no de nem is olyan igenybevetelre terveztek
hát engem se.
no de nem is olyan igenybevetelre terveztek
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Sajnos velem idén megtörtént. Olcsón megúsztam, csak a kezem tört el - meg a vázam. De nem kívánom senkinek azt az érzést. Szó szerint értsd, azt hittem, meg fogok dögölni.Volt már olyan itt közületek, akinek mindkét féke (hidraulikus, bowdenes, V vagy tárcsa) egyszerre romlott el és fék nélkül gurult lefelé? Mert szvsz. erre elég kevés az esély. Persze, természetesen elõfordulhat, de akivel ennyire kib*szik a sors, annak tuti vaj van a fején.
Valami téveszme van itt.
A "versenytechnika"nagyon nem egyenlõ a tartóssággal.Inkább a kis súllyal.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Beszélj rallysokkal, mindegyikre fognak mondani példát, még a "6, stb."-re is
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
versenytechnikaban is? anyam sem szokott panaszkodni a cangajara...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Ezen a bringa vs. motor/autó dolgon már annyit agyaltam én is. Motoros ismerrõsöktõl soha nem hallottam még olyat, hogy
1, elszáll a csillapítás a telóban
2, nincs út mer lefolyt az olaj a lábba
3, fél év után kikopott a persely
4, elmegy a fékerõ
5, vándorol a nyomáspont
6, stb.
Szóval nem tudom miért van ekkora difi btingás ill. egyéb alkatrészek közt. Mûkösésben, megbízhatóságban, élettartamban. Lehet hogy nálunk annyira a súlyra van az egész kihegyezve?
Ezen a bringa vs. motor/autó dolgon már annyit agyaltam én is. Motoros ismerrõsöktõl soha nem hallottam még olyat, hogy
1, elszáll a csillapítás a telóban
2, nincs út mer lefolyt az olaj a lábba
3, fél év után kikopott a persely
4, elmegy a fékerõ
5, vándorol a nyomáspont
6, stb.
Szóval nem tudom miért van ekkora difi btingás ill. egyéb alkatrészek közt. Mûkösésben, megbízhatóságban, élettartamban. Lehet hogy nálunk annyira a súlyra van az egész kihegyezve?
pont akartam mond, hogy kb ott bukik az egész hogy az autós tervezõ mérnök mögött nem áll ott a marketinges hogy jó jó de az egész ne legyen több 380 grammnál. nyilván ott is vannak határok, csak lényegesen nagyobb a mozgástér.Ezen a bringa vs. motor/autó dolgon már annyit agyaltam én is. Motoros ismerrõsöktõl soha nem hallottam még olyat, hogy
1, elszáll a csillapítás a telóban
2, nincs út mer lefolyt az olaj a lábba
3, fél év után kikopott a persely
4, elmegy a fékerõ
5, vándorol a nyomáspont
6, stb.
Szóval nem tudom miért van ekkora difi btingás ill. egyéb alkatrészek közt. Mûkösésben, megbízhatóságban, élettartamban. Lehet hogy nálunk annyira a súlyra van az egész kihegyezve?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
és itt a lényeg.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
és itt a lényeg.mar bocs de ha mesz a bringaval es egyszer csak elszall a feked akkor rohadtul kiszolgaltatott helyzetben vagy. az autoban legalabb van passziv biztonsag, a biciklin nincs. lehet hogy egy sik, forgalom nelkuli aszfaltos vagy folduton el lehet fektetni a bringat es meguszod horzsolasokkal, de terepen sokkal rosszabb a helyzet. es ez nem profizmus kerdese. nem kell hozza nagy hegy, es nem kell hozza szuper edzettnek vagy pronak lenni hogy felgyorsulj 30kmh-ra, eleg egy atlagos lejto. ha ott egyszercsak nincs feked akkor bajban vagy. nagy bajban.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Írjatok már légyszi tapasztalatokat a szervizekrõl,mert egyre-másra azt olvasom,hogy a szervizek nem jók,de otthon mindenki vérprofi.
A dolog a nagyságrendeknél sántít eleve.Szerintem ez az autófék/bringafék összehasonlítás ott sántít, hogy egy hétköznapi használatra szánt és ott is használt autót hasonlítgatunk egy többé-kevésbé extrém rörülmények között használt bringához. Ha a tárcsafékes bringáddal sík terepen boltba járnál és ott óvatosan fékeznél, nehogy kilöttyenjen a pohárbol a Mekis kóla akkor nem hiszem hogy elmenne a fékerõ... Ugyanúgy ha a kis családi autóval keménykednél egy hegyi szerpentinen minden kanyar elõtt az utolsó pillanatban jó nagyot fékezve hamar rádöbbennél, hogy ott is elmegy a fék... Plussz ha olyanra csinálnák a féket ami sokkal jobban bírja, akkor nem vennéd meg mert nehéz vagy marha drága.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.