Remélem megnyugodtál és örülsz!
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#7281
Posted 2010. March 04. - 15:50
#7282
Posted 2010. March 04. - 15:45
#7283
Posted 2010. March 04. - 15:10
Igen, de a BB7 nem is 2500 ft... ehh, ne hasonlitsunk mar ossze egy Opes Corsat és egy Ford Mondeot...
Nem azt, mondtam, hogy az MX4 a vilag legjobb flke, hanem, hogy 2500 ft ert ujonan a legjobb kaphato fek...a tobbi, ami jobb nala, az nem 2500 ft..haem mondjuk 10000 vagy megtobb / db...
Próbálta már valaki az MX4 et? Vagy csak "azt hallottam, meg sztem szar..stb...? Élõ tapasztalat? valaki...osztály?
Ugyanis a tesztekben elég jókat olvasni azoktól, akiknek ILYEN VAN és használják is!
es akik a tesztet irjak azok azt is odairjak hogy mihez kepest jo? lehet ha azok az emberek hasznaltak volna hosszutavon valami komolyabb hidraulikus feket is, akkor mas lenne a velemenyuk. egy tescos montihoz kepest biztos istencsaszar, de en probaltam mar jopar feket, es MX4-et is, es en azt mondom hogy nehez beallitani, es nem eleg eros.
plusz ez a 2500Ft-os pelda azert sem jo, mert ennyi erovel azt is mondhatnad hogy a 3000Ft-os kategoriaban az acel vallba hegesztett acel becsuszos Logan a legjobb villa. ami ettol fuggetlenul ipari hulladek, es egy merev villaval jobban jar akarki
Az ilyen kitételekre gondoltam az útmutatóban, hogy ne fordítsam fejjel lefelé a bringát, meg ne húzzam meg a féket, ha ezmegaz. Valszeg túl van az is spirázva. Dadeamúgy komolyra fordítva, ilyen fékkel lehet a bringát elsõ keréknél fogva felakasztva tárolni?
--Trifo
lehet tarolni fellogatva
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7284
Posted 2010. March 04. - 14:58
Bulesz: igen, próbáltam, szar. Egy hasonló árú V fékkel simán jobban jársz, ha a fékerõ/jó mûködés a lények. A májerfaktor más kérdés. De ha ragaszkodsz hozzá, hogy tárcsaféket vegyél ennyi pénzért, akkor vedd meg, és szívjál vele. Senki nem fog megakadályozni benne, csak légy olyan kedves, és ne próbáld meg megmagyarázni, hogy az a fék jó. Nem az. Pont.Igen, de a BB7 nem is 2500 ft... ehh, ne hasonlitsunk mar ossze egy Opes Corsat és egy Ford Mondeot...
Nem azt, mondtam, hogy az MX4 a vilag legjobb flke, hanem, hogy 2500 ft ert ujonan a legjobb kaphato fek...a tobbi, ami jobb nala, az nem 2500 ft..haem mondjuk 10000 vagy megtobb / db...
Próbálta már valaki az MX4 et? Vagy csak "azt hallottam, meg sztem szar..stb...? Élõ tapasztalat? valaki...osztály?
Ugyanis a tesztekben elég jókat olvasni azoktól, akiknek ILYEN VAN és használják is!
?
Köszi,
Bulesz
Az ilyen kitételekre gondoltam az útmutatóban, hogy ne fordítsam fejjel lefelé a bringát, meg ne húzzam meg a féket, ha ezmegaz. Valszeg túl van az is spirázva. Dadeamúgy komolyra fordítva, ilyen fékkel lehet a bringát elsõ keréknél fogva felakasztva tárolni?nem. evente egyszer cserelsz benne olajat, csa.
vagy evente sem.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#7285
Posted 2010. March 04. - 12:57
MJani: az adapterre gondolt szerintem.
Más:
Eddig Avid bowdenes tárcsafékeket használtam, de most gondoltam egyet és veszek egy Shimano SLX-et. Amíg nincs a kezemben a cucc, átolvastam a dokumentációját (service manual, ilyesmi). Namost, hidraulikus tárcsafékkel együtt élni tényleg annyira bonyolult, mint a kézikönyvekbõl látszik?
--Trifo
nem. evente egyszer cserelsz benne olajat, csa.
vagy evente sem.
#7286
Posted 2010. March 04. - 12:33
#7287
Posted 2010. March 04. - 12:27
Akkor probalj ki egy BB7-et is
Biztos meg lehet attal is állni....de azért nem ugyanaz![]()
Persze ha csak villogni kell akor jo az MX4 is
Igen, de a BB7 nem is 2500 ft... ehh, ne hasonlitsunk mar ossze egy Opes Corsat és egy Ford Mondeot...
Nem azt, mondtam, hogy az MX4 a vilag legjobb flke, hanem, hogy 2500 ft ert ujonan a legjobb kaphato fek...a tobbi, ami jobb nala, az nem 2500 ft..haem mondjuk 10000 vagy megtobb / db...
Próbálta már valaki az MX4 et? Vagy csak "azt hallottam, meg sztem szar..stb...? Élõ tapasztalat? valaki...osztály?
Ugyanis a tesztekben elég jókat olvasni azoktól, akiknek ILYEN VAN és használják is!
?
Köszi,
Bulesz
#7288
Posted 2010. March 04. - 11:56
Más:
Eddig Avid bowdenes tárcsafékeket használtam, de most gondoltam egyet és veszek egy Shimano SLX-et. Amíg nincs a kezemben a cucc, átolvastam a dokumentációját (service manual, ilyesmi). Namost, hidraulikus tárcsafékkel együtt élni tényleg annyira bonyolult, mint a kézikönyvekbõl látszik?
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#7289
Posted 2010. March 04. - 11:40
mennyire lehet ill erdemes cserelgeti ket rendszer kozott a tarcsat es a tavtartot (magura ill hayes)?
Milyen távtartót?
A sebesség mindent megold.
#7290
Posted 2010. March 04. - 08:04
#7291
Posted 2010. March 03. - 00:25
Biztos meg lehet attal is állni....de azért nem ugyanaz
Persze ha csak villogni kell akor jo az MX4 is
#7292
Posted 2010. March 02. - 23:41
Az MX4 rol miert rossz a velemenyetek? csak azert mert olcso? eddig akivel beszeltem, es az volt neki, tehat tapasztalatabol beszelt, mindenki dicserte... hogy nagyon jol fog, csak az adagolasa nem az igazi, de a fekerore nem volt panasz...
Üdv,
B.
#7293
Posted 2010. March 02. - 21:14
#7294
Posted 2010. March 02. - 20:45
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#7295
Posted 2010. March 02. - 18:20
#7296
Posted 2010. March 02. - 18:11
Csak éppen ha belekalkulálom,hogy át kellett átütõsre fûzetnem az elsõ kereket,a korábbi integrált stucni helyett ugye vennem kellett egyet.
Ezáltal a kormányom 22.2-es méretével szakítottam a nagyobb befogó miatt.
(na,jó vehettem volna 22.2-es befogóval is stucnit...)
Tehát kormány.
A korábbi kormánycsapágyam specifikussága miatt ugye egy kormánycsapágy is ...
Erre habnak a végére egy kis féktest rögzítéses fejtörõ...
Azt hiszem ezek után az piszkos anyagiakról nem ildomos beszélni.
#7297
Posted 2010. March 02. - 17:55
#7298
Posted 2010. March 02. - 17:03
Valószínûleg az lesz a megoldás.
Vagy egy komplett elsõ fék csere.
Kicsit hülyén fog majd kinézni,de talán fékkarostól könnyebben eladható a jelenlegi.
Csak hát dualkontrollos fékváltókar...
Áááááááááááááá......
(így történt,hogy a héten már nem lesz egyben a kerékpárom)
:-(
#7299
Posted 2010. March 02. - 17:00
"Mivel a 160 IS rögzítési pontja alacsonyabban van mint 160 PM-é, ezért tudtommal ez a kombináció nem igazán megvalósítható. Korábban a Shimano-nak volt olyan adatpere, ami 160 PM-bõl csinált 170 IS-t, de ehhez kellett a saját tárcsájuk is, ugyanis 170-es tárcsát senki más nem gyárt. A fékmunkahenger csere egy PM-es tipusra egyszerûbb, és talán olcsóbb is."Az "üzenõfalon" már elsírtam gondjaim,DE....
Elõzmények.
Egy 1800Ft-os alkatrésztõl függ,hogy mikor tudom összeépíteni a kerékpárom.
És itt a környékünkön már végigtelefonáltam az összes kerékpáros szaküzletet,de csupán csak ígéretet kaptam.
Azzal pedig nehéz dolgozni.
Szóval .
Egy Shimano 160-as tárcsafék adapterre lett volna szükségem,amivel egy IS-es féktestet (XTR- BR-M965) tudnék egy Post mount-os villára (FOX) rögzíteni.
A jelenlegi állás.
Lenyomoztam,hogy egy fõvárosi kerékpár szaküzletben lehet kapni az általam említett adaptert,DE...
Ha megveszem,akkor csak 170-es tárcsával fogom tudni használni a féket.
A 170-es tárcsákat már nem igazán forgalmazzák.
:-(
VAGY!
Lecserélem a féktestet egy post mount-osra.
Így lett a kis "szívásból" egy nagyobb.
Alszom rá egyet,de nem tudom,hogy mi lenne a jó megoldás?
Talán egy alsóbb kategóriájú féktest vásárlása.....
Beszarás
#7300
Posted 2010. March 02. - 16:57
Hayes stroker trail -hez melyik gyártó fékbetétjeit ajánlanátok? Hol kaphatok jó minõséget jó áron?
Elõre is kösz!

Sign In
Create Account

Back to top







