Az R1 és a "The One" nálam elsõ sorban az ára miatt esett ki a szórásból (mellesleg a 2011-es modellek mindkettõ esetében változnak/fejlõdnek kissé).
CC bringára lesz; feltétel volt a világos színû opció, valamint a "matchmaker" jellegû kompatibilitás, így csak a Formula és az Avid jöhetett szóba (a Hope az ára miatt esett ki a pikszisbõl).
Az R1 és a "The One" nálam elsõ sorban az ára miatt esett ki a szórásból (mellesleg a 2011-es modellek mindkettõ esetében változnak/fejlõdnek kissé).
CC bringára lesz; feltétel volt a világos színû opció, valamint a "matchmaker" jellegû kompatibilitás, így csak a Formula és az Avid jöhetett szóba (a Hope az ára miatt esett ki a pikszisbõl).
Hi.
Rx.
Idén 8 olyan bringát adtam el ,ami ezzel a fékkel volt szerelve....
(Kis üzlet vagyok).
Általában azt mondom ilyenkor,sportszerû felhasználás mellett évi 3-4 átnézés javasolt.1-2 olajcsere.
-Fékkarok alapból kotyognak.
-Azok között amiket év elején adtam el,van amelyiknek lóg a dugattyúja a féknyeregben.Nem egy.Több.Ciki,mert dugattyú ugyan kapható,de felesleges,mert nem az kopik el,hanem a féknyereg.Az meg majd annyi ,mint a komplett fék.
-Melux,a magyar forgalmazó érdekesen kezeli a garanciális problémákat.Csak új,használatlan fékekre van garancia.
-Valamiért úgy vannak méretezve,hogy iszonyat közel van a két betét a tárcsához.Nekem még nem sikerült úgy beállítanom,hogy ne ciceregjen.(Ha megmarom a papucsot,akkor se lesz jó.)Tartályból kis olaj ki ,se jön be nála,csak ideig-óráig.Ha az a fajta felhasználó vagy ,aki szereti ha a gépsárkány halkan suhan,ki fog készíteni idegileg.
- Kicsivel nagyobb betét van benne,mint a K18-ban de rendszeres használat mellett,egy szezonban kétszer kell cserélni.A gyári igen húzós árban van.
-Légtelenítése nekem sose megy elsõre.(Bár lehet,hogy én vagyok gyökesz).
Amíg tart,marha jól fog.Szerintem jól is adagolható.Szép fehér.

Hogy miért nincs gondja sokaknak vele,csak azzal tudom magyarázni,hogy szerintem az alap usernek nincs sok fogalma hogy is kellene mûködnie.