Tárcsaféket még annyira sem kell macerálni...
Rendicsek
Olvastam, hogy a Roundegon tárcsák jók voltak, csak hajlamosak voltak a túlhevülésre. Ez mit jelent? Csökkent a fékerõ, megégette a fékpofát, vetemedett a tárcsa?
Tárcsaféket még annyira sem kell macerálni...
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Nem széria volt.
2 éve eladott bringák szép sorban jönnek ezzel a hibával...olajat eltettem, tisztán látszódnak benne kis túrószerû darabok.
Olyan szinten bele van állva, hogy ha megtolom alul fecsivel izombó, se moccan felül semmi.
ha esetleg sram valtokarod van, akkor rogzitheted a formula fekkar bilincsere direktbe oket
Másik hibája hogy a váltókarok a fékkartól nehezen kezelhetõek.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Nem széria volt.
2 éve eladott bringák szép sorban jönnek ezzel a hibával...olajat eltettem, tisztán látszódnak benne kis túrószerû darabok.
Olyan szinten bele van állva, hogy ha megtolom alul fecsivel izombó, se moccan felül semmi.
Nem széria volt.
2 éve eladott bringák szép sorban jönnek ezzel a hibával...olajat eltettem, tisztán látszódnak benne kis túrószerû darabok.
Olyan szinten bele van állva, hogy ha megtolom alul fecsivel izombó, se moccan felül semmi.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Valami gebasz biztos van vele, mert már sorban a 4.-nek ez a hibája. Nem írtam le õket csak azt mondtam, hogy sûrû olajcserét igényel. Ne lehúzni akarom, tapasztalatokat mondok.
Sõt, úgy emlékszem itt a fórumon is említette már valaki...
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Én ennek az ellenkezõjét tudom bebizonyítani neked. Asszonykámnak ORO K18-a van még eredeti olajjal, pofákkal, stb. és semmi, de semmi baj nincs vele. Itózs kollégának RX és ORO fékjei vannak, azokkal sincs semmi baj sõt, olyan helyen sem fõtt fel (40-41°-os lejtõ), ahol a többi fék simán elment, valamint a feleségének is egy karbon fékkaros formulája van (nem tudom fejbõl a pontos típust, de talán The One), plusz még egy itteni cimborának is RX-e van és neki sem volt semmi baja vele. Nem írnám le õket, szerintem piszok jó fékek. Ha nem lett volna ilyen jó áron az SLX, akkor igencsak ORO K18-ba ruháztam volna
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
korabban mennyit szemeztem a formula fekekkel, de amiket irogatsz gyakorlati tapasztalatokat vele kapcsolatban (ciripel, etc), mar nem banom, hogy sose kezdtem ki vele.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Röviden: kinek Formula ORO K18-a van, MINDENKÉPP sûrûn cseréljen benne olajat.
Marhára be lehet nyalintani vele az életet.
Nem tudom mi okból ( vizesedés, vagy az elején sok szilikon zsírt kennek bele) betúrosodik a dot benne.
Mindent eltömít.
Hibajelenség: fékkar csak kevéssé behúzható, pofák folyamatosan ráfognak a tárcsára.