Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Tárcsafékek - általános eszmecsere

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18551 hozzászólás a témában

#10721
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

Itt figyel egy az övemen. Eléggé dekoratív. :P


mivan ?
öveden 140 es tárcsa? milyen?
adod ide ha még jó!

#10722
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Itt figyel egy az övemen. Eléggé dekoratív. :P

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#10723
tomidny

tomidny

    maximus

  • fórumtag
  • 13.954 hozzászólás
Hope Mini-hez biztosan van.
Bûnözõ vagyok.
Ordítok Füstölök

#10724
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
ha már igy szóba került: a cl tárcsák súlyadátohoz még hozzá kell adni a záróanyát is ugye? az meg megint lehet h 6 db csavar súlyban van :)

más: 140 mm es 6 csavaros tárcsa létezik?

#10725
carbon-dani

carbon-dani

    vendég

  • fórumtag
  • 186 hozzászólás

viszont a centerlockos agy könyebb....úgyhogy rendszerszinten kb egál



az élet nagy kiegyenlítõdései,hhmmm:)

#10726
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

általánosságban elmondható h könnyebbek a 6 csavaros tárcsák.

6 csavaros tárcsa kb 110-120 g-tól márkától, tipustól függöen 140-150 g-ig mehet a 160 mm es kb
CL: XTR 160 mm is 135 g

viszont a centerlockos agy könyebb....úgyhogy rendszerszinten kb egál
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10727
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
általánosságban elmondható h könnyebbek a 6 csavaros tárcsák.

6 csavaros tárcsa kb 110-120 g-tól márkától, tipustól függöen 140-150 g-ig mehet a 160 mm es kb
CL: XTR 160 mm is 135 g

#10728
carbon-dani

carbon-dani

    vendég

  • fórumtag
  • 186 hozzászólás
télleg és melyik a könnyebb a csavaros,vagy a centerlockos:D ?
úgy általánosságban,vagy a csúcsoknál.

#10729
Spoti

Spoti

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
4-5 ezer?:(
Az egy kicsit sok. :rocketman

#10730
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Nas csók mindenkinek!
Egy új fékre szeretnék beruházni, de van egy kis gond.
Mégpedig az h nekem centerlockos agyam van és a tárcsa amit a fékhez adnak az csavaros felfogatású. Átlehet a csavaros tárcsát centerlockossá alakítani?
És melyik a jobb választás szerintetek: Juicy5 vagy Stroker Ryde?

van adapter de 4-5 K/darab
amúgy a 2 közül a juici
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10731
Spoti

Spoti

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Nas csók mindenkinek!
Egy új fékre szeretnék beruházni, de van egy kis gond.
Mégpedig az h nekem centerlockos agyam van és a tárcsa amit a fékhez adnak az csavaros felfogatású. Átlehet a csavaros tárcsát centerlockossá alakítani?
És melyik a jobb választás szerintetek: Juicy5 vagy Stroker Ryde?

#10732
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.093 hozzászólás
mennyire jó ötlet magura marta fék xtr (sm-rt97m) tárcsával történõ összepasszítása? fog ez fékerõ növekedést/csökkenést okozni? fog javulást hozni a fék melegedés-tûrésében az xtr tárcsa alu bakjának elvileg jobb hõelvezetése?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#10733
[pIFtA]

[pIFtA]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 825 hozzászólás

amugy ha egyszer kopott pofával lelégtelenitik a féket akkor az új utána nem fog elférni az önbeálló rendszer miatt. egy kis olajat kell leengedni, és meg is van oldva a problem.



Okés, erre gondoltam én is.

Az új pofa nem gyári;) amúgy már tegnap be tudtam rakni nagy küszködéssel és állítgatással, de sajnos így befog és a fékerõ sem a legjobb, de még be kell kopnia. Na majd holnap szétszedésnél/légtelenítésnél ugrik az a bizonyos majom.

Köszi!


#10734
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
amugy ha egyszer kopott pofával lelégtelenitik a féket akkor az új utána nem fog elférni az önbeálló rendszer miatt. egy kis olajat kell leengedni, és meg is van oldva a problem.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#10735
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
meg gondolom HFX-széria, és abba a gyári betét siralmas. És lehet hogy megint azt tettél bele. Valaki itt biztos tud ajánlani egy jobb tipusú betétet

#10736
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
elvileg pofa ki, laposfejû csavarhúzó be, és szétfeszít óvatosan. ennek mûködnie kéne. ha a fékerõvel van a gond akkor lehet hogy piszkos a tárcsa és/vagy betét. ha még belemegy a tárcsa a régi betétek közé akkor a betéteket vedd ki, csiszold meg amíg nem látod a pici csillogó fémszemcséket a betét anyagában, majd féktisztítóval fújd le a tárcsát (nem kell törölgetni, mert magától elpárolog pikkpakk) aztán ne tapizd össze. koptasd be ismét a betétet és majd jónak kell lennie (hacsak nem levegõs)

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#10737
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

;756801']úgy tudtam, hogy a fékkarban lévõ pici imbuszcsavarral lehet állítani, hogy mennyire legyen benyomódva a két henger


rosszul tudtad!

szerviz ---> légtelenítés

#10738
[pIFtA]

[pIFtA]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 825 hozzászólás
köv. probléma: vettem egy hayes mag féket(nem tudom pontosan melyik verzió, de itt mindegy) használtan, de ismerõstõl, megbízható vásár volt. elõtte 1 évet állt, szóval légtelenítésre szorult, de elvileg nincs semmi baja. felraktam, használom, sajnos a légtelenítésen még nem esett át(köszönhetõ részben a megrendelt légtelenítõ szett hülyeségéért) de egy ideje úgy gondolom, hogy a gyenge fékerõ nem is a levegõsségnek köszönhetõ, meg nem is fog szerintem olyan drasztikus változást elõidézni. kaptam új fékpofákat de nem tudtam berakni, mert ugye nicns elég hely neki... úgy tudtam, hogy a fékkarban lévõ pici imbuszcsavarral lehet állítani, hogy mennyire legyen benyomódva a két henger, meg gondolom attól is függ, mennyi olaj van a cuccban. tudom, hogy amúgy ez a benyomódás automatikus ezért van a fékekhez egy kis mûanyag lószar, de service manualban meg máshol is írják, hogy szét kell csak nyomni simán a két hengert és jó lesz. ez nekem nem igazán mûködik(szét tudom nyomni de elsõ behúzásnál megint jobban bent marad). gondolom volt már másnak is ilyen problémája, de nem nagyon tudtam mit írjak keresõbe+ elég összetett és félek, hogy a hétfõn történõ légtelenítés után még mindig szívni fogok.

sokan használnak/tak ilyet írjon olyan aki nagyon ismeri a cuccot vele talán könnyen megértetem magam;)


#10739
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
sokmindentõl függ....

tárcsaméret, mennyire merev a villa...

amik nagyon erõsek...Gustav M, Hope Moto, Saint....ezek elég durvák

valahol láttam egy ilyen diagramot d nem találom, asszem a Gustav M volt a legbikább

#10740
outcast

outcast

    vendég

  • fórumtag
  • 194 hozzászólás
Jónagyot,
azon tipródom,hogy van e lehetõség valamilyen erõsorrend felállítására a fékek között,vagy ez csak a gyakorlatban derül ki úgyis?