Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#7121
Írta 2010. április 01. - 12:27

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7122
Írta 2010. április 01. - 11:11


#7123
Írta 2010. április 01. - 10:39

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#7124
Írta 2010. április 01. - 10:00

#7125
Írta 2010. április 01. - 08:09


Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#7126
Írta 2010. április 01. - 07:01

hidraulikus fekrol valtani bb7 fekre nagy hulyeseg lenne? annyit jot irnak rola. az egyszerubb szervizelhetoseg, szeleskoru allithatosag es alacsonyabb karbantartasi koltseg vonzo. mennyiben lenne mas a gyakorlatban?
hayes stroker ryde, magura julie/louise, avid juicy 3 fekekhez volt szerencsem. a louise tetszett eddig a legjobban - azt tenyleg tudtam egy ujjal adagolni.
vkinek ebben tapasztalata?
#7127
Írta 2010. március 31. - 22:23

#7128
Írta 2010. március 31. - 21:31

#7129
Írta 2010. március 31. - 21:29

Köszi : ).
Majd belinkelem, hogy milyen lett (ha mûködik...)!
Van, hogy a sufni cucc jobb mint az erre kitalált sorozatgyártott holmi.
Kis méricskélés és lehet, hogy egy pofonegyszerû dolgot kitalálsz, ami akár otthon is kireszelhetõ egy aludarabból.

Csak vigyázz, ne tégy kárt se a karban se a fékben.

#7130
Írta 2010. március 31. - 21:24

#7131
Írta 2010. március 31. - 21:19

Sziasztok ismét!
Sikerült a One bilincsét egy K18-al összehasonlítani, de nem ugyanolyan sajnos...Lehet láma vagyok, de neten nem találok semmit ezzel kapcsolatban. A forgalmazóval folytatott telefonálással sem lettem okosabb...Van esetleg utángyártott, vagy csináltassak távtartót a váltókar és a bilincs közé??? Nem akarom elhinni, hogy csak én használok One-t Sram karral...Bármilyen megoldás érdekel.
Elõre is köszi!
Olyan nincs, hogy nincs megoldás!
Ha nem találsz hozzá való gyári átalakítót, akkor hagyatkozz a fantáziádra.
Látatlanba sajnos nem tudok konkrét tanácsot adni, de biztos, hogy lehet gyártani hozzá valami átalakítót!
Sok sikert!

#7132
Írta 2010. március 31. - 21:07

hayes stroker ryde, magura julie/louise, avid juicy 3 fekekhez volt szerencsem. a louise tetszett eddig a legjobban - azt tenyleg tudtam egy ujjal adagolni.
#7133
Írta 2010. március 31. - 18:43

#7134
Írta 2010. március 31. - 18:20

Sziasztok!
2009-es Formula The One fékem van. A problémám az lenne, hogy nem tudom betenni "alá" a Sram X9-es váltókaromat, mert hozzáér...Elvileg a Mixmaster bilincs megoldaná a problémát. Amit Formula ORO fékekhez ajánlanak az jó a One-hoz is? Errõl lenne szó:
Formula Oro MC Clamp For SRAM X0/X9 Shifters | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Ha valaki tud errõl valamit, vagy még jobb, ha van tapasztalata is vele, légyszi írjon minél elõbb, mert sürgõs lenne.
Elõre is köszönöm!
Sziasztok ismét!
Sikerült a One bilincsét egy K18-al összehasonlítani, de nem ugyanolyan sajnos...Lehet láma vagyok, de neten nem találok semmit ezzel kapcsolatban. A forgalmazóval folytatott telefonálással sem lettem okosabb...Van esetleg utángyártott, vagy csináltassak távtartót a váltókar és a bilincs közé??? Nem akarom elhinni, hogy csak én használok One-t Sram karral...Bármilyen megoldás érdekel.
Elõre is köszi!
#7135
Írta 2010. március 30. - 21:46


de az is lehet, hogy a tárcsában van egy kis 8-as
#7136
Írta 2010. március 30. - 21:32

Én inkább arra gyanakszom, hogy valami olajos/zsíros szennyezõdés mehetett rá....bowden miatt fognia kéne, csak nyulos lenne
eljárás:
- zsíroldóval jol megtisztít (mosogatószer stb....)
- vízzel lemos szárazra töröl
- alkohollal vagy acetonnal megmos, letöröl
- finom csiszolóvászonnal kicsit átcsiszol
utána ujra be kell kopnia de fogni fog....
Köszi, megcsináltam, amit mondtál (kiszedni nem volt nehéz a pofákat, de visszatenni.... ). Volt rajta némi fekete dzsuva, átdomestosoltam + száradás után féktisztító spray. Nagyon száraz recsegéssel fog. Az egyetlen ami zavar, hogy én azt szeretem, ha felsõ harmadban satuzik a fék, ennél azonban nehéz így belõni, pedig sokat játszottam a 2 piros gombbal


#7137
Írta 2010. március 30. - 17:39

Kérdésem leginkább Rob felé irányul, de más is segíthet;)Apróhirdetésbõl szeretnék vásárolni XT tárcsaféket. Ennek a szériának az eleje hibás volt hidegben bekeményedett és utána elkezdte engedni az olajat. van vmi ismertetõjele a javított szériának? Vmilyen másfajta kezdetû vagy végû gyártási számra vagy jelzésre gondolok, amibõl meg tudom állapítani, hogy már a jó szériából való fékkel van e dolgom. Elõre is köszönöm.
#7138
Írta 2010. március 30. - 17:13

eljárás:
- zsíroldóval jol megtisztít (mosogatószer stb....)
- vízzel lemos szárazra töröl
- alkohollal vagy acetonnal megmos, letöröl
- finom csiszolóvászonnal kicsit átcsiszol
utána ujra be kell kopnia de fogni fog....
#7139
Írta 2010. március 30. - 16:44

Avid BB7-es fékeim vannak elöl-hátul 185-ös tárcsákkal (tudom, indokolatlanul sok, de nem volt drágább, mint a 160-as, akkor miértne

DH
#7140
Írta 2010. március 30. - 10:14

Én sajnos csak K-szériás tapasztalatokat ismerek - ott bevált.