A szett valóban elég drága lett, de egyrészt az slx is nagyon jó lett, másrészt ha csak a féket nézzük, akkor engem személy szerint nem érdekel, hogy drágább lett ha végre jó.
A trail bringára én valószínűleg a 4 dugattyúsat választom majd, már csak azt kell eldönteni, hogy melyik legyen, de szerintem az slx-el beérem. Viszont xc bringára szerintem felesleges. Illetve a kétdugattyús fékereje milyen? Leszámítva a szériahibákat, fékerőben eddig elégnek érezted?
a 785os szeria ota nekem sose volt keves a fekero, nem vagyok tul bevallalos. csak most mindenki annyira a negydugattyus xttol van seggre esve, hogy elbizonytalanodtam. igaz, vhol azt olvastam, hogy a ketdugattyus adagolhatosaga jobb, a masiknal nemi tulzassal azt irtak, hogy ket kerekkel drifteltek az elejen.
Pesten még kapni 785öst 200€ körül. Azzal nincs lutri. (nekem még az van, szerintem az nagyon ki van találva)
Ha megveszed, még ki is viszem neked Bécsbe, nemsokára megyek oda.
4 dugattyú amúgy tök felesleges egy sima túrázásra, xc-re.
koszi rendes toled - de az ujnal atterveztek a master cylindert, a fekkarban, es uj a fektest is (de a regi fekpofakkal kompatibilis), kizart, hogy hasonlo arban regit vegyek.
sot, ha kulon csak fektestet es fekkart veszek, akkor ki is jon 150 euro kornyeken (az arazas ezt a reszet mar nem ertem - a szett szokott olcsobb lenni).