ös tárcsára uj betétek,uj adapter,uj csavarok mindenhol és még mindig berezonál!!!de csak 4-6fékezés után.bár most fog is,mert eddig csak rezonált és nem fogott.ráadásul az uj tárcsa-uj betét olyan közel van hogy cicog de az még nem vészes
mi a francot lehet vele csinálni???
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#16102
Posted 2006. October 06. - 16:31

Ha jól látom a Deore is dögnehéz.
Milyen tapasztalatod van róla, hogy nem ajánlod? (régebbi Deore 525)
Csak azért, mert az egyik külföldi e-boltban remek áron találtam elsõt hátsót.
Pont olyan fékem volt. (Mármint 525-ös.)
Postmount felfogatású volt a Manitou Black villán. Meghibásodásom ugyan nem volt vele. De nekem se a gyári, se a BBB fékpofa nem fogott vele igazán. Hayes fékem ugyan saját tulajdonban nem volt, de több más bringán próbáltam. Mind a 160-as,mind a 203-mas tárcsával az az érzésem volt, hogy lassított ugyebár rendesen, de nem volt az a "brutális érzés" mint az Avidnál. Egyedül az tetszett, amikor egy Dirt Jumperre volt felrakva. Na ott állat volt! Besegített rendesen a teló merevsége.
Most Avid Juicy 5 van 203-mas tárcsával Nixon telóra rakva és teljesen meg vagyok elégedve vele. Ha akarom szépen adagolom.
Ha akarom fejreállok vele.
#16103
Posted 2006. October 06. - 16:09

deore-t sztem is hanyagolt, akkor mar inkabb hayes, igaz hogy dognehez, de fog is mint a zoldfestek.
Ha jól látom a Deore is dögnehéz.

Csak azért, mert az egyik külföldi e-boltban remek áron találtam elsõt hátsót.
#16104
Posted 2006. October 06. - 16:02

#16105
Posted 2006. October 06. - 15:26


Olajosnak tûnt a fékpofa. Smirglivel leszedtem a nagy részét. Most ugyanolyan pocsékul fog.

De ha visszaolvasol, részletesen le van írva a dolog.
#16106
Posted 2006. October 06. - 14:04

AVID fékem van, amit a szögben dönthetõség miatt bármilyen vázra/ferde konzolra be lehet lõni. De! Gondolkodom, hogy lecserélem a féket Deore-ra vagy HFX-re.
Bocsi, hogy ezt mondom,de ne légy olyan hülye, hogy egy AVID féket lecserélj!!
Én már több tárcsaféket kipróbáltam, és az én szememben ennél nincsen jobb.
Mondjuk ebbe a kijelentésembe biztosan bele fognak kötni.... :-)
#16107
Posted 2006. September 30. - 12:30

hali
bekérdeztem már itt hogy a 160-ról 185-ösre történõ tárcsacsere után
mennyivel lesz jobb a fékerõm, de most az érdekelne, hogy ha lecserélem
a 160-ast, akkor nem éri meg jobban a 203-as tárcsára cserélnem egybõl?
meg hogy rs tora-t fogok venni, és hogy az mennyire bírna engem meg
a 203-as féket?
CC-re lenne BB5-ös fékbe, én meg jó nehéz vagyok (100+).
nekem reba van 185 össel /bb7/ és 80kilo körül mozgok...simán egyujjas és a villa is bírja..ha te is egyujjasat akarsz és keményen tolod akkro lehet a 200as a tuti de amúgy átlag xcre bõven elég sztem még neked is a 185ös..
#16108
Posted 2006. September 30. - 11:33

jaja, tényleg biker, nem tudom miért irtam neuzertzoogie az biker, az tuti, de gyárt az tfék pofát?
fokk mag

de gyártanak, az tuti, mert nekem is az van az xt-ben hátul, 1500huf volt, é baromi jól fog.
mûgyantás.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16109
Posted 2006. September 30. - 10:15

bekérdeztem már itt hogy a 160-ról 185-ösre történõ tárcsacsere után
mennyivel lesz jobb a fékerõm, de most az érdekelne, hogy ha lecserélem
a 160-ast, akkor nem éri meg jobban a 203-as tárcsára cserélnem egybõl?
meg hogy rs tora-t fogok venni, és hogy az mennyire bírna engem meg
a 203-as féket?
CC-re lenne BB5-ös fékbe, én meg jó nehéz vagyok (100+).
#16110
Posted 2006. September 29. - 20:50

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#16111
Posted 2006. September 29. - 20:49

reméljük kifogsz egy tökéletes Martha-t azért.
#16112
Posted 2006. September 29. - 20:45


#16113
Posted 2006. September 29. - 18:29

Magura Marta-ról mondana nekem valaki véleményt?
CC-re kéne, 160-as tárcsával. Fõleg az érdekelne, hogy mennyire szervizigényes, mennyire megbízható, és van-e valakinek tapasztalata vele?
nekem is nagyon tetszett, de, hogy szervízigényes e...azt nem volt alkalmam tapasztalni.
#16114
Posted 2006. September 29. - 17:37

#16115
Posted 2006. September 29. - 16:21

a gyári jó.
olcsón goldfren (neuzer) bbb (pacific cycles) és zoggie (neuzer) van.
zárójelben a forgalmazó neve.
zoogie az biker, az tuti, de gyárt az tfék pofát?
fokk mag
#16116
Posted 2006. September 29. - 15:04

a gyári jó.
olcsón goldfren (neuzer) bbb (pacific cycles) és zoggie (neuzer) van.
zárójelben a forgalmazó neve.
És Bardine....(megvan a neve...

#16117
Posted 2006. September 29. - 13:18

nekem volt sokáig és imádtam, nagyon finom kis fék.most is az lenne ha nem camio lenne.baba. vállald be.Magura Marta-ról mondana nekem valaki véleményt?
CC-re kéne, 160-as tárcsával. Fõleg az érdekelne, hogy mennyire szervizigényes, mennyire megbízható, és van-e valakinek tapasztalata vele?
#16118
Posted 2006. September 29. - 12:59

a gyári jó.Hmm, azt hittem azzal rossz pöcsölni hogy tökélettesen párhuzamos legyen, de még mindig jobb mint reménykedni
(Lassan aktuális lesz a BB7ben a betét csere, a gyárit javasoljátok?)
olcsón goldfren (neuzer) bbb (pacific cycles) és zoggie (neuzer) van.
zárójelben a forgalmazó neve.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16119
Posted 2006. September 29. - 11:53

CC-re kéne, 160-as tárcsával. Fõleg az érdekelne, hogy mennyire szervizigényes, mennyire megbízható, és van-e valakinek tapasztalata vele?
#16120
Posted 2006. September 29. - 09:34


(Lassan aktuális lesz a BB7ben a betét csere, a gyárit javasoljátok?)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám