Én is arra gondoltam, csak pontatlanul fogalmaztam.Igen, de az XTR tesztben a féktárcsa folyt el.
Mennyi egyébként az átlag üzemi hõmérséklete egy tárcsának?Bocsánat, 322°C volt az olvadás az XTR tárcsánál.
Én is arra gondoltam, csak pontatlanul fogalmaztam.Igen, de az XTR tesztben a féktárcsa folyt el.
Mennyi egyébként az átlag üzemi hõmérséklete egy tárcsának?Bocsánat, 322°C volt az olvadás az XTR tárcsánál.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Igen, de az XTR tesztben a féktárcsa folyt el.Az elég nagy prolléma ha elfolyik a fék.
Biztos kb. 20g-al könnyebbet akartak csinálni mint az XT. Csak most ez a minõség rovására ment.
Legközelebb higanyból lesz az XTR tárcsa.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Új értelmet nyer általa a hidraulikus fékrendszerAz elég nagy prolléma ha elfolyik a fék.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Megvan valakinek a 2010/12 Bike tárcsaféktesztje? Igazából az XTR eredményei érdekelnének. Jöhet privát is. Csak a lényeg kellene. Köszi.
Halott ötlet ! Nem fog mûködni. Túl keveset húz a canti fékkar.Cantilever fékkar ( 92-95 XTR ) kontra mechanikus tárcsafék ( Avid BB7 ) próbálkozott már valaki? Érdekelnének a tapasztalatok. Lehet-e?
RAUH-Welt
B E G R I F F
Most hogy lefotóztam, vettem csak észre, hogy 2009/12-es tesztem van...na mindegy, azért itt van:
bike_fekteszt_09_12.ZIP