Nagyon köszi a válaszokat!
Akkor nem esek kétségbe, de azért nem túl távoli jövőben a fék bizonyos alkatrészeinek kicserélését is betervezem. Ha ilyet teszek, akkor mit nézzek, mi ajánlotok cserére?
Nagyon köszi a válaszokat!
Akkor nem esek kétségbe, de azért nem túl távoli jövőben a fék bizonyos alkatrészeinek kicserélését is betervezem. Ha ilyet teszek, akkor mit nézzek, mi ajánlotok cserére?
Milyen féked van amúgy ehhez a 115 kilóhoz ? És mekkora tárcsák ?
Fékek: Shimano Deore BR-M615
Fékpofák: Shimano G01S
Első féktárcsa: Shimano Deore SM-RT62-M 180mm
Hátsó féktárcsa: Shimano Deore SM-RT63 160mm
Ami még segíthet, hogy nem folyamatosan húzod a féket, hanem nagyot, de rövidet fékezel sokszor. Legalábbis én a magam 115 kilójával pumpálom a fékeket. Eddig még meg nem égett, és minden durva lejtőn lelassított kellőképpen.
Első fék húzásakor vigyázni, hogy a súlypont minél hátrébb legyen!
Milyen féked van amúgy ehhez a 115 kilóhoz ? És mekkora tárcsák ?
csodákat ne várj, a szervízben sem fognak tudni vele mit csinálni.
a dema hajlamos a saját márkájára (extend) matricáztatni a fék és az ipari hulladék határmezsgyéjén egyensúlyozó termékeket.
ez is valószínű valami legalja promax eredetileg, ami jó optikai tuning egy áruházi kerékpárnak látszó tárgyon, másra nem.
ráadásul a teló sem egy ,masszív darab, .
De ne annyira hogy az első kerékre ne nehezedjen elég súly, mert akkor az fog megcsúszni.
Mert lehet annyira hátravinni a súlyt?
Első fék húzásakor vigyázni, hogy a súlypont minél hátrébb legyen!
De ne annyira hogy az első kerékre ne nehezedjen elég súly, mert akkor az fog megcsúszni. Szerintem mindenki elég hamar rájön hogy nem szabad rángatni az elsőt, vagy meddig mehet mielőtt előrebukfencezik. A súlypont viszont nem olyan egyszerű, van amikor pont előre akarod helyezni (pl. amikor nem fog a hátsó fék).
Ádám,
Ami még segíthet, hogy nem folyamatosan húzod a féket, hanem nagyot, de rövidet fékezel sokszor. Legalábbis én a magam 115 kilójával pumpálom a fékeket. Eddig még meg nem égett, és minden durva lejtőn lelassított kellőképpen.
Első fék húzásakor vigyázni, hogy a súlypont minél hátrébb legyen!
RelakS módosította - 2016. augusztus 28. - 23:10
Ha büdös, lehet csak megégett a tárcsa, lejön róla az égett réteg, és megint jó lesz, de ugyan így meg fogod égetni. Használd mindkét fékedet. Az első nekem is szeret visítani. Városban kifejezetten praktikus emberek között
Sziasztok!
Keresgettem a fórumban a hozzám hasonló fék problémákra, de kevés 150 kilós ember kezd el aktívabban bicajozni, én ilyen vagyok
Szóval nemrég óta van egy DEMA Barro 3.0-m, nagyon szeretem, 100-150 km-t tettem bele eddig. Ma egy meredekebb területre mentem, és lefele jövet (nem fékezés nélkül száguldottam, fékezgettem rendesen) az első fékem elkezdett ordítani (fémes hang, mintha 0 fékpofa lenne, pedig látszatra van), és menet közben is mintha hozzáért volna néha magától). A hátsó fék meg rettentő büdös lett, és kb 0-ra csökkent a fékhatás (pláne hogy az elsőt nem mertem behúzni mellé, olyan hangos volt). A fék a gyári: EXTEND Mechanic MD11, 180/160mm
Szervizbe fogom vinni, de még nem bízok 100%-ig a szerelőben, ezért kérem ki a véleményeteket. Mi az esélyesebb:
- Normális, nyugodjak bele, majd ha lefogyok nem fog megizzadni a fék, addig meg hosszabb lefele úton tolom
- Elkopott a fékpofa, csere kell
- Simán rossz minőségű a pofa, vagy a fék, cseréljem le jobbra - (a teljes fékcsere azért fájna most a pénztárcámnak :/ )
- Csak beállítás kérdése, állíttassam be
Tényleg csak a véleményetekre vagyok kíváncsi, hogy a szerelő nehogy rám verjen egy esetlegesen szükségtelen költséget
Köszi a segítséget!
üdw
Ádám
Ezzel már csak egy baj van! Nincs robbantott ábra a nyeregről. (nem véletlenül!)
Nekem is ezért kellett egy törött dugattyú miatt komplett nyerget vennem. Viva la Shimano!
Ha van időd, akkor inkább szedd szét és próbálkozz szimering boltban!
Apropó! Egyáltalán nem biztos, hogy a szimering kopott el, lehet, hogy csak egy ici-pici repedés van a dugattyún (Kerámia esetén)
Szintén zenész!
Akkor viszont keress egy jófej szereldét és ígérj nekik minden földi jót, hogy váljanak meg az ő bontott dugattyújuktól. Sok szerencsét!
Sziasztok!
Van nekem egy Shimano BR445-ös fékszettem. Hol tudnék ehhez venni szimmering és egyéb belső felújító készletet (nem az olajfeltöltő és levegőtlenítő készletre gondolok!!!)? Engedi a cucc az olajat.
A robbantott ábrán szereplő azonosítók alapján lehet rendelni alkaltrészeket a Shimano kötött partnerszerződéssel rendelkező bolton keresztül.
Sziasztok!
Van nekem egy Shimano BR445-ös fékszettem. Hol tudnék ehhez venni szimmering és egyéb belső felújító készletet (nem az olajfeltöltő és levegőtlenítő készletre gondolok!!!)? Engedi a cucc az olajat.
Valahogy éreztem, hogy ne kell néznem ide. Nekem is ez volt az eső fékkel. Mondjuk, nem emiatt, de én átraktam a 785-ös xt a másikról.
A megoldás itt van, fékpofatípust kell cserélni.
http://www.support-e...?showtopic=5293
Most ránéztem német boltokra, és meglepődtem a fék áraikon kicsit. És a postaköltség sem vészes.
Én CRC-n néztem, ott egy darab alig olcsóbb, ez meg egy komplett szett, ha jól értelmezem. Ha lecserélem a fékem, vagy ez, vagy az slx lesz. Az slx-en a Japan felirat gondolom az, hogy ott gyártják.
crc viszont sosem volt olcsó
slx szett 110 a fritzeknél
Én CRC-n néztem, ott egy darab alig olcsóbb, ez meg egy komplett szett, ha jól értelmezem. Ha lecserélem a fékem, vagy ez, vagy az slx lesz. Az slx-en a Japan felirat gondolom az, hogy ott gyártják.
Lehetséges az, hogy a kínaiak már a fékeket is hamisítják? A tárcsa eddig is megvolt, de a linken látható deore fék gyanúsan jó áron megy.
annyora nem olcsó kb ennyi a fritzeknél is , /100euro) normális webshopban.,sőt alig drágább az slx
Sziasztok fiúk,gyors segítségre lenne szükségem!Végre lehetőségem lenne a régóta elfekvőben lévő SLX BR-M675 első tárcsafékem használatba vételére.Az új trekking alapból Tektro Auriga M290 fékrendszerrel jön, elöl 180-as tárcsával.Sajnos ezt a féket egyáltalán nem ismerem.Az első kérdés: hagyjam a komplett bringát homogén tektro auriga szettel, és adjam el az SLX-et, vagy előre szereltessem fel az SLX-et, és adjam el a Tektrot? Igaz így felemás fékrendszerem lenne, de ha az SLX annyival jobb, akkor elgondolkodom rajta.A második kérdés: maradjon a 180-as Tektro tárcsa, vagy elég a Suntour SF NEX HLO 700C villának a 160-as is, ami az SLX-hez van?Köszönöm előre is!
auriga meglepően jó cucc (bár tipust a franc tudja, de nem hiszem olyan sok féle lenne) ugyanazzal a betéttel megy mint tenger shimano (b01s) de az 575 nél pl nagyobbat harap. trekking bringára sztem "sok" az slx . én hagynám, az slx-et meg pihentetném -lesz még monti, arra jó lesz alapon-
vagy próbáld ki az aurigát , használt piacon nem lesz szignifikáns különbség az új és a kicsit használtért kapható ár közt.
Bikertigger módosította - 2016. augusztus 03. - 20:05
Aske módosította - 2016. augusztus 03. - 19:17