Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Tárcsafékek - általános eszmecsere

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18551 hozzászólás a témában

#8621
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás

fekkartavolsag lesz az.... nem nyomaspont....


Valóban.
De azt hiszem azzal a csavarral talán orvosolható a fórumtárs gondja.
Ha nem, akkor elnézést kérek.

Mondjuk azért arra kíváncsi lennék hogy ha tele van a redszer olajjal, akkor még hová teszel bele.

#8622
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Van nyomáspont állítás a Juicy 5-ben. Két imbuszt lehet látni a fékkarnál, a kisebb lesz az, elég p*cs méret, én nem találtam hozzá rendeset. Tán még torx is van benne. De az még kisebb...

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#8623
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Nem egyértelmû, mert az Avid a "különcök" közé tartozik, vagyis a 7 coll méretû tárcsája nem 180mm, mint általában, hanem 185mm. Így Avid 185-s tárcsa problémamentes használatához Avid 185-s adapter kell. Amennyiben nem Avid tárcsát használ a bringás, a legésszerûbb megoldás a tárcsa gyártójának megfelelõ adapterét felszerelni.


#8624
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás

http://sram.com/_med...013-109-000.pdf

Elsõ oldalon a 7-es kép.
Ott a nyomáspont állító imbusz csavar.


fekkartavolsag lesz az.... nem nyomaspont....

czanga: mivel a fekek ritka kivetelektol eltekintva mind pm vagy is 160-asok, igy egyertelmu a dolog

#8625
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Szerintem jogos volt a "buta" kérdésem, mivel az avid 185-ös rendszert használ, így nem vagyok benne biztos, hogy a fék adapter és a munkahenger közt elhelyezkedõ távtartók miatt nem leszek e esetleg gondban, sima 180-as adapter+tárcsa használata során. Shimano-nál pl nincsennek ilyen távtartók ugyebár. Szóval nem tudom... Minden esetre sorry mindenkitõl.

#8626
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás

Juicy 5-tel az a problémám, hogy egy ujjal teljesen behúzva kicsit hozzáér a középsõ ujjamhoz a fékkar. Nyomáspont állító nincs rajta, magát a fékkart tekertem távolabb a kormánytól, de szeretném, ha rövidebb úton járna, azaz korábban fogna. Több olaj beletöltésével ez megoldható? Mennyire lehet túltölteni a rendszert - ha lehet egyáltalán?


http://sram.com/_med...013-109-000.pdf

Elsõ oldalon a 7-es kép.
Ott a nyomáspont állító imbusz csavar.

#8627
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ha a villan IS felfogatas van, akkor igen

de ez tenyleg eleg egyertelmu. :wtf:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8628
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
Ez most kérdés???

Ride everywhere.

.


#8629
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Elsõ avid bb5 mûködhet egy elsõ IS-PM 180-as adapterrel, és 180-as tárcsával?

#8630
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
tenni kell bele olaj es kesz...

#8631
hemp

hemp

    vendég

  • fórumtag
  • 193 hozzászólás
Juicy 5-tel az a problémám, hogy egy ujjal teljesen behúzva kicsit hozzáér a középsõ ujjamhoz a fékkar. Nyomáspont állító nincs rajta, magát a fékkart tekertem távolabb a kormánytól, de szeretném, ha rövidebb úton járna, azaz korábban fogna. Több olaj beletöltésével ez megoldható? Mennyire lehet túltölteni a rendszert - ha lehet egyáltalán?
stumpjumpa

#8632
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

az a sram 9.0 tarcsafek csak hasonlo volt az xt-hez [mivel ugyanazt a grimeca feket licenszeltek] de anyagminosegben, megmunkalasban sokkal gyengebb volt mint a shimano. nekem is xt volt, eloszor 160/160 tarcsakkal, es mar ugy is harapott, aztan lett 200/180 es az mar barmit megallitott.

ha le volt legtelenitve frankon, akkor egy iszonyat jo fek volt. sztem jobb mint az akkor futo hayesek vagy magurak.

ízlések....én lelégtelenítve sem szerettem

ellenben a mai napig a 04-es luisa fr-t tartom a legjobb féknek -ha épp nem levegõs és van bele gyári betét- pedig azóta próbáltam vagy 8 félét...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8633
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

addig lesz idõ tanulni, hogy mit, miért, hogyan.
4 dugattyús xt: nekem sram néven volt ugyanez. gyantás pofával nagyon jó volt, persze csak száraz idõben. a kool stop pofák jól fogtak. amúgy tényleg nem volt egy nagy eresztés a fékerõ. meg nyúlt is eléggé az tény. a juicy ezerszer jobb volt nála. ha kell alkatrész akkor nekem van egy kevés. ha valakinek kell ingyen odaadom.


erõsen érdekel a dolog, felújítani a Grimecát...

#8634
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Betét a mai napig kapható hozzá :)

#8635
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
az a sram 9.0 tarcsafek csak hasonlo volt az xt-hez [mivel ugyanazt a grimeca feket licenszeltek] de anyagminosegben, megmunkalasban sokkal gyengebb volt mint a shimano. nekem is xt volt, eloszor 160/160 tarcsakkal, es mar ugy is harapott, aztan lett 200/180 es az mar barmit megallitott.

ha le volt legtelenitve frankon, akkor egy iszonyat jo fek volt. sztem jobb mint az akkor futo hayesek vagy magurak.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8636
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
Az én hfx 9-om is fémes (gyári)

Shimano olaj akkor olcsó, hogyha nem a 250 ml-est veszed hanem a literest. (Esetleg egy Normális boltban kitöltik neked arányos áron a literesbõl)
Fura hogy a kettõótven milis meg a lityis szinte egy áron van :chin:

Ride everywhere.

.


#8637
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
sajnos csak hátsó van :(

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#8638
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Ha elsõ akkor megyek érte majd ha Derzsen leszünk. :)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#8639
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
addig lesz idõ tanulni, hogy mit, miért, hogyan.
4 dugattyús xt: nekem sram néven volt ugyanez. gyantás pofával nagyon jó volt, persze csak száraz idõben. a kool stop pofák jól fogtak. amúgy tényleg nem volt egy nagy eresztés a fékerõ. meg nyúlt is eléggé az tény. a juicy ezerszer jobb volt nála. ha kell alkatrész akkor nekem van egy kevés. ha valakinek kell ingyen odaadom.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#8640
Máté85

Máté85

    vendég

  • fórumtag
  • 223 hozzászólás

Márpedig mivel Máténak Cube Aim-je van (és mivel az Vfékes), így bizony
agyat is cserélnie kell, hogyha tárcsás fékeket akar.
Meg ezzel együtt ugye kereket újrafûzetni, stb. Szóval gyüjtsed a
zsét, Máté! :)


Gyüjtöm gyüjtöm csak gyülne már:(

CUBE... your life!!!