kinlodtam kicsit a hetvegen a fekkel (ha mar nem ert ide a masik). szetszedtem az m8000 feknyerget:
* a dugattyukat probaltam kinyomni, de nem sikerult, talan vmi tapadokoronggal lehetett volna kihuzni
* a tobbi tomites nem tul acelos benne, a ket oldalt osszekoto olajcsatornat egy tomitogyuru biztositja, raadasul a becsatlakozo csovel egyutt kerul osszehuzasra. magyaran ha a cso elmozdul, lehet a tomites is valtozik. meg rosszabb a becsatlakozo cso tomitese, nagyon vekony kis ogyuruk - szinten eselyes, hogy "begyurodik" elmozdulaskor (pl legtelenites, etc).
a sokszor emlegetett santacruzos legtelenitesi modszer jol mukodik, ha volt mar elozoleg olaj a rendszerben ha nem, nem igazan. szoval eloszor ajanlatos alulrol felnyomni egy adagot, majd utana a fenti lecsorgatos dolog is mukodik. amugy olyan sok levego marad a rendszerben, hogy beesik a kar. utana olyan kemeny lett, mint a kad szele.
sajnos a problemat nem igazan oldotta meg, de mar nem vagyok benne biztos, hogy nem csak a kovetkezmeny e a gond... mert a fekero jobb lett, de most is elcsuszik a tarcsan a fekpofa. a fekpofakat felcsiszoltam kicsit a zsirtalanitas utan, de pl meg mindig nem lehet a hatso kereket aszfalton satura fekezni. lehet az olajos kenes betett a tarcsanak is, tul sima lett, vagy megsult a felulete. hasznalom igy kicsit, hatha visszajon a fekero