Sajnos nem tom mi az a szokásos,mert még nem csináltam ilyet.....
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#7501
Írta 2010. január 10. - 15:06
Sajnos nem tom mi az a szokásos,mert még nem csináltam ilyet.....
#7502
Írta 2010. január 10. - 14:54
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#7503
Írta 2010. január 10. - 14:47
És ha olyat veszek amiben bowden isvan,az jó?Akkor mi a teendõ?
#7504
Írta 2010. január 10. - 09:42
Sziasztok!
Még zöldfülû vagyok a témában érdeklõdni szeretnék.....Van nekem 1 Shinamo tárcsafékes bringám,és zöld bowdenházat szeretnék rá.
Néztem a boltokban,de csak bowdennel egyyütt kapni.Kérdésem:Hogyan kell azt beszerelni(sapkák stb.)?Vagy ha csak házat veszek azt hogyan kell belerakni,valamint a vfékes bowden ház jó a tárcsára is?
elõre is köszönöm a tippeket!
Ha bowdenes akkor ugyanugy mint a véféknél bowdent ki kötöd a régi házat lehúzod és be füzöd a méretre vágot uj házba fék be köt boldogság. A Jagwire gyárt zöldet van készlet egy egy sapi kell a végére a háznak tulkép bármien bowden ház jo csak minnél olcsobb annál nyulosabb lessz a fék ezért érdemes jobb minöséget venni.
#7505
Írta 2010. január 09. - 23:42
Még zöldfülû vagyok a témában érdeklõdni szeretnék.....Van nekem 1 Shinamo tárcsafékes bringám,és zöld bowdenházat szeretnék rá.
Néztem a boltokban,de csak bowdennel egyyütt kapni.Kérdésem:Hogyan kell azt beszerelni(sapkák stb.)?Vagy ha csak házat veszek azt hogyan kell belerakni,valamint a vfékes bowden ház jó a tárcsára is?
elõre is köszönöm a tippeket!
#7506
Írta 2010. január 07. - 22:59
- Mono Mini/M4
- Mono Mini/M4 Saw
A V2 a Moto V típushoz lett vagyon fejlesztve, vagyis kimondottan DH/FR felhasználásra (nagyobb vastagság, szélesebb fékezõ felület).
Köszönöm szépen
#7507
Írta 2010. január 07. - 20:53
kérdésem a Hope Disc v2 az vajon szabvány tárcsa vagy csak Hope fékhez passzol vagy esetleg tudnátok ajánlani valami más alubakost ami van 160ba is 2010-es xt-n kívül?
- Mono Mini/M4
- Mono Mini/M4 Saw
A V2 a Moto V típushoz lett vagyon fejlesztve, vagyis kimondottan DH/FR felhasználásra (nagyobb vastagság, szélesebb fékezõ felület).
#7508
Írta 2010. január 07. - 20:34
#7509
Írta 2010. január 07. - 19:18
Az igaz... Múltkor ráfagyott a felnimre olajos víz, és ettõl nem nagyon fogott elöl a V-fék, de hátul a tárcsafék ugyanúgy üzemelt (a megszokott módon késõn, gyengén fogott)Sárban, esõben, hóban valóban jobb a tárcsa:)
#7510
Írta 2010. január 07. - 18:03
#7511
Írta 2010. január 07. - 17:51
Fel tudod majd rakni gila-ra, ha van rajta tárcsafékszem. XC-re v-fék is elég, szóval ez biztosan.
Hát nem tudom, sárban azért jobb a tárcsafék, no meg hóban is...képek alapján olyan mint egy ráncfelvarrott juicy5ös, amivel semmilyen problémám nem akadt.
deore kar mellé, meg az említett villákra minden gond nélkül fel kell hogy menjen.
szerintem megéri.
Elvileg a Juicy 3-as fékteste, és az 5-ös fékkara. Ezt hallottam. Ezért lett 3.5
#7512
Írta 2010. január 06. - 22:57
Avid Juicy 3.5-öt vennék itt: http://ebike.hu/term...id 10 juicy 35/
Szerintetek megéri?
XC-re jó lehet?
Fel tudom rakni deore váltókar mellé?
RST Gila teleszkópom van, de majd talán SR Suntour XCR lesz... Erre fel lehet rakni?
képek alapján olyan mint egy ráncfelvarrott juicy5ös, amivel semmilyen problémám nem akadt.
deore kar mellé, meg az említett villákra minden gond nélkül fel kell hogy menjen.
szerintem megéri.
#7513
Írta 2010. január 06. - 22:51
#7514
Írta 2010. január 06. - 22:41
Szerintetek megéri?
XC-re jó lehet?
Fel tudom rakni deore váltókar mellé?
RST Gila teleszkópom van, de majd talán SR Suntour XCR lesz... Erre fel lehet rakni?
#7515
Írta 2009. december 30. - 13:09
lassan az összes gyártónak lesz cl-es tárcsája.
2, cl ról 6 csavarra van adapter fordítva nincs
de én nem tárcsásítanék a helyedben. másik topikban irtam miért
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7516
Írta 2009. december 30. - 11:30
Igen. IS-re elõre-hátra bármit lehet rakni adapterrel.Értem.
Ha elõl-hátul IS-es vagyok, akkor mindkettõre tudok szerelni PM-es cuccot?
Hátra is van adapter?
A sebesség mindent megold.
#7517
Írta 2009. december 30. - 02:58
Ha elõl-hátul IS-es vagyok, akkor mindkettõre tudok szerelni PM-es cuccot?
Hátra is van adapter?
#7518
Írta 2009. december 30. - 02:37
Nem, PM-nél is elõfordul. Persze nem állandóan csak mondjuk kanyarban vagy ha berezonál aszfalton a gumitól a tárcsa vagy csak szimplán nyolcas van a tárcsában vagy éppen nem pont annyira húztad meg a gyorszárat, mint elõtte. A rezonálás és a nyolcas elég jól kivédhetõ alu bakos tárcsával (mondjuk nekem a normál tárcsákkal sincs bajom). Egyébként hamar meg lehet szokni a tárcsa hangját, terepen meg úgyse hallani.Értem.
Amit DaveRider említett a "Ki milyen bringával nyomul" topikban, hogy állandóan beleér a tárcsába, az gondolom csak az IS felfogatásnál van, nem?
A sebesség mindent megold.
#7519
Írta 2009. december 30. - 02:24
Amit DaveRider említett a "Ki milyen bringával nyomul" topikban, hogy állandóan beleér a tárcsába, az gondolom csak az IS felfogatásnál van, nem?
#7520
Írta 2009. december 30. - 00:44
A PM vs IS-t nem tudom elmagyarázni, látni kell és onnantól egyértelmû. Az IS felfogatás hátránya, hogy precízen megmunkált tárcsafék konzolt igényel. Az IS egy dimenzióba állítható (csak egy egyenes mentén tologathatod a féktestet), a PM pedig kettõbe (egy egész síkon mozgatható), sõt az avidok 3D-be. A legtöbb fék PM felfogatású (mondjuk az xtr pont kivételFú. Köszi a választ. Ebben azt hiszem, minden benne volt.
Az IS és a PM felfogatás között mi a különbség? A PM szerelhetõségben jobb, miért jó?
Illetve ugyanez a kérdés a 6 csavar, és a CL-nél. Melyik jobb, miért? Melyik agy+tárcsa kombó a könnyebb?
6 csavar vs CL: egyik sem jobb, mint a másik, a CL-t gyorsabban le tudják szedni a szervizben, de az téged nem érint. Mindkettõbõl létezik alu bakos fajta (xtr, hope), azok nem ciccegnek és merevebbek oldalirányba, mint a sima acél tárcsák, de ez elég elhanyagolható szempont, mert a fékerõt nem befolyásolja.
A 6 csavaros könnyebb minimálisan (pár gramm, elhanyagolható, ha ahhoz hasonlítjuk, hogy mennyivel nõ a gép súlya a tárcsásítással), és még könnyebb ha ashima airotor-t használsz, itthon bts néven találod meg.
Köszönöm.Hát ez egy hozzászólás... MJani01 minden tiszteletem !
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






