Az a helyzet, hogy így csináltam.
Visszamentek a dugattyúk annyira, hogy bement közéjük a tárcsa, de szorul, azaz nem lehet megpörgetni a kereket. És ezért gondoltam, hogy sok benne az olaj, és ezért engednék ki belőle, ha tényleg csak annyi, hogy a fékkaron lévő csavart kicsavarom.
Összes SRAM fékem ami volt, ezt csinálta, csinálja. Párom bringája uez, mint amit írtál.
Szóval, a fékkaron a csavart nyitva ideig-óráig jó lesz, de az olajcserét nem fogod tudni elkerülni.
A SRAM a DOT5.1-es fékfolyadékával sajnos képes megkötni a vizet annyira, hogy megjelenik a víz. Egyik következménye, hogy amint melegebb idő lesz, felkeményedik a fék. Sőt, ha tűző napon hagyod a bringát, meg sem moccan majd a kerék.
Szóval, véleményem szerint fékfolyadék-csere javallott.