azt írd már le légyszi, hogy miért gyengülne el a rugó a fékkarházban?
érdekelne..
ha meg már a fékérzésrõl, akkor csak annyit elöl code 5 van hátul stroker de még a code is nyúlósabb érésre mint a stroker trail.
alátétezésnél meg pont hogy a HAYES!! féktest és az adapter közé NEM kell alátét, míg az AVIDNÁL IGEN..........
Mondjuk azért ,mert az elmúlt hónapban 4 sroker trailt szereltem fel és ebbõl 3-ban alapból cserélni kellett a rugót,mert szar anyagból van,illetve rövid.=Kiengedés után nem megy vissza a fékkar alaphelyzetbe.Nagykeresek úgy kokányoltak külön rugót gariba hozzájuk.Amit az alátétezésrõl mondasz:ha neked nem kell, akkor marha nagy mákod van,ugyanis a legtöbb váz ,illetve villa megmunkálási pontossága a nullával egyenlõ.Álltalában célszerü fék felszerelése elött felmarni.Avid ezt a hibát alapból kiküszöböli mivel kúpós alátétek vannak a féktest és az adapter között.=Bármilyen irányban könnyen állítható.Tartom,hogy a Code-od szarul van légtelenítve.
Elviekben, ha rendesen van megmunkálva a tárcsafékszem, nincs elbaszva a festés, valóban nem kell. Nem csak a Hayes-nél, másnál se. De ha ez a probléma fennáll, akkor az Avid-al könnyebb orvosolni, mert a kialakítása miatt soha nincs szükség alátétezésre a váz és az adapter között.
De mivel a nem megfelelõ megmunkálás gyakori - nem csak itt, más részeken is - nem véletlenül gyártanak a neves szerszámgyártók megfelelõ célszerszámokat.
Köszi. Erre gondoltam.
az hogy milyen a fek erzesre sokban befolyasolja hogy hogy lett legtelenitve. szoval errol nem kell altalanositani
beallitas szempontjabol pedig nem nagy elteres van, vegeredmenyben mindketto PM-es felfogatas, kb ugyanolyan konnyen be lehet loni egy avidot mint egy hayest.
Ez akkor igar,ha a vázad-villád megmunkálása alapból nyerõ.De kevés ilyen van.