kérdésem az:
Hogyan lehet a kivett kereket ugyanoda visszarakni, ahonnan kivettük?
u.
Hosszas utánállítgatással
kérdésem az:
Hogyan lehet a kivett kereket ugyanoda visszarakni, ahonnan kivettük?
u.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Röviden.
Kb azt mondtam amit te.
Ez Avid fék. Azért vannak alatta-felette kúpos kis bizek, hogy az esetleges váz hibát ki tudják küszöbölni.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
Hû, látom kisseb csatározás bontakozott ki azóta
Köszönöm a segítséget, már pár éves van a bringa, és magam szoktam állitgatni a féket. (csak most szervízbe beállították...)
Középre szoktam tenni a tárcsát, betekerni a fix részt teljesen, és erõsebben huzott fékkar után megszorítan ia csavarokat. Aztán kilazítani mindkét oldalt, hogy éppen ne súrolja a féktestet. (szabad szemmel éppen látható, szoval tizedmm-ek lehetnek a fix közt)
Nade a lényeg, most már nem tudom ezt megjátszani, mert annyira közel és ferdén került a tárcsak a fix féktest felöli részhez, hogy gyakorlatilag hozzáér, és a féktestet se tudom cssavarokkal jobban odébbtenni/biullenteni. (lehet eddig is ferdén volt, csak nem túnt fel, mert máködött rendese)
Gyorszárral játszottam, sajnos ha koppig bent van a paucsba a kerék, akkor van worst case, de igazábol nagyon nem jö lejjebb tolva se, mert két fékezés után ugyis beáll ugyanugy a rossz irányba...
A távtartókra, vagy valami plusz alátére gyanakszok én is, mert magától csak nem romlik el hipp-hopp.
Utánaolvastam neten, a pyxis és crux vázakhoz irták valahol, hogy kicsit ferdén van rajtuk felheggesztve a féktartó szem. Lehet nálam is ez van ugy alapesetben. Valami IS fékszemmaró kütyüvel ezt rendesen be lehet fúrni merõlegesre. Találtam egy boltot, holnap viszem be, aztán majd írok a fejleményekrõl.
UI: aki látot már B+ travel agyat szétszedve, attól kérdezném ezt a távtartó mizériát mennyire könnyû elkövetni, rendbehozni
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
ok merre laksz?
Nem mondom hogy nem üt, de azt kijelentem, hogy szabad szemmel nem látok benne 8-ast (kopp kopp kopp), de nem is súrol az hót zicher. Meg is õrülnék Elvégre azért vagyok Lopakodó, mert hangtalanúl csapódok a gyalogosok közé
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Jaja tamaska, hülyeség amit beszélsz.
Ez kérem, empirikus módszer, a tapasztalat az Isten.
Mindig akkor kong a harang, amikor delet mutat az órám. Akkor alighanem az órám miatt kong.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
off
mi van, meleg van?
olvasd el mit írtam, miért sarkítasz?
RAUH-Welt
B E G R I F F
totál off, na mindegy
tehát félsz a nagyobbtól ezért terrorizálod a kisebbet ott, ahol nincs helyed. a kerékpár jármû, a jármûvek az úton közlekednek.
milyen tiszteletet is érdemelsz ki a járdán? azon kívül, hogy tahóság még a kresz is tiltja
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
a kocsiktól félek, ezért a járdára kényszerülök.
és pedig mert nem adták meg a kellõ tiszteletet..