Nagyon rosszul gondolkodsz! Ráadásul túl is gondolod a dolgokat.
Egy tárcsaféknek, legyen az autón, motoron, kerékpáron egyik tulajdonsága, hogy utánamegy a kopásnak. (önbeálló) Magyarán ha a tárcsa, vagy sokkal inkább a betét kopik, akkor is ugyanannyi utat kell megtennie a betétnek a fogásig, mintha mindkettő új és vastag lenne. Ezért kell betét cserénél visszanyomni a dugattyúkat a nyeregben!
Tehát: Ha van is szelep, (mert lehet hogy egyszerűbben oldották meg) akkor az a fékkarnál van, azért, hogy a kopásból eredő folyadék mennyiséget pótolja. A nyeregben a dugattyú jön kifelé, mögötte az űr egyre nagyobb lesz. Ezt kell feltöltenie a rendszernek folyadékkal magától.
Ha jól értelek, akkor te pont fordítva gondoltad.
Javasolnám, hogy hagyjátok a büdöspi-fenébe a légtelenítő megnyitogatást. (az autóknál is inkább már vákuumpumpát használnak) Egyszerűen fogj egy fecskendőt (én 50ml-est használok. Legalább háromszoros mennyiség fér bele, mint ami a rendszerben van) és jól mosd át vele a rendszert; Feltöltöd a fecskendőt, amennyire tudod, kinyomod belőle a levegőt (Tudod; Mint a filmekben a doktorbácsik-nénik) majd szépen áttolod a rendszeren az összes folyadékot, illetve a amennyi a tartályba fér! De, mivel a fecskendő oda-vissza működik, vissza is szívhatod. Ezt addig ismételheted, amíg az orrodból nem folyik a vér, vagy meg nem unod. Ha ezek után marad benne levegő, akkor faguriga legyek!
Ütögetés-VIBRÁTOR!?!?!??! Tejószagúatyaúristen!
Ha ennyire nem akar sikerülni, akkor segítek eltolni a legközelebbi szerelőhöz, aki egy ezresért három perc alatt megoldja!