a legolcsóbbat, aminek tetszik a mintájaTi milyen 180mm-es tárcsát vennétek most Shimano M486 hidraulikus fékhez?
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4181
Írta 2011. június 17. - 14:21
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4182
Írta 2011. június 17. - 14:12
Nem, ha rászánod magad és veszel olyan tárcsát, használod jó sokáig és cáfolod a rossz véleményeket.
Addig viszont nem akar senki kísérleti nyúl lenni, inkább a biztosra megy és vesz mást - ráadásul sokkal olcsóbban.
Én vállalnám a tartós tesztet.
A sebesség mindent megold.
#4183
Írta 2011. június 17. - 13:46
Nem, ha rászánod magad és veszel olyan tárcsát, használod jó sokáig és cáfolod a rossz véleményeket.ez az olvados XTR tarcsa most olyan lesz mint anno a MoZo R500 hogy letori barmilyen vaz fejcsovet?
hypehypehype
Addig viszont nem akar senki kísérleti nyúl lenni, inkább a biztosra megy és vesz mást - ráadásul sokkal olcsóbban.
#4184
Írta 2011. június 17. - 13:46
#4185
Írta 2011. június 17. - 13:37
Sziasztok
Deore 575 féknél hogyan tudom megcsinálni, hogy rövidebb legyen a kar útja? Tele van töltve, még is hosszú az út. Jó ez így, de kíváncsi vagyok hogyan lehetne rövidebbre csinálni. Mert tele van töltve olajjal a kiegyenlítõ tartály.
Kell hozzá fékolaj, fecskendõ meg egy csõ.
behúzod a fékkart, rögzíted. (pl egy madzaggal oda kötözöd a markolathoz)
a fecskendõre rögzíted a csövet, majd felszívsz a fékolajból.
ráhúzod a csõnek a másik végét a féknyergen található légtelenítõ csavarra.
a légtelenítõ csavart megnyitod, kb 1/4 fordulat.
elvileg a dugattyúk abban a helyzetben maradnak mint amikor a fékkar teljesen be van húzva.
egy minimális olaj ki fog jönni a légtelenítõ csavaron keresztül ,illetve levegõ.
a levegõt addig ba..tatod míg a csõbõl el nem tûnik, és akkor szépen visszatöltöd az olajat, illetve egy pici erõvel nyomva is tartod a fecskendõt, míg elzárod a légtelenítõt.
fékkar kienged.
ezek után majd kisebb úton fog fogni a féked, mivel kijjebb vannak a dugattyúk, ergo közelebb kerültek a betétek a tárcsához.
a fecskendõt hagyd rajta a légtelenítõn.
ugyanis több mint valószínû h most meg túl közel vannak a betétek.
ha így lenne: légtelenítõ csavar kienged, dugattyúkat egy picit visszább nyomod, addig h ne legyen túl nagy illetve túl kicsi a hely a tárcsa és a betétek között.
légtelenítõ elzár, és készen is vagy.
#4186
Írta 2011. június 17. - 13:23
Deore 575 féknél hogyan tudom megcsinálni, hogy rövidebb legyen a kar útja? Tele van töltve, még is hosszú az út. Jó ez így, de kíváncsi vagyok hogyan lehetne rövidebbre csinálni. Mert tele van töltve olajjal a kiegyenlítõ tartály.
#4187
Írta 2011. június 17. - 10:59
hypehypehype
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4188
Írta 2011. június 17. - 07:03
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4189
Írta 2011. június 17. - 06:53
Ezekbõl már fogok tudni választani, köszönöm!
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4190
Írta 2011. június 16. - 22:10
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4191
Írta 2011. június 16. - 21:30
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4192
Írta 2011. június 16. - 20:36
Köszi az egyetlen értelmes választ, utána nézek!avid g3
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4193
Írta 2011. június 16. - 19:03
Na de melyiket? Van egy pár. XT fasza?
Fasza a lónak van.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4195
Írta 2011. június 16. - 13:35
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4196
Írta 2011. június 16. - 12:18
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4197
Írta 2011. június 16. - 11:22
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4198
Írta 2011. június 15. - 21:21
#4199
Írta 2011. június 15. - 18:36
#4200
Írta 2011. június 15. - 17:13
Akkor azt mondod, hogy az nem lehet gáz, hogy nem a gyári fékoljat vettem meg, ami sûrûbb állagú, mint a Repsol 5.1es olaj,a mit vettem hozzá. Azért nem a gyári Avid olajat vettem, mert 1,5 deci kb 3.000 HUF, míg a repsolból fél liter került 1.500-ba.
Régen volt olyan fékeknél, hogyn me lehetett csak ásványi olajat használni hozzájuk, mert a szintetikus megette a tömítéseket. De ebben már nem vagyok annyira biztos. Csak elbizonytalanodtam :S
Ásványi olaj alapú fékfolyadékot a Magura és a Shimano használ, a többi nagy gyártó szintetikusat (DOT). Az, hogy milyen márkájút raksz bele, lényegtelen momentum.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





