Biztos kb. 20g-al könnyebbet akartak csinálni mint az XT. Csak most ez a minõség rovására ment.
Legközelebb higanyból lesz az XTR tárcsa.
Sajnos a Higany nehézfém.

Biztos kb. 20g-al könnyebbet akartak csinálni mint az XT. Csak most ez a minõség rovására ment.
Legközelebb higanyból lesz az XTR tárcsa.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Új értelmet nyer általa a hidraulikus fékrendszerAz elég nagy prolléma ha elfolyik a fék.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Megvan valakinek a 2010/12 Bike tárcsaféktesztje? Igazából az XTR eredményei érdekelnének. Jöhet privát is. Csak a lényeg kellene. Köszi.
Halott ötlet ! Nem fog mûködni. Túl keveset húz a canti fékkar.Cantilever fékkar ( 92-95 XTR ) kontra mechanikus tárcsafék ( Avid BB7 ) próbálkozott már valaki? Érdekelnének a tapasztalatok. Lehet-e?
RAUH-Welt
B E G R I F F
Most hogy lefotóztam, vettem csak észre, hogy 2009/12-es tesztem van...na mindegy, azért itt van:
bike_fekteszt_09_12.ZIP
Nekem megvan. Megnéztem, nem szerepelt túl fényesen, az adagolhatóság még elmegy, de 160-as és 180-as méretben a fékerõ elég gyenge (szinte csak a deore tudta alulmúlni), és a "Standfestigkeit" is borzalmas (ez gondolom a hosszú lefeléknél gond). A 100 EUR-al olcsóbb Formula RX is mindenben jobb nála, a The One pedig agyonveri, hasonló áron
Ha kell lefotózom és elküldöm valahogy a cikket.