telejsen, csak kicsit nehéz......és Te sem 40 kiló vagy ha jól emléxem nyugodtan lehet az 180/160adaptert már nem tom hol van....
elvileg 180-as PM-IS adapter kellene
vagy ugye a kókányozás az alátétekkel
jah és cc-re mennyire jó a saint 180-as pizzával?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
                    Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
		 Indította 
	zOrg
, 2006. január 10. 04:41
	
    
				
                    
                    #13781
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 12:30
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
	
	"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
				
				
			
				
					
			Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
				
                    
                    #13782
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:42
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #13783
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:35
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					de ha nem lesz jó küldesz nekem egy olyat ami nekem kell:D
http://ebike.hu/term...sz/adapter/3225
akkor uccsóelõtt kell nekem ugyi?
					
				
				
				
				http://ebike.hu/term...sz/adapter/3225
akkor uccsóelõtt kell nekem ugyi?
				
                    
                    #13784
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:33
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					de maga a féktest szabvány PM-es, azonos elöl hátul!!!! (ugye PM-es?)
akkor miért 180as elsõt akarsz venni?
miért nem 160as hátsót, amire amúgyis szükséged van?
magát a logikát nem értem:)
					
				
				
				
				akkor miért 180as elsõt akarsz venni?
miért nem 160as hátsót, amire amúgyis szükséged van?
magát a logikát nem értem:)
				
                    
                    #13785
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:32
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					de nekem aszonták hogy ami elõl 160 az hátul 140:)
tán még endroo helyeselte egyszer hasonló kérdésem
					
				
				
				
				tán még endroo helyeselte egyszer hasonló kérdésem
				
                    
                    #13786
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:30
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					teljesen. ha a vella bírja, nyugodtan
180as 160as tárcsára?
hátsó 160as adapter.
kerül vagy 1500 ft-ba.
					
				
				
				
				180as 160as tárcsára?
hátsó 160as adapter.
kerül vagy 1500 ft-ba.
				
                    
                    #13787
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:28
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					adaptert már nem tom hol van....
elvileg 180-as PM-IS adapter kellene
vagy ugye a kókányozás az alátétekkel
 
 
 
jah és cc-re mennyire jó a saint 180-as pizzával?
					
				
				
				
				elvileg 180-as PM-IS adapter kellene
vagy ugye a kókányozás az alátétekkel
jah és cc-re mennyire jó a saint 180-as pizzával?
				
                    
                    #13788
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:23
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					elsõ bb7? 
azok szabvány PM-esek.
az elsõ adaptert eldobod, és veszel egy hátsó PM-IS adaptert.
					
				
				
				
				azok szabvány PM-esek.
az elsõ adaptert eldobod, és veszel egy hátsó PM-IS adaptert.
				
                    
                    #13789
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:17
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					160-180 adapter.
csak IS-IS van ha jól tudom.
én nem sz*rakodnék, inkább 1 centi alátét az avid adapterre a féknyereg alá.
					
					
					
				
				
				
				csak IS-IS van ha jól tudom.
én nem sz*rakodnék, inkább 1 centi alátét az avid adapterre a féknyereg alá.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
				
                    
                    #13790
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 11:14
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					milyen adapter kén nekem hagy egy elsõ bb7-et (160mm-as tárcsával) akarok hátra rakni?
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #13791
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 10:41
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Köszi szépen mindenkinek, nélkületek nem tudtam volna megcsinálni.... a környék bringaboltjaiban még ennyit sem mondtak..... Mindenkinek jó és probléma mentes tekerést kívánok... hi
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #13792
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 27. - 10:07
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Sziasztok!
Köszi a tanácsokat, megnéztem és a kerék felsõ része a vázban (kb. a v-fék konzolnál) nincs pont középen, rögzítéskor a befogadónál egyformán legbelülre (vagy legfelülre) lettek rakva.... lehetséges , hogy ez a probléma? Amúgy a fûzés, a felni minõsége jó... még annyi, hogy centerl.-os a tárcsa és az is meg van húzva....
					
				
				
				
				Köszi a tanácsokat, megnéztem és a kerék felsõ része a vázban (kb. a v-fék konzolnál) nincs pont középen, rögzítéskor a befogadónál egyformán legbelülre (vagy legfelülre) lettek rakva.... lehetséges , hogy ez a probléma? Amúgy a fûzés, a felni minõsége jó... még annyi, hogy centerl.-os a tárcsa és az is meg van húzva....
				
                    
                    #13793
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 26. - 10:04
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					szerintem a gyári (fél?)fémes a legjobb, az amelyiket a mag-hoz adják. tartós és jól is fog.
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #13794
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 26. - 00:26
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					nem nagyon erosen fogo HFX-9 fekbe milyen pofat ajanlotok elso korben? azt hittuk, majd be fog kopni, de nem akar bekovetkezni. a hangja az eleg hayes-es, de a fekero az alig van. 
valami aftermarket mugyantas pofa jobb lehet? kool stop vagy clarks vagy ilyesmi? EBC-t sajna nem tudok szerezni
					
				
				
				
				valami aftermarket mugyantas pofa jobb lehet? kool stop vagy clarks vagy ilyesmi? EBC-t sajna nem tudok szerezni
	
	YETI    CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
				
				
			
				
					
			RAUH-Welt 
B E G R I F F  
				
                    
                    #13795
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 26. - 00:25
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Egyre több ilyen" figurativ " tárcsát látni megbízhatóak ezek? Nem grammániás bicókba saját stílusában azért dögös.
http://img475.images...2274bf6agx3.jpg
					
				
				
				
				http://img475.images...2274bf6agx3.jpg
	
	" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
				
				
			
				
					
			
				
                    
                    #13796
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 26. - 00:07
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Az a problema amit leirtal! Terhelesre megvaltozik a caliper es a tarcsa egymashoz kepest levo helyzete. Ezt kellene korrigalnod elso lepesben.
Vagyis ha raulsz ne "mozduljon el kozeprol" a tarcsa. Ezt lehet ugy hogy erosebben rogzited az agyat ,de foleg EGYENESEN!, esetleg feszitesz kullozesen, es nem art meghuznod a tarcsa csavarjait sem (nem megszakitani) E ket utobbi valoszinuleg nem segit de nem art ellenorizni. Ha ezek a dolgok nem jonnek be, akkor valaminek a rugalmassaga jatszik kozre a dologban tehat nem nagyon tudsz rajta segiteni, csak ha terheles alatt rogzited a fekmodult.
Pl. felkezzel
 raterhelsz vagy megkersz valakit hogy uljon ra a gepre (lehetoleg ne 200 kilos csokat hanem a te sulyodban levot), majd meghuzod a csavarokat kozepre allitott fektestnel. Ez persze sufnitunning es nem lesz jo mikor a sulypontod tekeres kozben lekerul a kero hatuljarol , mert akkor meg abban az esetben fog nyoszorogni, de ez talan meg mindig jobb mintha egyfolytaban csinalna 
 Ez a problema foleg osztelosoknal jelentkezhet szerintem. Ott ugyanis nagyobb lehet a vaz rugalmassaga.
De az en tippem az amit VV is irt , hogy rosszul all a dugattyu es/vagy az agy a vazban.
					
				
				
				
				Vagyis ha raulsz ne "mozduljon el kozeprol" a tarcsa. Ezt lehet ugy hogy erosebben rogzited az agyat ,de foleg EGYENESEN!, esetleg feszitesz kullozesen, es nem art meghuznod a tarcsa csavarjait sem (nem megszakitani) E ket utobbi valoszinuleg nem segit de nem art ellenorizni. Ha ezek a dolgok nem jonnek be, akkor valaminek a rugalmassaga jatszik kozre a dologban tehat nem nagyon tudsz rajta segiteni, csak ha terheles alatt rogzited a fekmodult.
Pl. felkezzel
De az en tippem az amit VV is irt , hogy rosszul all a dugattyu es/vagy az agy a vazban.
				
                    
                    #13797
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 25. - 09:33
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Kézzel vagy fogóva kiveszed. Drótos megoldású, de ha kiveszed, látod, hogy mûködik. Egyszerû, mint a raklap.
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #13798
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 24. - 23:26
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Okés kipróbálom... de még ilyen bûtykölésben kezdõ vaok és ha nem fárasztalak, segítenél abban, hogy a fékpofát, hogy kell ki venni, visszarakni? nemtom, hogy ez mágnesen vagy drótos, de vmilyen drót van benne ha jól emléxem...
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #13799
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 24. - 23:22
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					A mûa. "izé" arra jó, hogy ha nincs bent a kerék és meghúzod a kart, ne menjenek be a dugattyúk. Csináld végig a procedúrát, ahogy mondtam!
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #13800
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2007. május 24. - 23:13
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
 Belépés
 Felhasználó létrehozása
			
			
			
				
 Ugrás az oldal tetejére
				
				
			





