Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8641
Írta 2009. május 01. - 00:53

ha le volt legtelenitve frankon, akkor egy iszonyat jo fek volt. sztem jobb mint az akkor futo hayesek vagy magurak.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8642
Írta 2009. április 30. - 22:56

Shimano olaj akkor olcsó, hogyha nem a 250 ml-est veszed hanem a literest. (Esetleg egy Normális boltban kitöltik neked arányos áron a literesbõl)
Fura hogy a kettõótven milis meg a lityis szinte egy áron van :chin:
Ride everywhere.
.
#8643
Írta 2009. április 30. - 22:55


#8644
Írta 2009. április 30. - 22:54


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8645
Írta 2009. április 30. - 22:30

4 dugattyús xt: nekem sram néven volt ugyanez. gyantás pofával nagyon jó volt, persze csak száraz idõben. a kool stop pofák jól fogtak. amúgy tényleg nem volt egy nagy eresztés a fékerõ. meg nyúlt is eléggé az tény. a juicy ezerszer jobb volt nála. ha kell alkatrész akkor nekem van egy kevés. ha valakinek kell ingyen odaadom.
#8646
Írta 2009. április 30. - 21:38

Márpedig mivel Máténak Cube Aim-je van (és mivel az Vfékes), így bizony
agyat is cserélnie kell, hogyha tárcsás fékeket akar.
Meg ezzel együtt ugye kereket újrafûzetni, stb. Szóval gyüjtsed a
zsét, Máté!
Gyüjtöm gyüjtöm csak gyülne már:(
CUBE... your life!!!
#8647
Írta 2009. április 30. - 15:46

amúgy tényleg ilyen drága olaj kell bele meg minden? ezt hallottam shimanokról
"amúgy más kérdés nem tudja vki hogy fémes vagy milyen fajta betét van pontosan a 2007es hfx9ben?"
Fémes! Legalább is a haveromé az volt...
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#8648
Írta 2009. április 30. - 15:06

és mindehhez pluszban még az sem hátrány ha a kerék tárcsás aggyal van fûzve...
Márpedig mivel Máténak Cube Aim-je van (és mivel az Vfékes), így bizony
agyat is cserélnie kell, hogyha tárcsás fékeket akar.
Meg ezzel együtt ugye kereket újrafûzetni, stb. Szóval gyüjtsed a
zsét, Máté!

Csak simán 1x. Max 2x.

#8649
Írta 2009. április 30. - 15:04

A gyantás a tárcsát melegíti jobban fel, szivárványosra sül a tárcsa, és úgy fogy el a fékerõ. Illetve asszem ezekre a betétekre jellemzõ jobban az üvegesedés, ami maradandó változás a fékbetéten, és amíg az le nem kopik, addig szarul fog a fék.
#8650
Írta 2009. április 30. - 14:48

mennyire számít a betét anyaga melegedés szempontjából?
eléggé. A fémes betétek hamarabb melegszenek mint a gyantások.Ellenben sárban, vízben jobban fognak , és persze nem is fogy el olyan hamar.
#8651
Írta 2009. április 30. - 14:18

én meg ritka mód utáltam (tán ugyanarról a szettrõl beszélünm Kala ?
)
nyúlós mint a takony, különösebben nem is erõs
Yepp, ugyanaz.
Elsõre nekem is kaksi volt, de aztán - reklám helye - Sala szépen légtelenítette és pöpec lett.

#8652
Írta 2009. április 30. - 14:17

#8653
Írta 2009. április 30. - 13:59

amúgy tényleg ilyen drága olaj kell bele meg minden? ezt hallottam shimanokról
amúgy más kérdés nem tudja vki hogy fémes vagy milyen fajta betét van pontosan a 2007es hfx9ben?
mennyire számít a betét anyaga melegedés szempontjából? próbálok ígyis szakaszosan fékezni, de érzem h egyértelmûûen elfogy a fékerõ egy hosszabb pálya végére érve
#8654
Írta 2009. április 30. - 13:54


nyúlós mint a takony, különösebben nem is erõs
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8655
Írta 2009. április 30. - 13:43


Erõs, adagolható, melegedést nem tudom, de nem emlékszem, hogy lett volna ilyen problémám, pedig akkoriban még sokkal többet húztam a féket

Betétet TALÁN találsz hozzá, alkatrész viszont nincs.
#8656
Írta 2009. április 30. - 13:38

mennyire erõs és bírja hosszú meredek pályákon az igénybevételt?
mennyire megbízható és mennyire van hozzá betét meg alkatrész?
hayes v8 tárcsával lehetne használni?
#8657
Írta 2009. április 30. - 11:51

Ez semmit sem számít az említett tények fûggvényében
és még levegõs is a féked
csak kérdeztem hogy mûködik ez a hidraulikusoknál, ugyanis mint írtam nekem bb5-öm van és még nem volt dolgom hidraulikussal...
#8658
Írta 2009. április 30. - 11:07


és még levegõs is a féked

Ride everywhere.
.
#8659
Írta 2009. április 30. - 06:32

miert neked a ket oldali fekpofahoz ket fekkarod van? egyszerre nyomnak, es ugyanannyit mozdulnak be. a mechanikus feken azert allithato a fekpofa, mert a kullo feloli oldal nem mozdul.
a hidraulikust ugy allitod be, hogy a ket pofa kozott kozepen legyen a tarcsa. ha ez megvan, akkor mukodik tokeletesen. ha nem igy allitod be az a te hibad nem a feke...
hülyeséget írtam... elsõ vs hátsó akart lenni.
#8660
Írta 2009. április 30. - 01:05

No meg kicsit levegõs féket vettélSzal, ha úgy sikerül az egyik oldalit markolatig kell húzni a másikat meg 2 mm-t és blokkol? Az azért gáz, vagy nem? Akkor ahogy kopik a fékpofa egyre beljebb lesz lesz...

Ride everywhere.
.