A szervizes szerint lehet h hengert kell benne cserélni. Majd kedden megyek érte. Azért kíváncsi vagyok a te receptedre is.
Nálam azért jött ki, mert lett egy új kerék és nem ugyanott van a tárcsa. (Az elsõnél hanyagul lett beállítva és a henger oda pozicionált). A féktest teljesen szélsõ pozíciójában az egyik fékpofa közelebb állt a tárcsához, a másik oldalon a tárcsa szinte a féktestbe ért (tehát alátétezésnek, további állításnak nem lett volna értelme). Hayes Stroker Trail fékeim vannak, de gondolom a tiéd is hasonló, az elv a lényeg.
Többször visszanyomtam a kijjebb álló hengert, felszerelt fékkel betettem egy mûanyag kártya hézagolást a kijjebb álló henger és a féktárcsa közé (mivel visszanyomtam, nagy volt a hézag eleve), úgy húztam a fékkart, majd anélkül. Hiába, a henger mindig visszatalált az eredeti helyére. A kijjebb álló hengert két kábelkötegelõvel (visszanyomott állapotban, kiszerelt fékpofákkal) a féktesthez kötöttem, majd nagyon óvatosan mûködtettem a fékkart (maximum két rövid pumpálás), hogy az ellenkezõ oldali hengert nyomja ki (ezzel nagyon kell vigyázni, mert ki is jöhet teljesen és elfolyik az olaj). Ekkor úgy nézett ki, hogy a kábelkötegelõvel rögzített kijött 1-2mm-t, a másik teljesen. Újra visszanyomtam a "kijebb álló" (ekkor éppen beljebb) hengert, a másikat csak annyira, hogy elférjen a tárcsa. Felszereltem a féktestet a helyére (leszorított csavarokkal), beállítottam a tárcsa közepére és közé tettem a Hayes fékbeállítómat (ez két vékony fémlemez, de enélkül is mûködött volna), elõször így pumpáltam a fékkart majd enélkül. Úgy beálltak a dugattyúk, hogy semmit nem kellett állítani, véglegesre szorítottam a csavarokat, tökéletes. (A cél az volt, hogy a kijjebb álló dugattyú kerüljön beljebb.)